Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Caché. Region 2. Billig. Njål?

6783030[/snapback]

:p

Den britiske utgaven av Hidden/Caché (anmeldelse) får du til rett oppunder £13 hos The Hut, Amazon UK, eller Play, billigst hos The Hut @£12,89 m/frakt, £12,94 hos Amazon, og £12,99@Play.

Kommer ikke i farta på noen steder det er sannsynlig den er billigere, med mindre du finner den norske/skandinaviske billig (vet ikke om den er likeverdig).

Lenke til kommentar
En litt gammel serie men vet noen hvor du kan få tak i sesong boxer?og ikke den i tegnefilm?pliz det hadde vært toppen og få bestilt den..ofg sikkert får noen andre også

6783937[/snapback]

 

Du glemte skrive hvilken serie du ville ha tak i :)

 

Men heldigvis så la jeg merke til din tråd her, så da vet jeg at serien du vil finne

er "The Adventures of Sinbad", som gikk på TV2, hvis jeg husker rett, for noen år siden. Tror det gikk på lørdagskveldene.

Her finner du Imdb siden for serien.

 

Søkte litt rundt, og fant ut at du kan kjøpe den via Ebay. Her har du litt informasjon rundt DVD'en, og her har du sida på Ebay hvor du finner den.

Lenke til kommentar
Finnes det noen penere utgaver av Saw enn denne for ca. samme prisen? Kan lett slenge på noen dollar til om utgaven er penere.

 

Edit: Samme spørsmål om Saw 2.

6783809[/snapback]

 

Saw

 

Ser ut som den tyske utgaven er noe å gå for (to utgaver av filmen) eller den scandinaviske CE utgivelsen som er lik den tyske men mangler soundtracket, eller kanskje den du linket til. Det har også kommet en Uncut utgave på R1 som er kortere en den som du linket til (103.02 mins mot 102.40 mins). Men jeg regner med at det er den som er på den tyske og scandinaviske utagaven.

 

Saw II

Lenke til kommentar

Jeg har handlet film hos cdon, og de leverte fort og greit de. Ingen problemer der. Har du sjekka at ingen av filmene du bestilte var utsolgt? Er en av dem det så venter de vel til den har kommet inn igjen før de sender noe som helst, kanskje?

 

Film er ofte på lager og derfor er leveringstida som regel 3 - 5 hverdager. Dersom det skulle være tomt for en vare, kan leveringstida bli noe lenger.
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Eit lite spørsmål, sender Amazon som ein felles pakke eller ein pakke per film? Om eg bestiller varer til 50+120 = $170, er dette regnestykket riktig?

 

$50 + $120 = $170

$170 * 6,3252 = 1075,- NOK (valutakursen for USD)

1065,9 * 1,24 = 1333,- NOK (meirverdiavgifta)

1321 + 148 = 1481,- NOK (avgift\gebyr for fortolling av varer med verdi over 1000,-)

 

Har ikkje tatt med frakten i dette eksempelet, men er klar over den.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Eit lite spørsmål, sender Amazon som ein felles pakke eller ein pakke per film? Om eg bestiller varer til 50+120 = $170, er dette regnestykket riktig?

 

$50 + $120 = $170

$170 * 6,3252 = 1075,- NOK (valutakursen for USD)

1065,9 * 1,24 = 1333,- NOK (meirverdiavgifta)

1321 + 148 = 1481,- NOK (avgift\gebyr for fortolling av varer med verdi over 1000,-)

 

Har ikkje tatt med frakten i dette eksempelet, men er klar over den.

 

Amazon sender vanligvis ordrer samlet.

 

Frakten blir tatt med når MVA skal beregnes, om verdi på forsendelse er over 200,-.

 

MVA er på 25% (ikke 24%).

 

Gebyret til Posten er på 175,- om verdi på forsendelse er over 1000,-. (85,- om verdien er mellom 200,- og 1000,-.)

 

Så sluttsummen blir littegrann høyere.

Lenke til kommentar
Er det noen som har noe erfaringer ved kjøp av film hos CDON? Har venta tre uker på filmene mine nå men har ikke sett noe til dem.. Flere som har venta så lenge?

6786644[/snapback]

Har handlet for noe rundt 2000,- der, helt greit, og varene kom fort :)

6787304[/snapback]

 

På ordrestatusen står det at alt ble sendt 14 August, bortsett fra en dvd.. Har sendt mail til cdon, og de sa at jeg skulle sjekke postkontoret.. Det har jeg gjort men der var det ingenting til meg.. Hun skrev også at jeg skulle sende ny mail når det har gått 2 uker..

Lenke til kommentar
:p

Den britiske utgaven av Hidden/Caché (anmeldelse) får du til rett oppunder £13 hos The Hut, Amazon UK, eller Play, billigst hos The Hut @£12,89 m/frakt, £12,94 hos Amazon, og £12,99@Play.

Kommer ikke i farta på noen steder det er sannsynlig den er billigere, med mindre du finner den norske/skandinaviske billig (vet ikke om den er likeverdig).

6783776[/snapback]

Takk!

 

Da var den bestilt fra The Hut (de hadde et merkelig adresseskjema: "House number", "Street" og "Adress". Alle var obligatoriske :hmm:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...