betrayer Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Du må huske at The Godfather-boksen havner over mva-grensa fra Play.com, så den blir en god del dyrere derfra enn fra Playx.no (kr232 + 25%mva + fortollingsgebyr = ~kr370). nå bruker vel play.com nordisk express som fortoller, ihvertfall på en pakke som jeg fikk idag, og der er fortollingsgebyr 165+mva= 207. Faens dritt! Så blir det seff moms oppe dette igjen, mener at posten bare har ca 90kr i fortollingsgebyr? Siste gang jeg bestiller en vare som koster over 200kr fra play Endret 20. september 2006 av betrayer Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ahh, så det er derfor jeg fikk 24 sesong 3 og 4, samt to andre filmer sendt hver for seg. Men de to filmene ble sendt sammen siden de kostet 98,- tilsammen, mens 24 sesongene ble sendt hver for seg grunnen at de kostet 199,- og at de ville at jeg ikke skulle betale den tollen (Merk: 200 kroners regelen ved import). Så da er det vel like greit at jeg kjøper Godfather Collection i en butikk her i Norge. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Var inne å testet nå og får samme tingen, det er 10 kroner forskjell mellom euro og pund. Hvis dette er noe som har kommet for å bli så har jo play mistet meg som en kunde og ender nok opp med å handle enda mer fra amazon.co.uk i framtiden Edit: Tok å sendte dem en mail for å spørre hva pokker det er som skjer. 6899567[/snapback] Qouter meg selv, meget lurt men her er svaret som jeg fikk fra play om hvorfor det var prisforskjell mellom pund og euro... Thank you for your email. We sincerely apologise for the recent problems you have been experiencing with our website. Currently our Technical Support department is in the process of making vital updates to both the Play.com and PlayUSA.com websites and we ask that you please bear with us during these changes. We are of course interested in any customer feedback we may receive therefore we have forwarded your enquiry to the relevant department for their attention. We hope we are able to address any specific issues you may have and we aim to reply to you as soon as possible. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play Så får vel gi dem en kjangse til å få fikset problemet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Tja, dei svarer jo ikkje direkte på at dette med pund/euro, kan hende dei refererer til eventuelle andre problemer som følge av denne endringen. Eg stiller meg litt skeptisk, men dei skal få tid til å fikse det, om det faktisk vil skje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det var det eneste jeg spurte om, så når de sier de har sendt det videre til de som jobber med den slags saker så er det vel noe de har "problemer" med. Men som sagt vi får se hva som skjer i løpet av de nærmeste dagene, ukene. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Når var det dette begynte å skje? På play.com altså. Jeg kjøpte mange DVDer, alle sammen i løpet av den siste måneden, uten de problemene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det har vel skjedd i løpet av denne uka, jeg handlet sist fredag og da var alt som vanlig. Det har skjedd mens de la om til det nye designet på deler av siden. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bestilte 4 filmer fra amazon.com. Alle 4 filmene ble postet hver for seg (selfølgelig) samme dagen. Fikk på mandag 2 av filmene. De 2 andre har jeg ikke mottat ennå. Hva kan ha skjedd her? Alle filmene var under MVA grensen. Hvis jeg ikke får de innen mandag eller tirsdag neste uke er det grunn til å sende en klage mail til amazon eller bare vente og se? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kommer helt sikker i løpet av de første dagene til uka, har vært borti det samme med to filmer som jeg bestilte samtidig. Den ene kom etter tre dager og den andre kom etter åtte. Så det er ikke bare play. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Dungeons and Dragons II? Vet Noen hvor man får tak i den? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Amazon.com - Region 1 Edit: Billigere hos DDD Endret 25. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Amazon.com - Region 1 Edit: Billigere hos DDD 6937428[/snapback] Tusen takk har letet etter den lenge Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis du går inn på imdb og finner filmen du leter etter og tar en titt oppe i høyre gjørne så ligger det linker til amazon sine butikker, der ser du om filmen er kommet ut på dvd de pleier å være ganske oppdatert. Hvis den har det så er det bare å leite seg frem til et billigere allternativ eller bare handle fra amazon. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Amazon.com - Region 1 Edit: Billigere hos DDD 6937428[/snapback] Den er billigst hos DVDPacific. Selv om DVDPacific tar $0.50 mer i frakt for airmail. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 er det noen som veit hvor det er billigs\enkelst å kjøoe "The Third Watch" seriens, helst alle sesongene? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 A Fistful Of Dollars special edition noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den. skal ha den i sånn "papp cover" Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det bare meg, eller er det veldig vanskelig å finne en utgave av Star Wars Episode 3 for tiden? Fant det på play.com, men til over 200 kr, og den finnes ikke på DVD-sjapper i nærheten. Hvis noen kunne linke til en rimelig butikk hadde det vært kos. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 cdon.com har den til 139,- + frakt for norsk omslag og 109,- + frakt for svensk omslag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er det bare meg, eller er det veldig vanskelig å finne en utgave av Star Wars Episode 3 for tiden? Fant det på play.com, men til over 200 kr, og den finnes ikke på DVD-sjapper i nærheten. Hvis noen kunne linke til en rimelig butikk hadde det vært kos. 6958035[/snapback] Star Wars III: Amazon.co.uk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 A Fistful Of Dollars special edition noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den. skal ha den i sånn "papp cover" 6957050[/snapback] Platekompaniet selger en rekke av de gamle westernfilmene for 99,- stk, alle med pappcover (dette inkluderer også den overnevnte filmen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå