MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er veldig ny i detta nettbestillingsgreiene.. Men har titta litt og fått anbefalinger om å bruke Amazon.com.. Men lurer på 2 ting: kan dvd'ene spilles av på normale dvd spillere og ps3 her i Norge? Og, er det norsk tekst? For har vært i USA og kjøpt film, og den kunne ikke spilles av på ps3 eller dvd, og ikke norsk tekst.. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 DVD'er kjøpt i USA er R1, og kan normalt ikke avspilles i en vanlig DVD spiller eller PS3 som ikke er sonefri. Norsk tekst er ytterst sjeldent på US utgivelser (jeg vet ikke om noen). BD er en annen sak. Der er veldig mange av US utgivelsene regionsfrie. I alle fall Warner har noen få BD utgivelser i USA som har norsk tekst. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Så hvis jeg kjøper noen dvd'er på Amazon så får jeg ikke spilt dem av? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ikke dersom de er sone 1 og du ikke har en sonefri/sone 1 spiller. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hm, men ps3 som er kjøpt i norge er sone 2? Men på Amazon.com står det ikke noe om hvilken sone dvd'en er i.. Står bare Format:DvD.. Eller ser jeg på helt feil plass ? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Stort sett alle dvdene på amazon.com er i Sone 1. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja oss ta transformers 2 som et eksempel. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Oh.. Det var jo litt leit ettersom jeg har sitti på den siden å funnet masse bra filmer jeg vil ha.. Men er det noen andre veldig bra sider som har stort utvalg av filmer med sone 2 ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Oh.. Det var jo litt leit ettersom jeg har sitti på den siden å funnet masse bra filmer jeg vil ha.. Men er det noen andre veldig bra sider som har stort utvalg av filmer med sone 2 ? www.play.com "gratis frakt", nuff said. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I tillegg har vi jo amazon.co.uk. Der burde vel egentlig alt være sone 2. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Alt amazon.co.uk selger er sone 2 (evt. sone 0), men man kan kjøpe filmer fra andre soner (først og fremst sone 1) på amazon marketplace. En del større utvalg på amazon.co.uk enn play, men det er vel først og fremst på grunn av amazon marketplace. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Takk takk, men på denne stod det ikke noe Region.. Er den sonefri da eller hva slags sone er den? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei. Den er sonefri. Men hvorfor kan du ikke like godt bestille den fra amazon.co.uk eller play? Uten at jeg gidder å regne på frakt så regner jeg med prisen blir ca den samme. Forskjellen er at du sannsynligvis vil få den levert raskere fra de europeiske sidene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva faen har Play.com begynt med dette for: Suitable for 18 years and over. Not for sale to persons under age 18. By purchasing this product, you declare that you are 18 years of age and over. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 mitt første gjett er at de har fått problemer med foreldre til barn som har fått kjøpt filmer eller spill over deres aldersgrense uten noen som helst kontroll. Eventuelt at noen advokater har sagt at de kan komme til å få problemer bassert på hva man ser andre steder. Men jeg ser ikke helt problemet. Det er da vel bare å svare ja. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Synes de overdriver voldsomt med aldersgrenser, både Crank, The Green Mile og Inglorious Basterds er jo sett til 18 år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nå er det ikke play.com som setter aldersgrensen på filmene! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Tenker ikke på Play. Man kommer jo lett inn på en 18års film på kino om man er 16-17 år. Endret 13. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Synes de overdriver voldsomt med aldersgrenser, både Crank, The Green Mile og Inglorious Basterds er jo sett til 18 år. To tomler opp til BBFC. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg filmen Steel på DVD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå