:---{D Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvor lang tid i forkant må jeg bestille hvis jeg skal kjøpe julegaver fra play.com? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Bør nesten hive på en 7-10 dager ekstra for å være sikker... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen som vet hvor man kan skaffe seg The Beyond Limited Tin Edition billig? Jeg vet den er OOP, og finner den vel bare på eBay eller på Amazon, men lurte på om noen visste om en plass den er billigere enn 50$ (som var prisen jeg så når jeg skummet gjennom eBay i går natt). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kor får eg tak i utgåva av Boondock Saints som før var på DDD? Eg hadde store planar om å kjøpe den under 20%-salget, noko eg for så vidt gjorde, einaste problemet er at det var ein UMD-versjon. Eg visste ikkje kva UMD var og tenkte ikkje meir over saken. Fant ut i etterkant at det var PSP-film... Etter å ha sett denne sida er det ikkje tvil om at eg skal ha R1-utgåva, men kvar finn eg den? Amazon.com har den i sortimentet, men ikkje til salgs. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Play.com shipper separat? Har fem ordre inne, som alle ble lagt inn med noen minutters mellomrom.. De kombinerer vel ikke ordrene da?? [ Endret 19. november 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 De sender separat selvom du bestiller samtidig Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan velge faktura men bare visa/mastercard på cdon.com? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har et problem ved bestilling på playx.no. Idet jeg trykker på "send ordre" eller .no, så går den bare tilbake til pkt.1 i handleprosessen. Det lagres heller ingenting i ordrestatus. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Er denne i region 1? Det står "Picture format: NTSC".. Da burde de ha den inne hos Amazon om det er region 1, men der "har" de bare region 2.. Så.. Er det der region 2? Edit: Fungerte selvsagt ikke å linke.. Her er et lite bilde : Endret 23. november 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei trenger en film fra cdon nesten det samma bare ta noen 0-15 ikke for mye vold orker ikke det nå. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Leveringstid og erfaringer hos cdon.com? Lyst på denne når de får den på lager.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Leveringstid og erfaringer hos cdon.com? Lyst på denne når de får den på lager.. 7369392[/snapback] 3 - 6 arbeidsdager.. Har kjøpt varer der for omtrent 2000 kr, alt har kommet etter 3 dager.. Hva vil du kjøpe? Kan ikke linke.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 okey, høres bra ut. Special Edition til Boondock Saints Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du bør kanskje ta en titt her før du kjøper den utgaven. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hmm.. Det var da rart, men når man først kjøper den filmen, så gjør man det vel litt pga coveret.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du finn R1-versjonen av Boondock Saints her. Min er bestillt, har ein versjon kjøpt på Play.com så det skal bli spanande å samanlikne dei. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Zeph: Du får si ifra hvordan bildekvaliteten på begge er da Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er de ikke sammenlignet på linken i posten min rett oppi her? Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mer lyst på en mening fra en bruker her enn en tysk webside.. but that's just me! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mer lyst på en mening fra en bruker her enn en tysk webside.. but that's just me! Den nye spesialutgaven fra USA har OVERLEGEN bildekvalitet i forhold til den nordiske spesialutgaven. Og jeg har begge, så jeg har sett det med egne øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå