Kontorstol Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg regner med de blir sendt når de kommer på lager, og det er ikke så alt for sannsynlig at de kommer samtidig, men det kan skje. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jaja. Kan dele opp filmene i mange ordre, som Hr. Jenssen sier da blir de aldri sendt sammen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hmm, jeg bestillte 3 filmer ifra Playx.no for litt over 2 uker siden. Den ene filmen ble sendt etter 2 dager, mens de 2 andre måtte bli sendt ifra leverandørene. Bør jeg kontakte de og spørre etter den? Eller kan det ta såppass lang tid? Endret 29. april 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Veldig merkelig at det har skjedd med flere på akkurat samme dag. Mistenker litt at de ikke har Limited Edition utgaven altså. Vi får bare vente å se. Var som jeg trodde ja. Fikk svar fra playx.no i dag og der stod det at den versjonen jeg fikk var den eneste utgaven de hadde. Dårlig av playx.no med andre ord. Er nok siste gangen jeg handler der. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Så hvis man bestiller LE utgaven av en film, den er ikke inne, men de har den vanlige utgaven inne så sender de den i stede for? Hvis så, fantastisk. Et sted jeg aldri kommer til å handle! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Akkurat som du beskriver ja. Helt latterlig av dem. I tillegg bestilte jeg en boks fra de tidligere, men de fikk den vist aldri inn på lager igjen så jeg måtte avbestille den. Og det var mange på lager da jeg bestilte den. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Veldig merkelig at det har skjedd med flere på akkurat samme dag. Mistenker litt at de ikke har Limited Edition utgaven altså. Vi får bare vente å se. Var som jeg trodde ja. Fikk svar fra playx.no i dag og der stod det at den versjonen jeg fikk var den eneste utgaven de hadde. Dårlig av playx.no med andre ord. Er nok siste gangen jeg handler der. Fikk samme svar her også. Dårlig gjort. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Dette må jeg si er serdeles klandreverdig. Man skal da ikke anta at en kunde er fornøyd med en erstatning av lavere verdi. Men har bare "handlet" en gang på playx og kommer ikke til å gjøre det igjenn. Jeg sier "handlet" for det som skjedde var at jeg kjøpte et spill som skulle være bursdagspresang til min nevø. Drøye 2 uker senere mottok jeg følgende epost fra playx: Du har bestilt Harry Potter De Vises Sten på ordre 65122. Dessverre kan vi ikke levere varen da den er utgått hos vår leverandør, og vi fikk først nå beskjed om dette. Varen har stått i rest hos vår leverandør lenge og har nå blitt tatt ut av vårt assortiment. Med dette er Harry Potter De Vises Sten kansellert fra din ordre. Du får et gavekort på beløpet kr. 188,- slik at du kan velge noe annet. Gavekortet gjelder i et år fremover og du må handle for minst det beløpet som står der. Ønsker du pengene utbetalt må du sende kontonummer, ordrenummer til [email protected] så ordner vi det. Koden på gavekortet er: 1535S6BQZ På den tiden hadde de kun forskudsbetaling, så kontonummeret mitt hadde de allerede. Men allikevel kan jeg velge mellom å bruke mer penger hos dem (nok en forskudsbetaling), eller ta kontakt med dem angående kontoinformasjon de allerde skulle ha kunnet funnet fram til selv. Takk og farvel sa jeg da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Playx og DVDStrax har jeg mange ganger fått bekreftelse på at en film er sendt, 10 dager etter på får jeg beskjed om det har skjedd en feil og filmen var ikke blitt sendt alikevel, dette har jeg opplevd opptil 4-5 ganger! Endret 29. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 De driver fortsatt og selger Schindlers Liste - Limited Coll. Edition Gift Box. De burde fjernet varen når de tydeligvis ikke har den. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Enig. Ser også at de har steelbook utgaven der, som vi kunne fått for samme pris som denne enkel dvden tydeligvis. Kommer dere andre til og beholde dvden eller sender dere den i retur? Endret 29. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg beholder dvden. Orker ikke styret med å returnere den. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Til de som er interessert i samleboksen av Schindler's List, så har http://www.dvdhuset.no/ den fortsatt - til 279,- kroner. Jeg kjøpte min der en gang i tiden Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg beholder dvden. Orker ikke styret med å returnere den. Dere burde ikke la de komme unna med slik svindel. En kjip versjon av schindler's shit er i alle fall ikke verdt 200kr! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er jo ganske drøyt av playx... både produktteksten og bildet er fra samleboksen, og som sagt er det fortsatt det som ligger ute på playx! Kan tenkes at de rett og slett prøver seg; satser på at mange bestiller den og få returnerer når de får en annen versjon... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg beholder dvden. Orker ikke styret med å returnere den. Dere burde ikke la de komme unna med slik svindel. En kjip versjon av schindler's shit er i alle fall ikke verdt 200kr! Nå betalte jeg ikke 200,- kroner for den, snarere 90 eller noe sånt. Så da er det ikke så alt for dårlig likevel. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Men man har fortsatt ikke fått det man har kjøpt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er sant, men da jeg ikke har filmen fra før synes jeg det er like greit. Må jo ha den i hylle uansett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hvor er det best og kjøpe Red Cliff 1 & 2 på Blu Ray? Endret 7. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 De har vel stort sett kommet ut i Asia (så vidt jeg har fått med meg), de er ikke billige for å si det sånn, $40 pr.stk men etter min mening så er det verdt det Jeg kjøpte mine fra yesasia.com Red Cliff 1 & 2 Hvis du ser litt lengre ned på siden så står det Double Deal, da får du et par dollar i rabatt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå