Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Sitter faktisk og venter på min ordre fra Play. Den er fortsatt i processing status, noe den nå har vært i 2 dager. Så det må være noe galt der, for jeg har skrevet inn alt med VISA kortet mitt på nytt og sjekket kontoen min (som skal klare det beløpet filmene kom på). Nå sitter jeg bare og venter på at det skal skje noe, viss det ikke skjer noe, så blir det nok at jeg sender en mail til godtfolket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter faktisk og venter på min ordre fra Play. Den er fortsatt i processing status, noe den nå har vært i 2 dager. Så det må være noe galt der, for jeg har skrevet inn alt med VISA kortet mitt på nytt og sjekket kontoen min (som skal klare det beløpet filmene kom på). Nå sitter jeg bare og venter på at det skal skje noe, viss det ikke skjer noe, så blir det nok at jeg sender en mail til godtfolket.

7692966[/snapback]

 

Min er processing også så vi er i samme båt. Virker som vi har akkurat det samme problemene med play.

Lenke til kommentar

Angående Play.com:

Jeg bestillte noen filmer derifra 9/1-07, da fikk jeg først en bekreftelse på bestillingen, dagen etter fikk jeg bekreftelse på at hver av filmene var sendt.

Jeg bestillte også noen filmer i går, men disse har jeg verken fått ordrebekreftelse på, eller melding om at filmene er sendt, men på My Account står det at filmene ble sendt idag.

Så det er tydelig at ikke alt går på skinner for våre venner hos Play.

Man får vell bare satse på at varene er sendt, og at en vil motta de om ikke alt for lenge.

Lenke til kommentar
Viss du klarer å bestille fra play.com, så vær så snill å si ifra. Jeg sliter veldig med dem for tiden, og viss du klarer det, så må jeg sende en mail til dem og spørre hva som er problemet.

7701528[/snapback]

 

Funker nå! De bynte å pakke mine bestilinger for noen timer siden og nå er den ene sendt av gårde :thumbup:

Lenke til kommentar
Viss du klarer å bestille fra play.com, så vær så snill å si ifra. Jeg sliter veldig med dem for tiden, og viss du klarer det, så må jeg sende en mail til dem og spørre hva som er problemet.

7701528[/snapback]

 

Funker nå! De bynte å pakke mine bestilinger for noen timer siden og nå er den ene sendt av gårde :thumbup:

7702508[/snapback]

 

Men i steike. Jaja, satser på at det skjer med min bestilling også snart. Sjekket akkurat nå, og den er fortsatt på processing. Viss det ikke skjer noe i løpet av dagen, så får jeg vel sende en mail til dem og spørre hva som skjer.

Lenke til kommentar
Du tar nok feil. De færreste har vel faktisk kreditt-kort så vidt jeg har forstått det. Debit kort er det eneste du skal trenge, så lenge kortet ditt da er Visa Classic og ikke Visa Electron...

7703336[/snapback]

 

Da beklager jeg. Jeg har selv bare brukt kredittkort når jeg bestiller på nett, men mente å huske at det var folk tidligere som hadde hatt problemer med å bruke visa debit på play. Men funker det så skal jo alle som har debit kort bare smile og være glad :)

 

Og å si at de ferreste har kreditt kort der vel også litt drøyt. Det er vel en del her på forumet som er ferdig med skolen, har fast jobb og dermed mulighet til å skaffe seg litt mer enn et vanlig minibankkort ;)

Lenke til kommentar
Viss du klarer å bestille fra play.com, så vær så snill å si ifra. Jeg sliter veldig med dem for tiden, og viss du klarer det, så må jeg sende en mail til dem og spørre hva som er problemet.

7701528[/snapback]

 

Funker nå! De bynte å pakke mine bestilinger for noen timer siden og nå er den ene sendt av gårde :thumbup:

7702508[/snapback]

 

Men i steike. Jaja, satser på at det skjer med min bestilling også snart. Sjekket akkurat nå, og den er fortsatt på processing. Viss det ikke skjer noe i løpet av dagen, så får jeg vel sende en mail til dem og spørre hva som skjer.

7703739[/snapback]

 

er du sikkert på at de du har bestillt er inne?

Lenke til kommentar

Balle. Har bestilt Kongen av Queens nå sesong 1-6 fra DDD. Sesong 1, 2, 5 og 6 er sendt, men sesong 3&4 vil de ikke sende.

 

"Thank you for your recent order. Unfortunately, your order was cancelled

because we were unable to obtain an authorization from our charge card

authorization center. Please contact your issuing bank or charge card provider

to determine the reason, or you may wish to use a different charge card to place

your order at this time."

 

Har prøvd å bestille de 2 ganger nå, men ordrene blir bare kansellert. :( Begynner å få dårlig tid nå...

Lenke til kommentar
Jeg bestillte også noen filmer i går, men disse har jeg verken fått ordrebekreftelse på, eller melding om at filmene er sendt, men på My Account står det at filmene ble sendt idag.

Så det er tydelig at ikke alt går på skinner for våre venner hos Play.

Man får vell bare satse på at varene er sendt, og at en vil motta de om ikke alt for lenge.

7702396[/snapback]

Jeg bestilte også noen filmer for to dager siden, jeg fikk ordrebekreftelse på bestilling, men ikke melding om at filmene er blitt sendt selv om det står på My Account at de ble sendt i går. Får håpe på det beste, men jeg er egentlig ganske tvilende på at de har sendt den enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...