DannyVice Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er egentlig playx.no og zailor.no samma side? Virker som alt de "ikke har" på playx.no har de heller ikke på Zailor.no og omvendt. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er egentlig playx.no og zailor.no samma side? Virker som alt de "ikke har" på playx.no har de heller ikke på Zailor.no og omvendt. Samme eigar, så alt er tilnærma likt. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjapt spørsmål sikkert er blitt svart på tusen ganger før, men jeg klarer ikke å finne det igjen. Om jeg bestiller fra amazon.co.uk og varen i seg selv ligger på under 200 kr, men med frakt ligger den over. Må jeg betale 25% + 100 kr da? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis varen i seg selv ligger under grensa er det ingen fare. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som har erfaring med Play-kredittkortet? Har ikke satt meg inn i betingelsene ennå, regner med det er særdeles ugunstige renter f.eks. Men det hender jo titt og ofte at man slenger inn en bestilling, kanskje greit å raske med seg noen bonuspoeng i ny og ne. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Er ikke det kun for UK residents? Edit; joda... The Play.com Credit Card is issued by MBNA Europe Bank Limited, Registered Office: Stansfield House, Chester Business Park, Chester CH4 9QQ. Registered in England number 2783251. Credit is available, subject to status, only to UK residents aged 18 or over. You cannot transfer balances from another MBNA account. We will monitor or record some phone calls. MBNA is authorised and regulated by the Financial Services Authority. Endret 3. juni 2009 av mjau Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Som sagt, satt meg ikke inn i detaljene Da var det jo greit, lommeboka klager i alle fall ikke. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har en gavekode på 50 kr hos playx som pappa fikk i mailen for litt siden. Men hvor skriver jeg den inn? Er jeg blind? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er innlagt i kontoen din, og du aktiverer det på den siden der du velger batalingsmåte før du bekrefter ordren. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Okei. Så da kan ikke jeg bruke pappa sin kode på min konto? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nei. Men du kan vel alltids bruke hans konto? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Selvsagt men da får jeg ikke bestilt nå fra jobb! Men det kan nok vente noen timer ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg har utarbeidet en liste over nettbutikker, stort sett basert på førsteinnlegget i denne tråden og andre kilder: Liste over filmforhandlere Norske BarnasFilmklubb.no Billig-Spill.com Bokkilden.no Bollywood.no CDon.no DVDHuset.no DVDStrax.no Elkjøp.no Ellos.no Expert.no Film2Home.no Filmbutikken.no HomeEnter.com Kidsdvd.no Lefdal.com Lydogbildeshop.no NRK-butikken Platekompaniet.no PlayX.no Pushvideo.no Showtime.no Sjøfartsfilm.no Spaceworld.no Toppshop.net TrøndelagLaserdisc VideoNova.no Zailor.no Utenlandske - sone 1 (Nord-Amerika) Amazon.ca Amazon.com Axelmusic.com Barnes&Noble.com Bestbuy.com BestPrices.com Borders.com Buy.com Criterion.com DeepDiscount.com DVDBoxOffice.com DVDEmpire.com DVDPacific.com eBay.com eCampus.com Half.com Hidefdvd.com MoviesUnlimited.com Overstock.com PlayUSA.com Scifistation.com VideoUniverse.com Walmart.com DVDPriceSearch.com Utenlandske - sone 2 (Europa, Vest-Asia; Japan, Sør-Afrika, Tyrkia) Amazon.co.uk Amazon.de Amazon.fr Amazon.jp Ameibo.com Blahdvd.com CDJapan.co.jp CDWow.com DVD.co.uk HMV.com Play.com Sendit.com TheHut.com Tulumba.com Utenlandske - sone 3 (Sørøst-Asia; Sør-Korea, Hong Kong) DDDHouse.com DVDAsian.com eThaiCD.com HKFlix.com Jsdvd.com k2dvd.com YesAsia.com Utenlandske - sone 4 (Australia, Sentral- og Sør-Amerika) DVDCrave.com Ezydvd.com Utenlandske - sone 5 (Ukraina, Hviterussland, Russland, Afrika, Sentral- og Sør-Asia) Utenlandske - sone 6 (Kina) Buyoyo.com Sonefritt Notavailableondvd.com __________________________ Har dere tips til flere butikker? For eksempel under sone 3, 4, 5 og 6. Endret 6. juni 2009 av Cuneax Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg så vel ikke playusa.com på lista, holder til i Canada. Edit: Så har du jo siden som har tatt over for DVDfromKorea.com etter at den siden ble lagt ned etter at eieren stakk av med alle pengene og slettet alt av kundeinformasjon osv, står mer på nettet hvis man søker litt Siden heter K2DVD.com, hvis jeg har skjønt riktig så er det de tidligere ansatte i DVDfromKorea som driver siden så alt er stort sett likt, har ennå ikke testet siden. Men DVDfromKorea hadde stort sett meget bra service Endret 5. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 HKflix er forresten amerikansk, og selger filmer fra de fleste soner. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Så bare Asian flicks der, jeg. Mange av butikkene selger filmer fra flere soner, men jeg har plassert dem under kategorien hvor hovedvekten ser ut til å ligge. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Du bør vel føre opp Lefdal også (under norske ja...). Nesten samme utvalg og priser som Elkjøp, men litt forskjeller alikevel Edit; og så har glemt axelmusic.com! Endret 6. juni 2009 av mjau Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Takk takk! Søkte opprinnelig etter Lefdal, men fant Lefdal.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå