Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje ikke helt riktig tråd men..

 

hvor kan jeg få kjøpt

Boondock saints: : Unrated Special Edition

 

Region 1 og under 200kr.

 

cd-wow har den, men region 1. Noen andre muligheter?

 

Du spør etter region 1 utgaven, CD-WOW selger den, så hva er problemet egentlig?

 

DVD Pacific har den også inne i skrivende stund.

7611111[/snapback]

sorry. Skrev feil, selvfølgelig region 2.

 

hvem region er det på den som dvdpacific?

Endret av karlsn
Lenke til kommentar
Nei, den er ikke sonefri. Du kan chippe den, men det koster deg 300,- og mye nøyaktighet hvis du gjør det selv. Å sende inn til chipping er så vidt jeg vet vesentlig dyrere.

7611792[/snapback]

er vel nesten bedre å kjøpe seg en ordentlig dvd-spiller da.

7614420[/snapback]

Jepp, synest heller du bør investere i ein ny. Treng ikkje være så veldig dyr.

Lenke til kommentar
Nei, den er ikke sonefri. Du kan chippe den, men det koster deg 300,- og mye nøyaktighet hvis du gjør det selv. Å sende inn til chipping er så vidt jeg vet vesentlig dyrere.

7611792[/snapback]

er vel nesten bedre å kjøpe seg en ordentlig dvd-spiller da.

7614420[/snapback]

Ja, hvis du kun har tenkt til å bruke den til film, så er det fornuftig. Folk som chipper PS-en har ofte intensjoner om å spille brente spill, noe som ikke går på en vanlig PS. Men det er så vidt jeg vet ikke lov til å diskutere her, så jeg får vel stoppe med det.

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt og mottatt noen filmer fra play.com i det siste? Har en bestilling som ble sendt 18-12-2006, men er ikke kommet enda. Julerushet bør da være over nå. :shrug:

7650132[/snapback]

 

Jeg har mottatt filmer som ble bestilt både like før jul (21.) og i romjula (25.). Ikke opplevd lenger leveringstid enn vanlig på noen av de. Derimot kom noen som ble sendt den 15. litt seint (27. kom de i postkassen min).

Lenke til kommentar
Jeg la inn bestilling på Band of Brothers den 14. desember hos Playx.no. Har enda ikke fått den. Skal jeg kontakte de? Det haster ikke på noe som helst måte, men denne gangen tok det lang tid. :)

7675402[/snapback]

 

Grunnen er nok at leverandøren deres er tom. Det tar bare litt ekstra tid, men den kommer :)

 

Det er ikke noe problem å benytte seg av angreretten eller si ifra om at du heller ønsker noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...