Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det veldig vanskelig å finne en utgave av Star Wars Episode 3 for tiden? Fant det på play.com, men til over 200 kr, og den finnes ikke på DVD-sjapper i nærheten. Hvis noen kunne linke til en rimelig butikk hadde det vært kos.  :)

6958035[/snapback]

 

Star Wars III: Amazon.co.uk

6958104[/snapback]

 

Tusen takk, nå har jeg hele samlingen. Føler meg nesten litt dum siden jeg ikke sjekket den, bare antok at den hadde like høy pris som play.com. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener å huske at de blir sendt når de da kommer inn til den prisen du bestilte for, er vel bare forhåndsbestillinger som ikke 20% salget gjelder for...

7016961[/snapback]

Ok, bra.. De er inne nå i alle fall.. :p

 

Antar at det er felles for alle butikker om varen (ikke varen alene) + frakt kommer på over 200,-, så skiller de to beløpene?

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at de blir sendt når de da kommer inn til den prisen du bestilte for, er vel bare forhåndsbestillinger som ikke 20% salget gjelder for...

7016961[/snapback]

Det er riktig, så lenge du bestiller med en 20%off-kupong mens salget varer sendes den til den prisen, selv om tittelen er utsolgt til salgsperioden er over, gjelder for alt annet enn forhåndsbestillinger (det har riktignok vært et par utgivere som ikke har vært inkludert i salget de par siste gangene, bl.a et selskap som primært gir ut anime så vidt jeg husker).

 

Forøvrig, det er vel fremdeles litt over en måned til salget, nestsiste/siste uka av november så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at de blir sendt når de da kommer inn til den prisen du bestilte for, er vel bare forhåndsbestillinger som ikke 20% salget gjelder for...

7016961[/snapback]

Det er riktig, så lenge du bestiller med en 20%off-kupong mens salget varer sendes den til den prisen, selv om tittelen er utsolgt til salgsperioden er over, gjelder for alt annet enn forhåndsbestillinger (det har riktignok vært et par utgivere som ikke har vært inkludert i salget de par siste gangene, bl.a et selskap som primært gir ut anime så vidt jeg husker).

 

Forøvrig, det er vel fremdeles litt over en måned til salget, nestsiste/siste uka av november så vidt jeg husker.

7017031[/snapback]

Og da varer det hvor lenge?

 

Synes det kunne stått noe på siden! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...