Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri prøvd Zailor, men jeg får alltid pakkene to dager etter de ble bestilt fra Platekompaniet.

Nå var du forresten ikke så smart da, som vil bestille en pakke på en lørdag. Da blir den ikke sendt før på mandagen likevel. :wee:

Haakon, du får bare sende en sånn "mail" fra sidene deres, og spørre. Mest sannsynlig må du nok sende tilbake hele boksen. De dekker frakt-kostnadene.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Da har jeg et spørsmål. Bestilte en HD DVD film fra Amazon.com og selveste filmen kostet $28 altså under MVA grensen. Under valget av shipping valgte jeg den nest dyreste slik at jeg får pakken før jul. Totalsummen blir da på $39 altså over MVA grensen. Vil jeg måtte betale toll eller står prisen og fraktprisen hver for seg på pakken? Er lenge siden jeg bestilte fra Amazon så jeg har glemt ut hva som står på pakken.

Lenke til kommentar
Da har jeg et spørsmål. Bestilte en HD DVD film fra Amazon.com og selveste filmen kostet $28 altså under MVA grensen. Under valget av shipping valgte jeg den nest dyreste slik at jeg får pakken før jul. Totalsummen blir da på $39 altså over MVA grensen. Vil jeg måtte betale toll eller står prisen og fraktprisen hver for seg på pakken? Er lenge siden jeg bestilte fra Amazon så jeg har glemt ut hva som står på pakken.

Amazon skriver korrekt pris på vare. Du skal ikke få noe MVA-krav.

Lenke til kommentar

Så lenge prisen på varen er under 200,- kan frakten koste kva den vil utan at du skal måtte betale moms. Pris på varene er oppgitt, mogleg fraktprisen står ein stad og for tilfellene der varene kostar over 200 og du må betale moms på frakten.

Lenke til kommentar

Er det en bug hos play.com for tiden? Får ikke kjøpt noe der, den konvarterer alt fra EURO til GBP under utsjekking, så den nekter å levere. Uansett hva jeg bestiller, så kommer det opp en ekstra ordre på "family guy". Er det bare meg som har problemet?

Lenke til kommentar
Er det en bug hos play.com for tiden? Får ikke kjøpt noe der, den konvarterer alt fra EURO til GBP under utsjekking, så den nekter å levere. Uansett hva jeg bestiller, så kommer det opp en ekstra ordre på "family guy". Er det bare meg som har problemet?

7440635[/snapback]

Jeg bestilte tre filmer nuh nettopp, bare sånn får å hjelpe deg lissom, (takk for at du ga meg en unskyldning til å kjøpe noen filmer) og det funka helt fint det.

Prøv igjenn da vell, kanskje det var noe forbigående greier.

Lenke til kommentar
Hvis jeg bestille fra DDD i dag, får jeg bestillingen før jul?

7468186[/snapback]

Fra DDD har jeg stort sett fått pakkene på <14 dager fra de er sendt, men det har vert helt nede i 5 dager og det har tatt en 16-18 dager i ett tilfelle, men det var forde de glømte å merke pakken med pris, så forsinkelsen skjedde vell hos fortollingsgutta.

Så sjansen er stor, men ingen garanti fra min side

Lenke til kommentar

Hvor kan man kjøpe ekstremsport-dvdr? Tenker da hovedsaklig på skiflmer, mer spesifikt Anomaly, The Tangerine Dream, Soul Purpose, High Life, Salad Days.

Edit: om det går for å være ekstremsport da. Deler av det er jo nødt til å gjøre det, som fx denne filmen jeg fant på sportsforumet.

Endret av EDB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...