Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp her, har planer om å bestille Akarui Mirai. Jeg har funnet en hos DVDpacific og en hos YeonDVD. Spørsmålet mitt er da, er den fra YeonDVD verdt de $8 ekstra som den koster?

6849793[/snapback]

Hvor gjerne jeg enn anbefaler YeonDVD kan jeg ikke se noen grunn til å kjøpe den koreanske utgivelsen framfor den amerikanske ut fra infoen jeg finner hos Yeon og ellers på nettet. Jeg ville gått for den amerikanske.

Lenke til kommentar

Har ett lite tips til de som bestiller varer fra USA med USPS og kjøper for mer enn 200 slik at de uansett må betale mva. Dere kan vurdere å få den sendt med Global Express (EMS) istedenfor den vanlige Airmail'en. Dette koster ofte ikke så mye mer, og EMS har den fordelen at det IKKE kommer noe fortollingsgebyr fra Posten Norge. Fortolling er nemlig inkludert i fraktkostnadene.

Totalt sett blir det ikke nødvendigvis noe billigere, men du får pakken mye fortere.

Lenke til kommentar
merkelig. noen av de burde ha dukket opp i hvert fall siden play ikke sender bestillinger samlet. Har du sjekket statusen? Noen kan jo være forsinket om de ikke er på lager.

6860463[/snapback]

Boogie Nights var utsolgt i en dag eller noe. Men burde likevel ikke ta så lang tid. Idag er det 14 dager siden.

6871273[/snapback]

Jeg bestilte mine tre filmer fra play.com for ca 5 dager siden og alle tre kom i dag. Men noen som vet om play.com trekker pengene fra kortet i det de sender pakkene eller?

Lenke til kommentar

Har hørt rykter om at "Shichinin no samurai" skulle komme i ny CC-utgave denne måneden. Noen som vet hvor den er billigst? Skal naturligvis lete selv, men gidder ikke hvis noen allerede har tatt runden. Hvilke butikke er dere mest fornøyd med mht kjøp av CC-filmer?

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at "Shichinin no samurai" skulle komme i ny CC-utgave denne måneden. Noen som vet hvor den er billigst? Skal naturligvis lete selv, men gidder ikke hvis noen allerede har tatt runden. Hvilke butikke er dere mest fornøyd med mht kjøp av CC-filmer?

6878980[/snapback]

Den har vært ute en ukes tid allerede (og mange etailere sendte den i tillegg ut tidlig).

Du finner anmeldelse hos f.eks DVD Talk og sammenligning med andre utgivelser hos DVD Beaver.

Når det gjelder laveste pris har jeg gjort vurderingen at jeg kan vente til midten/slutten av november, og kjøpe den som en del av 20%off-kupong-salget hos Deep Discount. Uten å ha gjort så veldig mye leting tror jeg det blir vanskelig å finne den under mva-grensa (så lenge $ står så relativt høyt i forhold til krona) før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...