Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg må være blind. Rett til høyre for prisen kan man trykke på "International Price". Der står det:

International Sales are not subject to GST (Goods and Services Tax)

 

By default all prices are displayed including GST. If you are an international customer prices will be displayed without GST when you are logged in.

 

If you haven't registered with the site, simply click the 'Register' button (top right) and follow the instructions. Once you are registered you can log in to the site at any time by clicking the 'Login' button.

 

GST equates to 9% of the price which appears on our site when you are not logged in as an international customer. (Therefore .. $29.95 = $27.25).

Lenke til kommentar

Ifølge DVDCompare.net er R1 Special Edition den mest uklipte versonen av Die Hard 3. R1 Standard Editionen av filmen er som den britiske utgaven klipt med 28 sekunder. Amazon skriver at det er Special Editionen som følger med i settet, så man får vell stole på det.

 

Edit: Ser nå på DVDCompare at det er denne Special Editionen som følger med i Ultimate Edition settet, så da er det jo ingen tvil.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Ifølge DVDCompare.net er R1 Special Edition den mest uklipte versonen av Die Hard 3. R1 Standard Editionen av filmen er som den britiske utgaven klipt med 28 sekunder. Amazon skriver at det er Special Editionen som følger med i settet, så man får vell stole på det.

 

Edit: Ser nå på DVDCompare at det er denne Special Editionen som følger med i Ultimate Edition settet, så da er det jo ingen tvil.

7588347[/snapback]

 

det er vel ikke bare at 28 sekunder er borte fra filmen, men flere fucks har blitt dubbet ut osv.

 

men renger med at det da ikke er i R1 special edition.

 

men må vente til amazon sender noe annet først så ikke pakkene sendes i samme eske og jeg må betale moms.

Lenke til kommentar
Ja se der ja :), da har vi jo lært noe begge to i dag...

 

Har ikke lagt merke til den før, logger meg stor sett inn med en gang de ganger jeg går til ezydvd for å handle er bare en vane :)

7580651[/snapback]

Angående dette. Jeg er nå logget inn og klar til å betale: Sub Total = 43.33står det nå. Rett under står det allikevel (International Price - GST FREE) Currency Converter. Jeg som trodde GST'en allerede var trukket fra.

 

Edit: Kjapp ting til. Det blir nå $AU 18 i frakt nå?

 

SteikeEzyDVD gjør dette vanskelig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...