d'espresso Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Noen som vet hvor sesong 6 og 7 av South Park går for under MVA-grensa? Edit: Sesong 7 Sesong 6 Litt dyr frakt.. Menmen Endret 4. september 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Har handlet en del på Amazon.com men aldri mere enn en film om gangen. Fikk lyst på de nye utgavene av Ringenes Herre og lurer på om amazon pakker varene hver for seg og sender de ut selv om jeg kjøper alle tre på en gang eller må jeg ta en og en bestilling hver for seg? EDIT: Takker folkens. Alle tre filmene bestilt hver for seg. Endret 4. september 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 De sender ikke hver for seg, derfor må du selv dele opp pakkene slik at de ikke går over 200 kroner. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Har handlet en del på Amazon.com men aldri mere enn en film om gangen. Fikk lyst på de nye utgavene av Ringenes Herre og lurer på om amazon pakker varene hver for seg og sender de ut selv om jeg kjøper alle tre på en gang eller må jeg ta en og en bestilling hver for seg? Du må bestille hver for seg. Hvilket ikke spiller noen stor rolle uansett, for de nye limited utgavene kommer ikke i noen boks hvis du kjøper utgaven hvor alle 3 filmene er samlet. Bare et lite pappstykke som samler dem i bunn. Endret 4. september 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Billigare å kjøpe dei på Play.com, då får du også R2-versjonen. 156,- på Play.com 170,- på Amazon Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Billigare å kjøpe dei på Play.com, då får du også R2-versjonen.156,- på Play.com 170,- på Amazon 6806470[/snapback] Vel kunne ha spart omkring ca 30,- men har begynt å få sansen for sone 1 filmer pga at jeg føler at fargene er mere naturtro på sone 1 utgaver samt at bildekvaliteten er bedre. Ikke vet jeg hvorfor med tanken på at oppløsningen er mindre på NTSC enn PAL. Kurs britiske pund: 12.321 £12.99 = 160,- (Per LOTR film fra Play.com Kurs US dollar: 6.4954 LOTR 1 kostet $26,85 = 175,38,- LOTR 2 og 3 kostet 24,97 = 162,39,- Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hmm, andre som kan uttale seg om dette? Eg har sett skrekkbileta av Boondock Saints, men er generelt bildekvaliteten betre på R1? Angåande valutakursane, er det seddelkursen som gjeld ved kjøpt frå utlandet? Trudde det var Sjekk/overføring eg. Link: https://www.dnbnor.no/markets/interaktive_v...lutakurser.html Endret 5. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hmm, andre som kan uttale seg om dette? Eg har sett skrekkbileta av Boondock Saints, men er generelt bildekvaliteten betre på R1? Angåande valutakursane, er det seddelkursen som gjeld ved kjøpt frå utlandet? Trudde det var Sjekk/overføring eg. Link: https://www.dnbnor.no/markets/interaktive_v...lutakurser.html 6807198[/snapback] Valutakursene som gjelder finner du hos tollvesenet på følgende link: Linkypinky Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har erfaring med DVDpacific.com? Åssen er de på levering hvis man velger den mellom raske leveringen (5-14 dager)? Generell erfaring, da jeg har tenkt å opprette en konto der. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Noen som har erfaring med DVDpacific.com? Åssen er de på levering hvis man velger den mellom raske leveringen (5-14 dager)? Generell erfaring, da jeg har tenkt å opprette en konto der. Bra butikk. God kundeservice, rask til å svare på mail, sender før utgivelsesdato. Airmail fra dem tar rundt 1 uke, ofte bare 4-5 dager. Hvis du søker litt her vil du finne lignende erfaringer fra andre forumbrukere. Endret 5. september 2006 av _crs_ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Trodde de sendte ut etterhvert? Bestillingen har vokst, 62 DVDer 6770800[/snapback] Nå har det snart gått to uker. Prøver å finne mailen til play.com på siden, men finner den ikke. Noen her som har den? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 E-mail finner jeg heller ikke men går an å ring ede (blir sikkert dyrt) nummeret står nederst på siden deres. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du kan vel sende til [email protected]. Rimelig sikker på at det var der jeg sendte en e-post for en god stund siden. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det finner vi ut fort, sendte mail dit nå. EDIT: Nå skjønner jeg ingenting her. Mailen ble ikke svart på, og når jeg la inn tallene til et annet bankkort (de sier at tallene er "invalid") så er plutselig det feil også, enda jeg har kjøpt ting tidligere der med det kortet. Tror jeg får opprette ny tråd. Endret 7. september 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Skal kjøpe South Park DVD'ene, som sagt.. Siden det koster 7 $ med shipping fra amazon, er det like greit å ta alle (unntatt sesong 6 og7) fra DDD, da? Der er det jo free shipping.. Og ikke så mye dyrere.. Edit: Selvsagt er ikke shipping gratis hit.. Endret 7. september 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Nå har jeg mottat e-mail på at orderen min fra DDD har blitt shippa. Men det som forvirrer meg litt er at jeg har fått opp to helt forskjellige "Total" beløp. Den på shipping mailen er helt annereldes en den på konoen min hos DDD. Trekker DDD fra vat som amazon gjør eller= e-mailen Endret 9. september 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nå har jeg mottat e-mail på at orderen min fra DDD har blitt shippa. Men det som forvirrer meg litt er at jeg har fått opp to helt forskjellige "Total" beløp. Den på shipping mailen er helt annereldes en den på konoen min hos DDD. Trekker DDD fra vat som amazon gjør eller= e-mailen 6831268[/snapback] Frakt er ikke tatt med i online-statusen, sjekk hva de har trukket fra kortet ditt for å se om de helt har glemt å belaste deg for frakten (det hender meg innimellom, uten at jeg har klart å se noe system i det). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Malcolm in the middle vet noen hvor sesongboksene kan kjøpes Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Her kan sesong 1 kjøpes i allefall.. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Sesong 1 av MitM er den eneste som er ute noe sted, rettighetsproblemer med musikken har hindret dem i å utgi flere. Det har vært snakk om å gi dem ut flere ganger, da med deler av soundtracket skiftet ut, men så langt har det ikke skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå