Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sto et eller annet sted at de ville bruke til og med 9.2 med å få alle ordrene på plass sånn som det var, mangler selv tre stk....

 

Et par andre ting som er små irriterende også, når man legger ting i handlekurven så må man nå flytte over en og en til ønskelista hvis og ikke alle på en gang sånn som man kunne før. Også ser det ut som om man må logge seg inn hver gang...

 

Edit:

 

Your order history and status from DeepDiscountDVD.com and DeepDiscountCD.com have transferred to our new DeepDiscount.com web site. However, if you placed an order after 12 a.m. Friday, Friday 2, 2007 please allow until 12 p.m. on Friday, February 9th for your current orders to be updated on the new web site.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

En av mine bestillinger, gjort 31. januar, vises som "Closed" selv om en av titlene ikke er sendt enda. :hmm:

 

Så vidt jeg kan se oppgir de heller ikke nøyaktige internasjonale fraktpriser:

International Shipments

We ship via "USPS Destination Post Office," which means that the USPS picks up from our warehouse and distributes packages throughout the world to the Post Office in your country for delivery to you. Please be aware that due to shipping restrictions or lack of delivery services to certain countries, United Parcel Service Worldwide Express,www.ups.com, may be used and applicable fees or charges may apply.

Finner ikke noe mer konkret enn det.

Fraktprisene har jo uansett blitt værre der i det siste.

 

Tror kanskje ikke DD(D) vil bli like mye brukt i framtida. :hrm:

Lenke til kommentar
Hos meg står det nå at DD leverer varen gratis til meg?...at det faktisk ikke er frakt i det hele tatt!

 

Har du lagt til leveringsadressen din? Hos meg står det gratis frakt fordi jeg får ikke lagt til min adresse i Norge. Siden hvor du legger inn adressen din hos Deep Discount er helt tullete, har forsøkt alt nå, men det går jo ikke an å velge bort delstat, og uansett hva du velger som bostedsland så blir det USA når du har skrevet inn adressen din fordi den automatisk legger til staten. Umulig å legge inn min ordentlige adresse jo.

Lenke til kommentar
Hos meg står det nå at DD leverer varen gratis til meg?...at det faktisk ikke er frakt i det hele tatt!

7901915[/snapback]

Det står det samme hos meg, men samtidig står det følgende under informasjon om internasjonale forsendinger:
International Shipments

We ship via "USPS Destination Post Office," which means that the USPS picks up from our warehouse and distributes packages throughout the world to the Post Office in your country for delivery to you. Please be aware that due to shipping restrictions or lack of delivery services to certain countries, United Parcel Service Worldwide Express,www.ups.com, may be used and applicable fees or charges may apply.

Vil det da innebære at vi må betale USPS (=United States Postal Service) sine fraktpriser når vi mottar pakken, eller betaler DD faktisk frakt fra nå av? Vi må vel kanskje vente og se til noen her på forumet mottar en forsending de har bestilt etter forandringene.

 

Edit: CRS:

Jeg klarte å registrere meg på korrekt adresse uten noe videre om og men. Og selv for meg ble det ikke noe frakt.

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...