edge Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da er det på tide at de fikser det.. Ikke at de tre første(sist lagde) er til å hoppe i taket for, men hadde vært fett å hadd de i "korrekt" rekkefølge i en feit boks Ryktene sier at det er temmelig sikkert at alle seks filmene skal komme i en boks på Blu-ray om ikke så alt for lenge, men ingenting er offisielt. På tide å skaffe seg BD-spiller da, skjønner jeg Looking forward to that! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som vet når Un Prophete kommer på dvd her til lands? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Noen som har erfaringer med Mycollects? Endret 24. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Noen som har erfaringer med Mycollects? De selger ihvertfall ikke offisielle produkter fra USA & Europa. Rimelig sikkert at dette har utgangspunkt fra Asia. Om det er bootlegs eller ikke, er vanskelig å si før man faktisk får sjekket platene. Kvaliteten pleier variere vilt. Prisene er ihvertfall for rimelig til å være studiolisensiert. Slike butikker som dette finnes i hopetall. De kommer og går. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ettersom det var så billig det jeg var på jakt etter så kanskje jeg skal prøve å kjøpe det, da. Men er litt kjipt hvis det viser seg at det bare er dritt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Klassisk Kina-kopier dette da. Store fancy bokser (med samtlige sesonger av en serie/hauger av filmer) med masse løse DVD'er. Kvaliteten på slikt er ofte varierende. Disc'er som ikke fungerer, manglende episoder, og merkelige Kina-versjoner, er noen av problemene du kan komme over. Men det er nok høy sjanse for at du vil bli fornøyd også, selv om prisen selvsagt gjenspeiler kvaliteten på produktet. Skal ikke fraråde deg å kjøpe slikt, men jeg skjønner ikke hvorfor du vil gjøre det. Det er tross alt ikke noe bedre enn å laste ned serien/filmen, bortsett fra at du legger igjen en del penger hos noen som garantert ikke fortjener det. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ettersom det var så billig det jeg var på jakt etter så kanskje jeg skal prøve å kjøpe det, da. Men er litt kjipt hvis det viser seg at det bare er dritt. I stedet for å spørre her er alt du egentlig hadde trengt å gjøre, å google mycollects.com. Da burde du tatt til vettet, for å si det slik. Sjekk f.eks. disse omtalene: http://www.sitejabber.com/reviews/www.mycollects.com http://www.talkreviews.com/mycollects.com Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen som vet om noen pålitelige nederlandske sider? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er litt usikker, men jeg mener jeg bestilte noe fra Free Record Shop Nederland en gang, de går ihvertfall for å være seriøse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Neon som vet hvor seriøst biit.no er? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) De bare vidresender deg til amazon.co.uk. Det vil si at du handler gjennom amazon.co.uk som er en fantastisk nettbutikk. Endret 14. juli 2010 av thadon Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hei. Jeg bestilte The Shawshank Redemtion for noen dager siden fra Amazon.co.uk. Problemet er at plasten er tatt av filmen og det er store riper i plasten på coveret. Er det noe jeg har oversett? Jeg var sikker på at jeg bestilte en ny og ubrukt film. Jeg har forsåvidt ingen problemer med det, men synes det er veldig kjedelig at coveret er skadet. Bestilte også Forrest Gump fra samme side. Den var ny i plast som forventet, uten problemer. Endret 16. august 2010 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Når man kjøper fra play.com, kan man velge å få reining i posten ? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser ikke noe i info-boksen om region på denne filmen, noen som kan fortelle meg om den kan spilles på 'norske' spillere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Når man kjøper fra play.com, kan man velge å få reining i posten ? Nei. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Ser ikke noe i info-boksen om region på denne filmen, noen som kan fortelle meg om den kan spilles på 'norske' spillere? Det kan se ut som den er regionfri. http://www.blu-ray.com/movies/The-Wizard-of-Oz-Blu-ray/6366/ Endret 31. august 2010 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som har peil på om denne versionen av Requiem For A Dream på blåstråle er regionfri? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det falt deg ikke inn og sjekke f.eks. axelmusic, blu-ray.com, highdefdigest eller http://bluray.liesinc.net/? Alle de kunne fortalt deg det samme som jeg gjør; ja den er regionfri (og ja, jeg har den selv så jeg vet 100%). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå