Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Rundt en 10 dagers tid... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) På Ezydvd står det (inc GST), hva betyr det? Edit: Og skal det ta lang tid før man får den confirmationmailen fra EzyDVD? Endret 26. desember 2006 av EDB Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tok ikke så lang tid før min kom. GTS = Goods and Services Tax etter et lite google søk, er sikkert Australsk mva, uten at jeg har godt noe grundigere til verks for å finne ut hva det er for noe Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Og slipper jeg å betale? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Kan jeg ærlig og redelig si at det vet jeg ikke, men skal vel ikke se bort i fra det når det står inc. gts. Men det blir jo ikke noe tillegg i prisen som står på hver enkelt film, eneste som kommer i tillegg er jo frakten... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Haha, jeg må være blind. Rett til høyre for prisen kan man trykke på "International Price". Der står det: International Sales are not subject to GST (Goods and Services Tax) By default all prices are displayed including GST. If you are an international customer prices will be displayed without GST when you are logged in. If you haven't registered with the site, simply click the 'Register' button (top right) and follow the instructions. Once you are registered you can log in to the site at any time by clicking the 'Login' button. GST equates to 9% of the price which appears on our site when you are not logged in as an international customer. (Therefore .. $29.95 = $27.25). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja se der ja , da har vi jo lært noe begge to i dag... Har ikke lagt merke til den før, logger meg stor sett inn med en gang de ganger jeg går til ezydvd for å handle er bare en vane Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det kommer vel rundt slutten av april sånn ca, det er lenge og vente, men man får jo fylt opp ønskelista si med en film eller 30 som man har lyst på 7579727[/snapback] Sommerens 20%off-salg hos DDD er normalt i løpet av første halvdel/midten av juni, ikke så tidlig som i april. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Var det så "sent" i år, sikker bare jeg som har lagt det bak i hdd etter som jeg ikke kjøpe noe film ved det salget Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Var det så "sent" i år, sikker bare jeg som har lagt det bak i hdd etter som jeg ikke kjøpe noe film ved det salget 7580669[/snapback] Tar jeg ikke veldig feil startet salget 9. juni i sommer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Da skal du ikke se bort i fra at det er rett Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen som tilfeldigvis vet hvor stor og hvor mye denne veier? De vil jo ikke sende den overseas. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 vurderer å kjøpe http://www.amazon.com/Die-Hard-Collection-...9?ie=UTF8&s=dvd men skulle bare spørre her først. Sone 1 Die hard 3 er ikke klippa i stykker som UK versjonen? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Ifølge DVDCompare.net er R1 Special Edition den mest uklipte versonen av Die Hard 3. R1 Standard Editionen av filmen er som den britiske utgaven klipt med 28 sekunder. Amazon skriver at det er Special Editionen som følger med i settet, så man får vell stole på det. Edit: Ser nå på DVDCompare at det er denne Special Editionen som følger med i Ultimate Edition settet, så da er det jo ingen tvil. Endret 27. desember 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Pleier CDON har januarsalg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ifølge DVDCompare.net er R1 Special Edition den mest uklipte versonen av Die Hard 3. R1 Standard Editionen av filmen er som den britiske utgaven klipt med 28 sekunder. Amazon skriver at det er Special Editionen som følger med i settet, så man får vell stole på det. Edit: Ser nå på DVDCompare at det er denne Special Editionen som følger med i Ultimate Edition settet, så da er det jo ingen tvil. 7588347[/snapback] det er vel ikke bare at 28 sekunder er borte fra filmen, men flere fucks har blitt dubbet ut osv. men renger med at det da ikke er i R1 special edition. men må vente til amazon sender noe annet først så ikke pakkene sendes i samme eske og jeg må betale moms. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 men renger med at det da ikke er i R1 special edition. men må vente til amazon sender noe annet først så ikke pakkene sendes i samme eske og jeg må betale moms. 7588415[/snapback] Amazon slår ikke sammen forskjellige bestillinger. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja se der ja , da har vi jo lært noe begge to i dag... Har ikke lagt merke til den før, logger meg stor sett inn med en gang de ganger jeg går til ezydvd for å handle er bare en vane 7580651[/snapback] Angående dette. Jeg er nå logget inn og klar til å betale: Sub Total = 43.33står det nå. Rett under står det allikevel (International Price - GST FREE) Currency Converter. Jeg som trodde GST'en allerede var trukket fra. Edit: Kjapp ting til. Det blir nå $AU 18 i frakt nå? SteikeEzyDVD gjør dette vanskelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg tror det bare er best å lukke øyene og trykke buy. det jeg gjør når jeg handler fra ezy Lenke til kommentar
............... Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 kanskje ikke helt riktig tråd men.. hvor kan jeg få kjøpt Boondock saints: : Unrated Special Edition Region 1 og under 200kr. cd-wow har den, men region 1. Noen andre muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå