Batnobbit Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vet noen hvor jeg kan få tak i Små soldater?? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Får det her 6840497[/snapback] Takk meget god film BTW slik jeg husker den og takk til de som viste meg hvor malcolm in the middle var også Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Får det her 6840497[/snapback] Takk meget god film BTW slik jeg husker den og takk til de som viste meg hvor malcolm in the middle var også 6842599[/snapback] Bare hyggelig!! Kanskje jeg også kjøper den :!: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Når det gjelder forhåndsbestillinger fra Play.com trekker de pengene fra kontoen i det de sender pakken? Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Trenger litt hjelp her, har planer om å bestille Akarui Mirai. Jeg har funnet en hos DVDpacific og en hos YeonDVD. Spørsmålet mitt er da, er den fra YeonDVD verdt de $8 ekstra som den koster? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Trenger litt hjelp her, har planer om å bestille Akarui Mirai. Jeg har funnet en hos DVDpacific og en hos YeonDVD. Spørsmålet mitt er da, er den fra YeonDVD verdt de $8 ekstra som den koster? 6849793[/snapback] Hvor gjerne jeg enn anbefaler YeonDVD kan jeg ikke se noen grunn til å kjøpe den koreanske utgivelsen framfor den amerikanske ut fra infoen jeg finner hos Yeon og ellers på nettet. Jeg ville gått for den amerikanske. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har ett lite tips til de som bestiller varer fra USA med USPS og kjøper for mer enn 200 slik at de uansett må betale mva. Dere kan vurdere å få den sendt med Global Express (EMS) istedenfor den vanlige Airmail'en. Dette koster ofte ikke så mye mer, og EMS har den fordelen at det IKKE kommer noe fortollingsgebyr fra Posten Norge. Fortolling er nemlig inkludert i fraktkostnadene. Totalt sett blir det ikke nødvendigvis noe billigere, men du får pakken mye fortere. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 noen som har noen erfaringer med playx.no? ser de selger masse filmer mye biligere enn andre steder der Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 noen som har noen erfaringer med playx.no? ser de selger masse filmer mye biligere enn andre steder der 6857779[/snapback] Har handlet Simpsons sesong 1 -5 der.. Rundt 1100,- tror jeg. Kom etter 5 dager, de sender en og en film om gangen, og frakten regnes ikke med i tollen. Nydelig side, anbefales Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Faen da.. bestilte fem filmer fra play.com for 13 dager siden og det har enda ikke dukket opp no. Trodde det var en rask og god nettside. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 merkelig. noen av de burde ha dukket opp i hvert fall siden play ikke sender bestillinger samlet. Har du sjekket statusen? Noen kan jo være forsinket om de ikke er på lager. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vet ikke om noen har sagt det før men That 70s Show sesong 1 koster £9.99 hos Play.com og sesong 2 og 3 £10.99. Kan ikke huske å ha sett sesong 2 og 3 noe billigere noen plass. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det var ingen dum pris, trur likevel eg ventar til ein samlepakke kjem ut. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 merkelig. noen av de burde ha dukket opp i hvert fall siden play ikke sender bestillinger samlet. Har du sjekket statusen? Noen kan jo være forsinket om de ikke er på lager. 6860463[/snapback] Boogie Nights var utsolgt i en dag eller noe. Men burde likevel ikke ta så lang tid. Idag er det 14 dager siden. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 merkelig. noen av de burde ha dukket opp i hvert fall siden play ikke sender bestillinger samlet. Har du sjekket statusen? Noen kan jo være forsinket om de ikke er på lager. 6860463[/snapback] Boogie Nights var utsolgt i en dag eller noe. Men burde likevel ikke ta så lang tid. Idag er det 14 dager siden. 6871273[/snapback] Jeg bestilte mine tre filmer fra play.com for ca 5 dager siden og alle tre kom i dag. Men noen som vet om play.com trekker pengene fra kortet i det de sender pakkene eller? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Men noen som vet om play.com trekker pengene fra kortet i det de sender pakkene eller? 6871487[/snapback] Tar jeg ikke veldig feil trekker Play penger når vare(ne) går til pakking, dvs når noen rent fysisk har plukket dem fram. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har hørt rykter om at "Shichinin no samurai" skulle komme i ny CC-utgave denne måneden. Noen som vet hvor den er billigst? Skal naturligvis lete selv, men gidder ikke hvis noen allerede har tatt runden. Hvilke butikke er dere mest fornøyd med mht kjøp av CC-filmer? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har hørt rykter om at "Shichinin no samurai" skulle komme i ny CC-utgave denne måneden. Noen som vet hvor den er billigst? Skal naturligvis lete selv, men gidder ikke hvis noen allerede har tatt runden. Hvilke butikke er dere mest fornøyd med mht kjøp av CC-filmer? 6878980[/snapback] Den har vært ute en ukes tid allerede (og mange etailere sendte den i tillegg ut tidlig). Du finner anmeldelse hos f.eks DVD Talk og sammenligning med andre utgivelser hos DVD Beaver. Når det gjelder laveste pris har jeg gjort vurderingen at jeg kan vente til midten/slutten av november, og kjøpe den som en del av 20%off-kupong-salget hos Deep Discount. Uten å ha gjort så veldig mye leting tror jeg det blir vanskelig å finne den under mva-grensa (så lenge $ står så relativt høyt i forhold til krona) før det. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hos YeonDVD, hva betyr Send invoice with package? Yes/No. Og er det lurt å Ship in cardboard box (2.00 added to shipping)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå