Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig merkelig at det har skjedd med flere på akkurat samme dag. Mistenker litt at de ikke har Limited Edition utgaven altså. Vi får bare vente å se.

 

Var som jeg trodde ja. Fikk svar fra playx.no i dag og der stod det at den versjonen jeg fikk var den eneste utgaven de hadde. Dårlig av playx.no med andre ord. Er nok siste gangen jeg handler der.

Lenke til kommentar
Veldig merkelig at det har skjedd med flere på akkurat samme dag. Mistenker litt at de ikke har Limited Edition utgaven altså. Vi får bare vente å se.

 

Var som jeg trodde ja. Fikk svar fra playx.no i dag og der stod det at den versjonen jeg fikk var den eneste utgaven de hadde. Dårlig av playx.no med andre ord. Er nok siste gangen jeg handler der.

 

Fikk samme svar her også. Dårlig gjort.

Lenke til kommentar

Dette må jeg si er serdeles klandreverdig. Man skal da ikke anta at en kunde er fornøyd med en erstatning av lavere verdi. Men har bare "handlet" en gang på playx og kommer ikke til å gjøre det igjenn. Jeg sier "handlet" for det som skjedde var at jeg kjøpte et spill som skulle være bursdagspresang til min nevø. Drøye 2 uker senere mottok jeg følgende epost fra playx:

 

Du har bestilt Harry Potter De Vises Sten på ordre 65122.

 

Dessverre kan vi ikke levere varen da den er utgått hos vår leverandør, og vi fikk først nå beskjed om dette.

 

Varen har stått i rest hos vår leverandør lenge og har nå blitt tatt ut av vårt assortiment.

 

Med dette er Harry Potter De Vises Sten kansellert fra din ordre.

 

Du får et gavekort på beløpet kr. 188,- slik at du kan velge noe annet.

 

Gavekortet gjelder i et år fremover og du må handle for minst det beløpet som står der.

 

Ønsker du pengene utbetalt må du sende kontonummer, ordrenummer til

[email protected] så ordner vi det.

 

Koden på gavekortet er: 1535S6BQZ

 

På den tiden hadde de kun forskudsbetaling, så kontonummeret mitt hadde de allerede. Men allikevel kan jeg velge mellom å bruke mer penger hos dem (nok en forskudsbetaling), eller ta kontakt med dem angående kontoinformasjon de allerde skulle ha kunnet funnet fram til selv. Takk og farvel sa jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...