_crs_ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 kanskje ikke helt riktig tråd men.. hvor kan jeg få kjøpt Boondock saints: : Unrated Special Edition Region 1 og under 200kr. cd-wow har den, men region 1. Noen andre muligheter? Du spør etter region 1 utgaven, CD-WOW selger den, så hva er problemet egentlig? DVD Pacific har den også inne i skrivende stund. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) kanskje ikke helt riktig tråd men.. hvor kan jeg få kjøpt Boondock saints: : Unrated Special Edition Region 1 og under 200kr. cd-wow har den, men region 1. Noen andre muligheter? Du spør etter region 1 utgaven, CD-WOW selger den, så hva er problemet egentlig? DVD Pacific har den også inne i skrivende stund. 7611111[/snapback] sorry. Skrev feil, selvfølgelig region 2. hvem region er det på den som dvdpacific? Endret 31. desember 2006 av karlsn Lenke til kommentar
EDB Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Den finnes vel ikke i region 2? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 sorry. Skrev feil, selvfølgelig region 2. Den utgaven finnes kun i USA / region 1. Det finnes en eldre nordisk utgave som er "uklippet" men den har vesentlig dårligere bilde og lyd. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 sorry. Skrev feil, selvfølgelig region 2. Den utgaven finnes kun i USA / region 1. Det finnes en eldre nordisk utgave som er "uklippet" men den har vesentlig dårligere bilde og lyd. 7611181[/snapback] uffda. da får jeg ta til takke med den andre versonen, når noen får den på lager. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Litt OT, men hvorfor er det så leit å kjøpe region 1? Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Litt OT, men hvorfor er det så leit å kjøpe region 1? 7611201[/snapback] eneste jeg har å kjøre dvd på, er en ps2, rett og slett skam. Og den er vel ikke sonefri? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Nei, den er ikke sonefri. Du kan chippe den, men det koster deg 300,- og mye nøyaktighet hvis du gjør det selv. Å sende inn til chipping er så vidt jeg vet vesentlig dyrere. Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Nei, den er ikke sonefri. Du kan chippe den, men det koster deg 300,- og mye nøyaktighet hvis du gjør det selv. Å sende inn til chipping er så vidt jeg vet vesentlig dyrere. 7611792[/snapback] er vel nesten bedre å kjøpe seg en ordentlig dvd-spiller da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, den er ikke sonefri. Du kan chippe den, men det koster deg 300,- og mye nøyaktighet hvis du gjør det selv. Å sende inn til chipping er så vidt jeg vet vesentlig dyrere. 7611792[/snapback] er vel nesten bedre å kjøpe seg en ordentlig dvd-spiller da. 7614420[/snapback] Jepp, synest heller du bør investere i ein ny. Treng ikkje være så veldig dyr. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, den er ikke sonefri. Du kan chippe den, men det koster deg 300,- og mye nøyaktighet hvis du gjør det selv. Å sende inn til chipping er så vidt jeg vet vesentlig dyrere. 7611792[/snapback] er vel nesten bedre å kjøpe seg en ordentlig dvd-spiller da. 7614420[/snapback] Ja, hvis du kun har tenkt til å bruke den til film, så er det fornuftig. Folk som chipper PS-en har ofte intensjoner om å spille brente spill, noe som ikke går på en vanlig PS. Men det er så vidt jeg vet ikke lov til å diskutere her, så jeg får vel stoppe med det. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ang. ezydvds fraktpolicy; Jeg har én ordre på tre filmer (ingen spesialutgaver e.l. med store cover). Dersom alle er på lager, sendes de da som én parcel og jeg må betale $5.50 (jfr. https://www.ezydvd.com.au/extra/shipping.zml) i totale fraktkostnader? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som har bestilt og mottatt noen filmer fra play.com i det siste? Har en bestilling som ble sendt 18-12-2006, men er ikke kommet enda. Julerushet bør da være over nå. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som har bestilt og mottatt noen filmer fra play.com i det siste? Har en bestilling som ble sendt 18-12-2006, men er ikke kommet enda. Julerushet bør da være over nå. 7650132[/snapback] Jeg har mottatt filmer som ble bestilt både like før jul (21.) og i romjula (25.). Ikke opplevd lenger leveringstid enn vanlig på noen av de. Derimot kom noen som ble sendt den 15. litt seint (27. kom de i postkassen min). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som har bestilt og mottatt noen filmer fra play.com i det siste? Har en bestilling som ble sendt 18-12-2006, men er ikke kommet enda. Julerushet bør da være over nå. 7650132[/snapback] Jeg har mottatt film sendt 27/12, sikker på det ikke er over tollgrensen? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jada, langt under tollgrensen. 10£ kostet varen. Bestilte også noen filmer rett før årsskifte, om disse filmene ankommer først må jeg nok ty til en mail til play.com. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er MovieMars.com egentlig noe å stole på da? Noen som vet? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Alttid et godt triks er jo å google på dem hvis man er i tvil... Moviemars frauds Det kom jo opp noen på toppen der som skriker ganske høyt, men nå skal jeg ikke si noe for min egen del siden jeg ikke har testet de... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg la inn bestilling på Band of Brothers den 14. desember hos Playx.no. Har enda ikke fått den. Skal jeg kontakte de? Det haster ikke på noe som helst måte, men denne gangen tok det lang tid. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg la inn bestilling på Band of Brothers den 14. desember hos Playx.no. Har enda ikke fått den. Skal jeg kontakte de? Det haster ikke på noe som helst måte, men denne gangen tok det lang tid. 7675402[/snapback] Grunnen er nok at leverandøren deres er tom. Det tar bare litt ekstra tid, men den kommer Det er ikke noe problem å benytte seg av angreretten eller si ifra om at du heller ønsker noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå