Njål Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, Amazon.. Om det er billigere for sesong 4 og 5 kjøper jeg der.. Region 4 fungerer på PAL-maskiner? 6719938[/snapback] Region 4 er PAL, i likhet med europeisk R2 (japansk R2 er NTSC). Om du kan spille av R4 avhenger av om spilleren din kan spille av disker fra andre regioner. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, Amazon.. Om det er billigere for sesong 4 og 5 kjøper jeg der.. Region 4 fungerer på PAL-maskiner? 6719938[/snapback] Region 4 er PAL, i likhet med europeisk R2 (japansk R2 er NTSC). Om du kan spille av R4 avhenger av om spilleren din kan spille av disker fra andre regioner. 6719992[/snapback] Ok.. SKjekket Amazon nå, og Sesong 4 ligger på 200.84,- i følge importalen.no.. Litt kjipt Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ok.. SKjekket Amazon nå, og Sesong 4 ligger på 200.84,- i følge importalen.no.. Litt kjipt 6720051[/snapback] Prisen du ender opp med hos Amazon UK er ca NOK193 med frakt (som nevnt andre steder i denne tråden, de trekker fra engelsk mva/VAT på 17,5% før de legger til frakt). Med andre ord godt under mva-grensa. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Da blir det slik: Sesong 1 - 3 og 5 fra the Hut:...........37,76 £ Sesong 4 fra Amazon.co.uk:..............16,99 £ Totalt (inkludert frakt):.......................54, 75 £ I kroner: 647,- totalt.. Endret 21. august 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Noe som alldeles ikke er noe dumt kjøp Haakon*. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ved kjøp fra feks DDD, hvis jeg legger inn flere separate bestillinger med kort mellomrom, vil disse pakkes og sendes hver for seg, eller sendes samlet? Prøver hart å unngå unødvendige tollgebyr. Er det noen som har vært uheldig å fått to forskjellige bestillinger i samme forsendelse? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hver bestilling sendes hver for seg, så det trenger du ikke å bekymre deg om Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Takker , eneste plassen hvor jeg finner MASH-sesongene til under tollgrensa, da kan enda et par sesonger til stikkes i hylla Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Kjøpte alt sammen samtidig nå, til den nette pris av ca. £400. Da får vi se om de sender dem individuelt. Krysser fingrene. Endret 25. august 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hvor mange filmer er det snakk om? Bare nysgjerrig Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Litt over 40. Tror jeg teller dem nå. EDIT: Haha, 46 filmer! 5 sider med Outstanding Orders på play.com. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Third Man Bridge Over River Kwai Das Boot The Great Dictator Citizen Kane Metropolis The Elephant Man Notorious Rear Window High Noon The Grace Kelly Story (eneste måten å få High Noon på var sammen med Rear Window og denne) The Guns of Navarone Princess Mononoke The Apartment Strangers and a Train (Snakes on a Plane prequal?) The Seventh Seal Mr. Smith Goes to Washington On the Waterfront The Sting Rebecca The Great Escape City Lights Life is Beautiful Double Indemnity The Manchurian Candidate (1962) The Big Sleep All About Eve Empire of the Sun A Clockwork Orange M Singin' in the Rain Modern Times Requiem for a Dream Rashomon Chinatown To Kill a Mockingbird Paths of Glory Vertigo Sunset Boulevard It's a Wonderful Life Once Upon a Time in the West Psycho Twelve Angry Men City of God Raging Bull Seven Samurai EDIT 2: Lurer på om jeg får rabatt på det? Endret 25. august 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Noen spørsmål om DDD. Hva skriver man på telefonnummer? Er jo ikke plass til +47 og 8 siffer til. Hva er M.I.? Når man ikke bor i noen state, lar man den bare stå på Select State? På City skriver man vel kommune og ikke fylke? (Kanskje litt dumt spørsmål, men samme kan det være) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Noen spørsmål om DDD. Hva skriver man på telefonnummer? Er jo ikke plass til +47 og 8 siffer til. Hva er M.I.? Når man ikke bor i noen state, lar man den bare stå på Select State? På City skriver man vel kommune og ikke fylke? (Kanskje litt dumt spørsmål, men samme kan det være) 6745953[/snapback] Telefon: Jeg har skrevet mobil nummeret mitt med tre siffer i den første, tre i den andre og 4 i den siste, det funker - Select State - ---> det samme. City = f.eks Oslo , hadde det hvert kommune/fylke så hadde det vel stått county tror jeg, uten å være 100% sikker på det. MI: ? samme kan det være har den blank Edit: På tlfnr. så har jeg bare lagt til 2 nummer ekstra, så de vil slite med å få tak i meg på telefon for å si det sånn, men hva er det man har e-mail til? Endret 26. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Hmm, k, da tok jeg 00 så mobilnummer etter. MI blank Tar kommune på city jeg. Bor jo ikke i noen by. Bør vel treffe huset mitt da, satser jeg på. Edit: hvor mye er frakt fra DDD? Nvm, stod det. Endret 26. august 2006 av EDB Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Stedet du bor på har vel et navn? Hvis navet på stedet du bor på heter det samme som kommunen så er det jo greit, men hvis kommunen heter en ting og stedet du bor på heter noe annet så blir det bare tull Så skriv stedsnavnet... Edit: Frakten starter på ca. 5.95$ og maks er på ca. 14.95$ sånn ca Endret 26. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Et lite spørsmål: Hvor finner jeg egentlig hele Poirot-boksen (den med alle Suchet-episodene, over 26 discer) billigst mulig? Har sett den hos Amazon.co.uk, og med mva og slik, blir det vel 1500kr (+/-). Noen som vet om et sted hvor jeg kan få skaffet den billigere? Har sett litt på de USA-sidene, men har lite hell med dem. Finner bare "the complete set" med 12 discer, og det er ikke rett. Endret 27. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er det vanlig med lang ventetid for at varen(e) skal bli shippet fra DDD, eller er det sannsynligvis jeg som har gjort noe feil? 26495173 OPEN 08/26/06 International Shipping $24.53 view detail Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har opplevd to-tre dager rett etter helg ja... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Er det vanlig med lang ventetid for at varen(e) skal bli shippet fra DDD, eller er det sannsynligvis jeg som har gjort noe feil?26495173 OPEN 08/26/06 International Shipping $24.53 view detail 6760169[/snapback] Det som er på lager sendes etter min erfaring etter to-tre dager (unntatt helg) for tiden, tidligere sendte de internasjonalt kun én dag i uka (tirsdag). Har fått Shipping Notice-mail'er i torsdag og fredag sist uke, og i dag. Når du logger deg inn, står det noe om BACKORDER, PREORDER, eller NEW PRICE? Vær også obs på at det kan av og til ta opp til ett døgn (og har opplevd enda lengre under 20%-salgene) fra varer sendes/du får Shipping Notice til Order Status-sia er oppdatert. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg fått mail fra DDD som sier at varen er sendt, men hvis jeg logger inn på siden står det at Shipped Quantity er 0. Går vel da utifra at den er sendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå