klilleng Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kanskje ikke rett tråd, men: Er det noen som vet om * Babylon 5 * Farscape * Stargate SG-1, og/eller * Andromeda er utgitt, eller planlagt utgitt, med norsk teksting? Både B5 og Andromeda er sendt/sendes på norsk tv med norsk tekst, så.. hm.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk et litt skadet cover av Play nå.. Family Guy, sesong 4-coveret er litt smashet nederst.. Hvordan er policyen til PLay på det? Vil ikke returnere hele saken.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Enda et spm om teksting: Er det noen måte å finne ut om en bestemt film på play.com og amazon.co.uk som har norske tekster?? De oppgir jo ikke noe informasjon om dette. (å maile dem blir for upraktisk) Endret 29. november 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje du finn dei på DVD Compare eller DVD Beaver Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 sender cd wow pakkene separat hvis du bestiller flere filmer/serier? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 sender cd wow pakkene separat hvis du bestiller flere filmer/serier? Ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 det var bra, takker for svar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Kort spørsmål - bestille fra Zailor eller Platekompaniet? Koster det samme fra begge steder, vil bare ha tingen _asap_. Endret 2. desember 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg har aldri prøvd Zailor, men jeg får alltid pakkene to dager etter de ble bestilt fra Platekompaniet. Nå var du forresten ikke så smart da, som vil bestille en pakke på en lørdag. Da blir den ikke sendt før på mandagen likevel. Haakon, du får bare sende en sånn "mail" fra sidene deres, og spørre. Mest sannsynlig må du nok sende tilbake hele boksen. De dekker frakt-kostnadene. Endret 2. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg et spørsmål. Bestilte en HD DVD film fra Amazon.com og selveste filmen kostet $28 altså under MVA grensen. Under valget av shipping valgte jeg den nest dyreste slik at jeg får pakken før jul. Totalsummen blir da på $39 altså over MVA grensen. Vil jeg måtte betale toll eller står prisen og fraktprisen hver for seg på pakken? Er lenge siden jeg bestilte fra Amazon så jeg har glemt ut hva som står på pakken. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg et spørsmål. Bestilte en HD DVD film fra Amazon.com og selveste filmen kostet $28 altså under MVA grensen. Under valget av shipping valgte jeg den nest dyreste slik at jeg får pakken før jul. Totalsummen blir da på $39 altså over MVA grensen. Vil jeg måtte betale toll eller står prisen og fraktprisen hver for seg på pakken? Er lenge siden jeg bestilte fra Amazon så jeg har glemt ut hva som står på pakken. Amazon skriver korrekt pris på vare. Du skal ikke få noe MVA-krav. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så lenge prisen på varen er under 200,- kan frakten koste kva den vil utan at du skal måtte betale moms. Pris på varene er oppgitt, mogleg fraktprisen står ein stad og for tilfellene der varene kostar over 200 og du må betale moms på frakten. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det en bug hos play.com for tiden? Får ikke kjøpt noe der, den konvarterer alt fra EURO til GBP under utsjekking, så den nekter å levere. Uansett hva jeg bestiller, så kommer det opp en ekstra ordre på "family guy". Er det bare meg som har problemet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det en bug hos play.com for tiden? Får ikke kjøpt noe der, den konvarterer alt fra EURO til GBP under utsjekking, så den nekter å levere. Uansett hva jeg bestiller, så kommer det opp en ekstra ordre på "family guy". Er det bare meg som har problemet? 7440635[/snapback] Jeg bestilte tre filmer nuh nettopp, bare sånn får å hjelpe deg lissom, (takk for at du ga meg en unskyldning til å kjøpe noen filmer) og det funka helt fint det. Prøv igjenn da vell, kanskje det var noe forbigående greier. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jepp, funker som en kule nå. Aner ikke hva det var som skjedde i sted.... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis jeg bestille fra DDD i dag, får jeg bestillingen før jul? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis jeg bestille fra DDD i dag, får jeg bestillingen før jul? 7468186[/snapback] Fra DDD har jeg stort sett fått pakkene på <14 dager fra de er sendt, men det har vert helt nede i 5 dager og det har tatt en 16-18 dager i ett tilfelle, men det var forde de glømte å merke pakken med pris, så forsinkelsen skjedde vell hos fortollingsgutta. Så sjansen er stor, men ingen garanti fra min side Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ok, da satser jeg på at det går bra. Bare et konfimerende spørsmål: Når varene koster 29.27$ og frakta koster 8.95$ så er det ikke noe fare for toll? Fordi varen er jo under tollgrensa før frakten blir lagt til. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Stemmer, du slipper toll og MVA Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hvor kan man kjøpe ekstremsport-dvdr? Tenker da hovedsaklig på skiflmer, mer spesifikt Anomaly, The Tangerine Dream, Soul Purpose, High Life, Salad Days. Edit: om det går for å være ekstremsport da. Deler av det er jo nødt til å gjøre det, som fx denne filmen jeg fant på sportsforumet. Endret 11. desember 2006 av EDB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå