Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt problemer med treg levering fra Playx. Først bestilte jeg en krigsfilm som jeg ventet på i over 1 måned, og fikk til svar at de var utsolgt på lager. Så byttet jeg den, og fikk så beskjed om at filmen skulle være på vei. Bestilte samtidig en annen film. Har i mellomtiden vært bortreist, men ingen filmer hadde ankommet når jeg kom hjem. Har bestilt derfra tidligere også, men nå synes jeg det begynner å bli dårlig service. Eneste nettbutikk jeg har tiltro til , er Play.com.

Lenke til kommentar
Har hatt problemer med treg levering fra Playx. Først bestilte jeg en krigsfilm som jeg ventet på i over 1 måned, og fikk til svar at de var utsolgt på lager. Så byttet jeg den, og fikk så beskjed om at filmen skulle være på vei. Bestilte samtidig en annen film. Har i mellomtiden vært bortreist, men ingen filmer hadde ankommet når jeg kom hjem. Har bestilt derfra tidligere også, men nå synes jeg det begynner å bli dårlig service. Eneste nettbutikk jeg har tiltro til , er Play.com.

Jeg er enig med deg at det kan ta altfor lang tid om varene ikke er på lager. Men det er jo slikt som skjer dessverre. Jeg måtte også vente lenge tidligere, men etter å blitt lei av å vente, så tok jeg kontakt med kundeservice og fikk heller en annen og dyrere film uten noen ekstra kostnader.

Jeg tror de gjør så godt de kan. Men når leverandrøren dems ikke kan levere, så får heller ikke de levert.

Lenke til kommentar

Men det betyr desverre at de har svært dårlig kontroll på logestikken. Jeg (og flere andre her) har opplevd at varer som står tilgjengelig i nettbutikken ikke er på lager. Tillogmed varer som man etter myeom og men får beskjed om at man ikke kan få i det hele tatt. Da kan man desverre ikke legge skylden på levrandører. Og varer som blir erstattet med kjipere, billigere alternativer uten at kunden har blitt kontaktet. Da blir det for mye rør for min del. Det er mulig de gjør så godt de kan, men jeg tror de har et utrolig forbedringspotensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...