Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare sett 10-20 episoder på TV3 (ble hekta for noen uker siden).. Men de går så sent der :p

Vet ikke hvilke episoder jeg har sett.. Men synes ikke sesong 1 virker så spennede (har sette litt av noen av de første episodene).. Men å få to sesonger i en pakke er jo spennede :p

De episodene jeg har sette er den sesongen som går på TV3 nå.. Noen som vet hvilken det er? Vil helst ha noe jeg ikke har sette før.. Men det bør ikke være vanskelig å finne :p

Edit: Fant nå ut at jeg har sett nesten hele sesong 7, og deler av sesong 8..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Er det noen som kan hjelpe meg å spore opp en dvdutgave (hvis det er noen) av "Fist of the North Star"/"Hokuto no ken"?`Jeg finner bare en utgave på amazon til 140$ og den "nye" serien..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm, det står Fist of the North Star 01. Så det kan hende at det er serien og ikke filmen. Dette var vrient. Vanligvis foretrekker jeg originalspråket, men denne skal være ganske festelig på engelsk også.

Lenke til kommentar
Ta en titt på Amazon.co.uk, har du flaks så går de under grensa etter at du har fjernet vat fra prisen :)

Star Trek The Next Generation

7132871[/snapback]

Med porto ble det 206,12 kr.

(kurs 12,630, £16,32).

Hadde kanskje gått før de endret kursen denne uken. Vræl. :mad:

Edit: Noen som vet om Amazon er villige til å gi litt rabatt, så man kommer under grensen, eller er de "steinharde" på prisingen?

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...