d'espresso Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Vente til 20 % off-salget på DDD? Om du ikke allerede har regnet det med, da.. Nei, tror ikke du finner dem noe billigere.. Endret 9. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Huh, ikke regnet med noe salg. HvemHvaHvor? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Huh, ikke regnet med noe salg.HvemHvaHvor? 7033017[/snapback] Deep Discount har to ganger i året et salg der det slippes et visst antall koder som gir 20%off, hver kode kan brukes en gang per person. Salget gjelder de aller fleste utgitte titler (noen mindre utgivere har ikke vært med de par siste gangene, så vidt jeg husker hovedsaklig anime-utgivere), det kommende salget forventes i slutten av november (siste/nestsiste uke), og varer så vidt jeg husker 7-10 dager. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg lurer på om det er noen som har kjøpt "Stargate SG1 complete series" på DDD som vet hvilke sesonger denne inneholder? Jeg har sendt en forespørsel, men det ser ut til å være umulig for kundeservice der borte å svare på akkurat dette spørsmålet. Kunne svært gjerne tenke meg å bestille denne, men gidder ikke gjøre det før jeg vet hvilke sesonger den mangler så jeg kan bestille de med det samme. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøver meg her, grunnet dårlig svar i Filmprat-tråden: Noen som har noen sånne utgaver: Reel Collection? Så litt stilig ut, eller er det bare dill dall? 7023234[/snapback] Da var Das Boot i boks (bokstavlig talt), en helt kurrant utgave. Platene ligger i en rund metalboks inne i coveret, det følger med noen postkort fra filmen thats it... Altid moro med noe nytt Lenke til kommentar
mintman Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Prøver meg her, grunnet dårlig svar i Filmprat-tråden: Noen som har noen sånne utgaver: Reel Collection? Så litt stilig ut, eller er det bare dill dall? 7023234[/snapback] Da var Das Boot i boks (bokstavlig talt), en helt kurrant utgave. Platene ligger i en rund metalboks inne i coveret, det følger med noen postkort fra filmen thats it... Altid moro med noe nytt 7055036[/snapback] Hmm...Hvordan fikk du til det? Jeg fikk følgende melding: This item can only be delivered to a UK address. The Reel Collection: Das Boot (2 Discs) (Region 2 DVD) Edit: Der gikk det ja. Måtte endre til Euro først. Endret 12. oktober 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er noe nytt og moro som de har startet med Nå er i hvert fall prisene så og si like på pund og euro igjen, det var det ikke i starten... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ok, ikke skyt meg fordi jeg ikke giddet å lese gjennom 28 sider, men jeg lurer på meny og sub-tekst på DVD-ene man bestiller fra Play.com . Er det norsk sub-tekst eller er det kun engelsk(og endel andre)? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det står det på Details til produktet. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen som kan si meg kor mye eg må betale for X-MEN 3 - THE LAST STAND (LIMITED TIN EDITION) inkl toll og sånt drit? Filmen e jo så sykt fet at den er verdt å gå over 200kr-grensen. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) På Play.com får du en 2-disc utgave av filmen for under 200,-. Edit: så ikke at du skulle ha en limited tin edition. Endret 15. oktober 2006 av EDB Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt OT dette, men lurer på en ting. Planlegger å kjøpe noe fra utlandet (England) som koster £130. Hvor mye må jeg regne med å måtte bettale i MVA (fortolling osv)? Er snakk om noe elektronikk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 130x11.5x1.25+175= ca. kroner 2050... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Utan frakt trur eg det blir circa 2200. 130*12.4*1.25(+180) ~ 2200. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Koster pundet 12.4 nå, ikke bra... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ah tusen takk da slår jeg til på tilbudet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Koster pundet 12.4 nå, ikke bra... 7080122[/snapback] Jepp, Tollen sine satsar: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...&epslanguage=NO Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vet hvor jeg finner det, gadd bare ikke å sjekke før jeg svarte, var ikke mange ukene siden den var på 11.5 så jeg tok en liten kjangs Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan er det med avbestilling fra thehut.com, egentlig? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan er det med avbestilling fra thehut.com, egentlig? 7100857[/snapback] har aldri gjort dette selv, men du kan lese en del her: Terms & Conditions. Legg merke til det som står under punkt 9: 9. Cancellation Rights Where you have purchased the goods or services as a consumer (i.e. for private use as opposed to business use), please note that you are entitled to cancel any contract completed with us within 7 days of receipt of the goods or services. If you do cancel a contract pursuant to this clause 9, then: you must notify us in writing by sending an e-mail to [email protected] or a letter to 4a Brunel Court, Rudheath Way, Northwich, Cheshire, England; you must retain possession of the goods or services and ensure that the goods or services are kept in the same condition as they were when they were delivered until such time as the goods or services are either collected by us or delivered back to us by you; we will notify you of when we wish to collect the goods or services. The goods and services will be collected by us within 28 days of our receiving your cancellation notice and we will charge the cost of collecting the goods or services, and will deduct this from any sum owed by us to you. Alternatively, you can return the goods or services to us by contacting a customer service operator on 0870 240 8956 (between the hours of 9.00am to 6.00pm) who will be able to provide you with address details; We will refund any monies you have paid to us within 30 days of receipt of your cancellation notice. Håper du ble litt klokere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå