Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg skal handle på DDD står det til tider Free Shipping, gjelder det til Norge også?

For når jeg da trykker på Buy Now legger de ti xx.xx i shipping.

7173316[/snapback]

Free shipping gjelder kun for US kjøpere, det samme gjelder det "Get $20 Cash Back" greiene som kommer opp etter at en har kjøpt noe.

Lenke til kommentar

mulig dette er tatt opp før i tråden, men det var litt mange sider å pløye igjennom.

 

Har nettopp oppdaget playX.no, som har ganske mange fine tilbud, og endte derfor opp med en fin liten liste. Men så er det jo den fordømte 200,- tollgrensa for bestilling fra utland. Så det jeg lurer på er om playx sender en bestilling som flere pakker, (som play.com gjør) for å unngå 200,-regelen, eller må jeg passe på dette selv og bestille 1 og 1 film?

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å se Ichi the Killer, og jeg har i den sammenheng sett meg ut den nederlandske SE 2 disk uncut versjonen som utgaven av filmen jeg har lyst på. Men jeg er ikke i stand til å finne filmen. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne utgaven av filmen?

7179075[/snapback]

 

Jeg kjøpte den på Free Record Shop sine nederlandske sider en gang i tiden, men ser ikke ut som de selger den lenger... men Xploited Cinema har den på lager her om du er villig til å skille deg med $30.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ajaj.. Nå som jeg endelig har fått lønn og jeg hadde tenkt å gå i gang med store innkjøp, viser det seg at "Fist of the North star" utgivelsene funnet tidligere i tråden ikke er tilgjengelige... :( Jeg kan ikke skjønne hvorfor denne filmen er så vanvittig vrien å få tak i, den er jo en ganske kjent film... Noen som kan hjelpe meg om igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...