Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

DD er helt ute og kjører nå. Tenkte jeg skulle bruke Anchor Bay Buy 1 Get 1 Special-tilbudet, men nå må man taste inn kode for å få rabatten. Spørsmålet er jo hvor jeg finner denne koden?

 

Trenger ingen kode så vidt jeg husker? Velger du 2 fra tilbudslisten så blir prisen til den billigste automatisk trukket fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velger du 2 fra tilbudslisten så blir prisen til den billigste automatisk trukket fra.

7941898[/snapback]

Niks, ikke for øyeblikket (i hvert fall ikke for de jeg sjekket, diverse 3rd Stone..-sett).

Sendt dem en webmail om det (+ en om at min ene bestilling fra før sammenslåing/navneskifte fremdeles vises som Closed til tross for at ikke alt er sendt).

 

Edit: Fjernet unødig quote for presisering.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Velger du 2 fra tilbudslisten så blir prisen til den billigste automatisk trukket fra.

Niks, ikke for øyeblikket (i hvert fall ikke for de jeg sjekket, diverse 3rd Stone..-sett).

Sendt dem en webmail om det (+ en om at min ene bestilling fra før sammenslåing/navneskifte fremdeles vises som Closed til tross for at ikke alt er sendt).

 

Edit: Fjernet unødig quote for presisering.

 

Fungerte fint her, jeg bestilte nettopp de Evil Dead-"bøkene" og noe andre greier. Det billigste ble trukket fra.

 

Edit: 3rd Rock From The Sun fungerte fint også...

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Velger du 2 fra tilbudslisten så blir prisen til den billigste automatisk trukket fra.

Niks, ikke for øyeblikket (i hvert fall ikke for de jeg sjekket, diverse 3rd Stone..-sett).

Sendt dem en webmail om det (+ en om at min ene bestilling fra før sammenslåing/navneskifte fremdeles vises som Closed til tross for at ikke alt er sendt).

 

Edit: Fjernet unødig quote for presisering.

 

Fungerte fint her, jeg bestilte nettopp de Evil Dead-"bøkene" og noe andre greier. Det billigste ble trukket fra.

 

Edit: 3rd Rock From The Sun fungerte fint også...

7942050[/snapback]

Curiouser and curiouser. :hmm:

Får prøve igjen seinere.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjette på omtrendt alle butikker som selger dvd filmer...

 

Du vil ikke få tak i alle i en boks, du får 4-6 i en boks de tre første kommer hver for seg. Men når Lucas føler for å fylle bankkontoen sin litt til så vil det helt sikkert komme et sett med alle seks filmene...

 

For norsk tekst: CDON, dvdstrax, playx, platekompaniet

 

Hvis ikke det er så viktig: Amazon.co.uk, play, Deepdiscount, amazon og DVD Pacific...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg vil gjette på omtrendt alle butikker som selger dvd filmer...

 

Du vil ikke få tak i alle i en boks, du får 4-6 i en boks de tre første kommer hver for seg. Men når Lucas føler for å fylle bankkontoen sin litt til så vil det helt sikkert komme et sett med alle seks filmene...

 

For norsk tekst: CDON, dvdstrax, playx, platekompaniet

 

Hvis ikke det er så viktig: Amazon.co.uk, play, Deepdiscount, amazon og DVD Pacific...

7968610[/snapback]

 

Ok...

Tror jeg kjøper alle hver for seg da...

 

Orker ikke å vente på at de skal komme i en boks :tease:

 

EDIT: Søkte litt rundt på de sidene du nevnte og det var bare på platekompaniet.no de hadde alle filmene. :hmm: Men der var det veldiig dyrt, og en av filmene hadde gått ut av produksjon...

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Episode 1

 

Episode 4

 

Episode 5

 

Episode 6

 

Alle disse skal ha norsk tekst. Bare pass på og ikke bestill alle under samme bestilling siden de da vil ryke på 200 grensa, men du kan kombinere episode 4 og 5 siden den da vil gå under grensa og spare noen kroner i frakt med å slå sammen de to filmene.

 

På cdon.no så vil du også finne Episode 2 & 3 til henholdsvis 66 & 99 kroner...

Lenke til kommentar

Tror jeg du skal slite med inntil videre. De har vel så langt bare blitt gitt ut på R1 og de er ikke i nærheten av 200 kroners grensa dessverre...

 

En mulighete er jo å vente til 20% salget til DDD så vil den bli billiger men dessverre ikke så billig at den går under grensa, men store deler av mva/gebyr vil jo gå bort i rabatten til DDD...

Lenke til kommentar

Så fikk jeg min første film fra eThaiCD. Jeg betalte $7.50 inkl. flyfrakt så ingenting å si på prisen. Kom i vanlig DVD cover i uforseglet plastpose, pakket i bobleplast og 'vanlig' konvolutt. (Ikke polstret)

Jeg bestillte 09.02-07, sendt 13.02-07 og mottat 19.02-07. Det gikk litt lang tid fra ordre til forsendelse i forhold til det som var oppgitt men alt i alt greit levert.

 

Selve DVDen hadde noen feite fingermerker samt noe 'skit' pluss fine striper her og der som indikerer tidligere bruk. Fungerer dog fint. Den er oppgitt til Region All og det ser ut til å stemme.

 

Bilde og lyd ser ut til å være bra det lille jeg har sett på 26" CRT. (Filmen er Saving My Hubby for dem som lurte)

 

Noen andre som har erfaring med eThaiCD? De har blant annet Infernal Affairs Trilogy, 2-disc utgave til $12.50 som kan være interessant hvis man er på stramt budsjett.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Så fikk jeg min første film fra eThaiCD.

<snip>

Noen andre som har erfaring med eThaiCD? De har blant annet Infernal Affairs Trilogy, 2-disc utgave til $12.50 som kan være interessant hvis man er på stramt budsjett.

7979510[/snapback]

Har brukt eThai en del ganger opp gjennom årene, de er min foretrukne Thai etailer.

De har godt rykte på internasjonale forum, og har ladri hørt om noe tull med noe kjøpt derfra (vær dog klar over at det i Thailand, som en del andre asiatiske land, er noe andre copyrightlover enn i deler av Vesten, særlig mht til hvor lenge copyright varer. F.eks. har vel et par thailandske "klassiske" Disney-utgivelser vært lovlige uten å være "tillatt" av dagens Disney).

Lenke til kommentar
*snip*

Har brukt eThai en del ganger opp gjennom årene, de er min foretrukne Thai etailer.

De har godt rykte på internasjonale forum, og har ladri hørt om noe tull med noe kjøpt derfra  *snip*

7979704[/snapback]

Takk for svar. Jeg kan også nevne at jeg fikk relativt kjapt og utfyllende svar på en forespørsel jeg sendte dem angående Infernal Affairs trilogien. Ser ut til at eThaiCD får flere ordrer fra meg.

 

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Dang, som dere advarte meg mot så var HD DVDen min av Forbidden planet bare en vanlig DVD :( Etter år og dag med tolltrøbbel og postsomling vet jeg ikke om jeg orker å returnere. Da vil jeg jo ikke få sette denne filmen før ut på våren en gang...

Lenke til kommentar
Jeg vil gjette på omtrendt alle butikker som selger dvd filmer...

 

Du vil ikke få tak i alle i en boks, du får 4-6 i en boks de tre første kommer hver for seg. Men når Lucas føler for å fylle bankkontoen sin litt til så vil det helt sikkert komme et sett med alle seks filmene...

 

For norsk tekst: CDON, dvdstrax, playx, platekompaniet

 

Hvis ikke det er så viktig: Amazon.co.uk, play, Deepdiscount, amazon og DVD Pacific...

7968610[/snapback]

 

Ok...

Tror jeg kjøper alle hver for seg da...

 

Orker ikke å vente på at de skal komme i en boks :tease:

 

EDIT: Søkte litt rundt på de sidene du nevnte og det var bare på platekompaniet.no de hadde alle filmene. :hmm: Men der var det veldiig dyrt, og en av filmene hadde gått ut av produksjon...

7968939[/snapback]

 

Du kan hvertfall få episode 1-3 billig fra dvdstrax.

Der koster de bare 66kr stk så man kan kjøpe alle 3 på samme ordre og likevel komme under 200kr grensa.

 

Episode 4-6 vet jeg ikke om noen som selger billig.

Lenke til kommentar
Er det noen spesiell grunn til at min pakke fra dvdfromkorea.com har kommet som verdi-/rekommandert postsending? Aldri opplved det fra noen andre butikker.

7988506[/snapback]

DVDfromKorea har alltid sendt alle pakker som rek./verdi-sendinger, trolig av sikkerhetsårsaker (tilnærmet null sjanse for at noe forsvinner underveis, og forsikret mot skade).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...