Mojo Pin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan er det med frakt når man bestiller fra PlayTrade? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er gratis det og. Nå er jeg ingen ekspert så det kan jo godt være noen vil ta seg betalt for frakt, men har ikke måttet det de to gangene jeg handlet fra PlayTrade. Sendte seperate pakker da og Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmmm, okei! Må man ta kontakt med selger på noen måte, eller ordner Play alt sammen? Altså med navn, adresse osv.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Finnes det noen billige Blu-Ray butikker på nett? ALtså 249 kr er IKKE billig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 axelmusic.com, Play.com, Amazon.com, Amazon.co.uk, HMV.com Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 dvd.co.uk (fantastisk leveringstid og service!), zavvi.co.uk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Joa men nå var jeg først og fremst ute etter nordiske utgaver xP Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ...først og fremst ute etter nordiske utgaver... Why on earth... Oh well, anyways...; platekompaniet CDON DVDHuset playx/zailor/dvdstrax elkjøp lefdal Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Fordi jeg vil ha Norsk tekst? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Norsk tekst er fy! Mange BD filmer fra UK har norsk tekst! Ta en titt i tråden om norske undertekster på filmer fra play... Og faktisk noen ytterst få fra US/CAN har det også... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja jeg vet det men ytterst få. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sjekk tråden i signaturen min. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg leser jo i beskrivelsen at det ikke er Norsk tekst (eller det står mange språk men ikke Norsk) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva mener du? Tråden jeg har laget tar grunnlag i erfaring fra forumbrukerene, og om infoen hos play sier at filmen ikke har norsk tekst, men tråden min sier det er informasjonene som står hos play feil (og derfor urelevent). Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg har Children of the corn 1-5, og ønsker å få tak i nummer seks og sju med norsk tekst. Jeg har letet og søkt, men finner ingen med tekst. For de har vel blitt produsert for norden og en gang i tiden? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det ville jeg i grunn ikke antatt. Lenke til kommentar
diry Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har hatt problemer med treg levering fra Playx. Først bestilte jeg en krigsfilm som jeg ventet på i over 1 måned, og fikk til svar at de var utsolgt på lager. Så byttet jeg den, og fikk så beskjed om at filmen skulle være på vei. Bestilte samtidig en annen film. Har i mellomtiden vært bortreist, men ingen filmer hadde ankommet når jeg kom hjem. Har bestilt derfra tidligere også, men nå synes jeg det begynner å bli dårlig service. Eneste nettbutikk jeg har tiltro til , er Play.com. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har hatt problemer med treg levering fra Playx. Først bestilte jeg en krigsfilm som jeg ventet på i over 1 måned, og fikk til svar at de var utsolgt på lager. Så byttet jeg den, og fikk så beskjed om at filmen skulle være på vei. Bestilte samtidig en annen film. Har i mellomtiden vært bortreist, men ingen filmer hadde ankommet når jeg kom hjem. Har bestilt derfra tidligere også, men nå synes jeg det begynner å bli dårlig service. Eneste nettbutikk jeg har tiltro til , er Play.com. Jeg er enig med deg at det kan ta altfor lang tid om varene ikke er på lager. Men det er jo slikt som skjer dessverre. Jeg måtte også vente lenge tidligere, men etter å blitt lei av å vente, så tok jeg kontakt med kundeservice og fikk heller en annen og dyrere film uten noen ekstra kostnader. Jeg tror de gjør så godt de kan. Men når leverandrøren dems ikke kan levere, så får heller ikke de levert. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Men det betyr desverre at de har svært dårlig kontroll på logestikken. Jeg (og flere andre her) har opplevd at varer som står tilgjengelig i nettbutikken ikke er på lager. Tillogmed varer som man etter myeom og men får beskjed om at man ikke kan få i det hele tatt. Da kan man desverre ikke legge skylden på levrandører. Og varer som blir erstattet med kjipere, billigere alternativer uten at kunden har blitt kontaktet. Da blir det for mye rør for min del. Det er mulig de gjør så godt de kan, men jeg tror de har et utrolig forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå