_crs_ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hahaha, ikke at det betyr noe hvor mye man har i en sending fra DVD Pacific. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fins det en måte å komme i kontakt med play på, utenom helpdesken deres? Der må jeg vente i 2 uker før jeg får ny informasjon om bestillingen min. Prøvde å sende til mailen som blir oppgitt når man registrerer seg, men den er tydeligvis ubemannet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan jo prøve å sende en mail til [email protected] og se hva som skjer, mener at det er adressen dems... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Du kan jo prøve å sende en mail til [email protected] og se hva som skjer, mener at det er adressen dems... 7735704[/snapback] Takk skal du ha. Prøvde [email protected], da skjedde det null og niks. Skal prøve den adressen. Edit: Det virket heller ikke. Nå venter jeg heller bare til mandag og ser hva som skjer. Frustrerende når jeg aldri har hatt lignende problemer før. Endret 16. januar 2007 av xkharonx Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan jo prøve å sende en mail til [email protected] og se hva som skjer, mener at det er adressen dems... 7735704[/snapback] Takk skal du ha. Prøvde [email protected], da skjedde det null og niks. Skal prøve den adressen. Edit: Det virket heller ikke. Nå venter jeg heller bare til mandag og ser hva som skjer. Frustrerende når jeg aldri har hatt lignende problemer før. 7736457[/snapback] Fungerer ingen av Play's e-mail adresser sier du? Skulle ha sendt dem en mail sjø'. Jeg fikk sesong en og to av TV-serien City of Men idag, men på IMDb står det at det er gitt ut fire sesonger av denne serien. Er det mulig å få tak i de to siste sesongene på DVD? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har prøvd å sende til både [email protected] og [email protected], får retur mail rett etterpå hvor det står at det ikke funker å sende. Eneste jeg kan vente på er at de forbanna 14 dagene skal være over før de løfter en finger. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har prøvd å sende til både [email protected] og [email protected], får retur mail rett etterpå hvor det står at det ikke funker å sende. Eneste jeg kan vente på er at de forbanna 14 dagene skal være over før de løfter en finger. 7738006[/snapback] Prøv: [email protected] Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sweet. Det funka. Takk skal du ha Swix, og takk til alle som har vært behjelpelige. Setter stor pris på det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det den adressen de bruker nå, tok et lite søk i utboksen min etter den siste mailen jeg sendte til play og det var til [email protected] og ikke [email protected] som jeg trodde. De bytter vel nå og da for å slippe og ha med folk å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Prøver meg her.. Har googlet og sett på en drøss med nettbutikker. Skal kjøpe DVD samlingen med alle Bond-filmene i en aluminiumskoffert (ultimate edition). Regner med det er noen her som har kjøpt eller sett på denne. Har funnet beste pris i norsk butikk på www.elkjop.no kr 2299 og beste pris i utenlandske butikk kr 1699 (men dessverre utsolgt). Skal sendes til Svalbard slik at jeg kan trekke fra norsk moms. Noen som vet hvor denne selges til en ok pris? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 knuthfk, fikk veldig lyst på denne selv da jeg så den ligge åpnet i et glassmonter på et kjøpesenter idag ;o bond-collection er noe jeg MÅ ha,sammen med olsenbanden-collection. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bestilte noen filmer fra Amazon forholdsvis tidlig i desember, de kom ikke før for noen dager siden. Viste seg at de hadde blitt stjålet på veien. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvem fikk du vite det av? Amazon eller posten... Har en sånn en på gang jeg også, savner en film som ble sendt fra DDD 15.12 og har fremdeles ikke fått den Er vel tredje pakke fra DDD som har blitt borte det siste året... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Amazon. [edit:] måtte ringe dem selv. Det var vel verdt ventinga da, spesialutgaver av Pulp Fiction, Reservoir Dogs (bensinkanna), true romance, jackie brown og goodfellas. Endret 24. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er en bunke med film som er verdt og vente på ja, det er også ganske mildt sagt synes jeg Jeg får vel finne fram engelsken min og sende DDD en mail og se hva de finner på denne gangen. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 3 uker med Processing hos play ender i kansellering. Fytti helvete for noe frustrerende piss. Får 2 mailer som sier nøyaktig det samme, og det er ingenting galt med kortet eller noe annet. Blir lenge før jeg gidder å bestille der i fra igjen, som egentlig ikke er så galt når jeg må spare penger. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som har opplevd at to pakker som blir sent samme dag kommer frem med stort mellomrom? Bestilte to dvder på cdwow og begge ble sendt 19. januar. Den ene kom på tirsdag. noe som var veldig fort, den andre har jeg ikke sett snurten av ennå. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som har opplevd at to pakker som blir sent samme dag kommer frem med stort mellomrom? Bestilte to dvder på cdwow og begge ble sendt 19. januar. Den ene kom på tirsdag. noe som var veldig fort, den andre har jeg ikke sett snurten av ennå. 7802880[/snapback] Nå er ikke en uke all verdens frakttid fra Hong Kong uansett, men det er jo også en viss mulighet for at den ene har blitt stoppet i tollen. Som kjent oppgir ikke CD Wow verdi på pakkene de sender, så hvis postfortollerne har en mistanke om at verdien er over mva-grensa er det deres plikt å holde den igjen for ytterligere informasjon, uansett om verdien skulle være under NOK200. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hva med hongkonglegends? Er det en grei sjappe å handle fra? Mye snop der til billig penge. Edit: fant også HKDVDstore. Sonefritt og godt utvalg. Noen erfaringer? Edit2: Etter litt sjekk på ymse forum ang. hkdvdstore synes ordet 'bootleg' å gå igjen samt annet kladd så blir å styre unna. Ha en fin dag. Endret 30. januar 2007 av huffadhemi Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Noen som veit hvor jeg finner Knutsen & Ludvigsen billigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå