Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

rask sprøsmål om amazon.com

 

skal kjøpe 3 ting derfra, og hvis jeg bestiller alt på en gang blir det sant sammen og jeg må betale moms,

 

mens hvis jeg bestiller en ting fullfører handelen med den, går tilbake og kjøper neste, fullfører handelen på den osv. så blir de ikke sent samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Nå har jeg lett en god stund etter filmen "Cyber Ninja" / "Mirai Ninja" (1988) og den virker uoppdrivelig? Kan noen være så snille å avbekrefte dette :(

Lenke til kommentar

Ok jeg har et spørsmål angående play.com. Jeg registerte meg for 4 dager siden men når jeg prøver å bestille ting derifra, så får jeg bare mail tilbake at nummeret på kortet mitt kan være feil, eller at det kan være feil på datoen jeg fikk kortet. Og jeg har sjekke t med banken min og slikt, så har funnet ut at jeg har fylt ut alle kortdetaljer riktig. Har Visa btw, er ganske sikkert et Debit Card. Noen råd til hva jeg bør rette på? Er merkelig dette ettersom jeg har gjort alt riktig og alikevel aksepterer de ikke kortet mitt :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Nå har jeg lett en god stund etter filmen "Cyber Ninja" / "Mirai Ninja" (1988) og den virker uoppdrivelig? Kan noen være så snille å avbekrefte dette :(

7677117[/snapback]

 

Dette var det eneste jeg fant: Cyber Ninja

 

Edit: Det ser ut som om du må ta til takke med en VHS versjon.

7677884[/snapback]

Hmm, det er den eneste utgaven jeg har funnet også. Sjansene mine for å få sett filmen svinner hen... Får håpe noen der ute greier å spore ned en dvdutgave :(

Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet som deg kweck. Sikkert litt kuk i computeren hos play folka. Har aldri hatt problemer før, og jeg vet jeg har penger på kontoen min.

7681757[/snapback]

 

Oj sier du det? Da vet jeg at det ikke bare er meg O_O. Da er det muligens det som er problemet, dog jeg har gjort om litt på infoen min så håper at det orner seg. Var veldig mye stress å snakke med banken om dette :S. Jeg har også kanselert 3 bestillinger etter at jeg fikk mailen om at accounten min ble rejecta. Håper ikke at når jeg får accepta det at de kanselerte bestillingene åpnes igjen :S

Endret av kweck
Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet som deg kweck. Sikkert litt kuk i computeren hos play folka. Har aldri hatt problemer før, og jeg vet jeg har penger på kontoen min.

 

Jeg har sett xkharonx bruke dette ordet så ofte i sine poster at jeg lurer på hvilken leir han egentlig står i med tanke på hans besettelse av dette kjønnsorganet.

Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet som deg kweck. Sikkert litt kuk i computeren hos play folka. Har aldri hatt problemer før, og jeg vet jeg har penger på kontoen min.

 

Jeg har sett xkharonx bruke dette ordet så ofte i sine poster at jeg lurer på hvilken leir han egentlig står i med tanke på hans besettelse av dette kjønnsorganet.

7683860[/snapback]

 

Ja, det skulle du nok likt å visst.

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å bestille en film fra et annet nettsted og se om de godtar kortet ditt. Da får du i alle fall klarhet i om det er Play.com som står bak feilen.

7683257[/snapback]

 

Nja, er det noen andre nettsteder med like bra utvalg og gratis frakt? Play.com har en maintenance akkurat nå, kanskje de fikser problemene nå da :)

Lenke til kommentar

Som Njål alltid påpeker er frakten lagt til i prisen hos play.com. Du kan fort finne filmer til samme prisen hos Amazon.co.uk, så hvis play.com ikke fikser problemet ditt har du jo ingenting på å tape på å bestille en film herfra. Da finner du i alle fall ut om det er siden eller kortet ditt det er noe i veien med. :)

Lenke til kommentar
Som Njål alltid påpeker er frakten lagt til i prisen hos play.com. Du kan fort finne filmer til samme prisen hos Amazon.co.uk, så hvis play.com ikke fikser problemet ditt har du jo ingenting på å tape på å bestille en film herfra. Da finner du i alle fall ut om det er siden eller kortet ditt det er noe i veien med. :)

7686238[/snapback]

 

Sant nok. Amazon er et ganskje stort nettsted så er verdt et forsøk hvis ikke play funker. Men jeg tror at play vil fungere når de har hatt ferdig sin maintenance. Det så ut som at det var en stor sjekk de har for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Ok dette er latterlig... Jeg fikk for første gang i ordrehistorien min en Processing status på det jeg har prøvd å bestille. Også nå nettopp får jeg nok en mail der det står at de ikke aksepterer kortet mitt fordi jeg har skrevet feil. Ffs hva er det de playfolka egentlig surrer med?

Lenke til kommentar
Hva er det de sier at du har skrevet feil?

 

Og komme ogsi at de surrer er vel kanskje å ta i hvis du har skrevet feil. De prøver vel å hjelpe deg sånn at du skal få lov til å bestille...

 

Du har ekte visa...

7692676[/snapback]

 

Ja jeg har ekte Visa, debit card og jeg har skrevet ALT riktig. Har sjekka det hundrevis av ganger, tilogmed med min egen bank... Så feilen kan ikke ligge hos meg. En som sa i en tidligere post lenger oppe at han har samme problemet som meg så må være en feil play har..

 

Hvis du vil se mailen jeg har fått for ente gang her kommer den:

 

Dear Mitt Navn

 

Thank you for your recent order with Play.com.

 

The card details you have specified appear to be incorrect. Although you

do not need to resubmit your order, please can you check your account and

re-enter the following details:

 

Card number

Expiry date

Valid from date (if applicable)

Issue number (if applicable)

CV2 (3 digit Security Code on back of card)

 

We will then attempt to re-process your original order.

 

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this

matter and thank you for your patience and valued custom.

 

 

Kind Regards

 

Play

Endret av kweck
Lenke til kommentar
Skulle ta meg en titt på konton min og fikk denne beskjeden: No suitable nodes are available to serve your request.

 

Får ikke lov til å bestille heller, så da er det vel bare og vente og se.

 

Har du sjekket prisen på amazon.co.uk på det du skal ha?

7692873[/snapback]

 

Prisen er vel omtrent det samme tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...