Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huh, ikke regnet med noe salg.

HvemHvaHvor?

7033017[/snapback]

Deep Discount har to ganger i året et salg der det slippes et visst antall koder som gir 20%off, hver kode kan brukes en gang per person. Salget gjelder de aller fleste utgitte titler (noen mindre utgivere har ikke vært med de par siste gangene, så vidt jeg husker hovedsaklig anime-utgivere), det kommende salget forventes i slutten av november (siste/nestsiste uke), og varer så vidt jeg husker 7-10 dager.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det er noen som har kjøpt "Stargate SG1 complete series" på DDD som vet hvilke sesonger denne inneholder?

Jeg har sendt en forespørsel, men det ser ut til å være umulig for kundeservice der borte å svare på akkurat dette spørsmålet. Kunne svært gjerne tenke meg å bestille denne, men gidder ikke gjøre det før jeg vet hvilke sesonger den mangler så jeg kan bestille de med det samme.

Lenke til kommentar
Prøver meg her, grunnet dårlig svar i Filmprat-tråden:

Noen som har noen sånne utgaver: Reel Collection?

Så litt stilig ut, eller er det bare dill dall?

7023234[/snapback]

Da var Das Boot i boks (bokstavlig talt), en helt kurrant utgave. Platene ligger i en rund metalboks inne i coveret, det følger med noen postkort fra filmen thats it...

Altid moro med noe nytt :)

Lenke til kommentar
Prøver meg her, grunnet dårlig svar i Filmprat-tråden:

Noen som har noen sånne utgaver: Reel Collection?

Så litt stilig ut, eller er det bare dill dall?

7023234[/snapback]

Da var Das Boot i boks (bokstavlig talt), en helt kurrant utgave. Platene ligger i en rund metalboks inne i coveret, det følger med noen postkort fra filmen thats it...

Altid moro med noe nytt :)

7055036[/snapback]

Hmm...Hvordan fikk du til det? Jeg fikk følgende melding:

This item can only be delivered to a UK address.

The Reel Collection: Das Boot (2 Discs) (Region 2 DVD)

Edit: Der gikk det ja. Måtte endre til Euro først.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Hvordan er det med avbestilling fra thehut.com, egentlig?

7100857[/snapback]

har aldri gjort dette selv, men du kan lese en del her:

Terms & Conditions.

Legg merke til det som står under punkt 9:

9. Cancellation Rights

Where you have purchased the goods or services as a consumer (i.e. for private use as opposed to business use), please note that you are entitled to cancel any contract completed with us within 7 days of receipt of the goods or services.

If you do cancel a contract pursuant to this clause 9, then:

you must notify us in writing by sending an e-mail to [email protected] or a letter to 4a Brunel Court, Rudheath Way, Northwich, Cheshire, England;

you must retain possession of the goods or services and ensure that the goods or services are kept in the same condition as they were when they were delivered until such time as the goods or services are either collected by us or delivered back to us by you;

we will notify you of when we wish to collect the goods or services. The goods and services will be collected by us within 28 days of our receiving your cancellation notice and we will charge the cost of collecting the goods or services, and will deduct this from any sum owed by us to you. Alternatively, you can return the goods or services to us by contacting a customer service operator on 0870 240 8956 (between the hours of 9.00am to 6.00pm) who will be able to provide you with address details;

We will refund any monies you have paid to us within 30 days of receipt of your cancellation notice.

Håper du ble litt klokere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...