Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Standar frakten fra amazon.com for en ting er vel $6,48 så øker det litt for hver gang man hiver på en ekstra ting :)

 

Står mer om det her: Frakt til europa.

 

Ser de påstår at Standard Shipping er på $3,99, men det kan jeg ikke huske å betalt en eneste gang. Er stort sett $6,48 jeg alltid har betalt, så kan du hive på $2,49 for hver ekstra film/cd.

Lenke til kommentar

Noen som har handlet fra DVDBoxOffice? Leste i første tråd at de hadde gratis frakt noen som vet om de sender filmer samlet eller separert?

 

EDIT: For og ikke betale toll på filmer jeg kjøper fra amazon, er det mulig og lage mange ordre og bare gjør sånn at hver ordre er under 200, eller kan det være de sender 2 ordre sammen?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

De sender samlet. Er en liten stund siden jeg har brukt dem nå, men er helt greie å ha med å gjøre så lenge man ikke lager en feil ordre og må avbestille :)

 

Edit:

 

Men prøv å ta denne type spørsmål i "Guide for kjøp av DVD-filmer på nett" så slipper vi at tråden sklir ut og innleggene blir slettet av moderatorene :)

Endret av datating
Derfor flyttet jeg disse to innleggene. :)
Lenke til kommentar
Ser de påstår at Standard Shipping er på $3,99, men det kan jeg ikke huske å betalt en eneste gang. Er stort sett $6,48 jeg alltid har betalt, så kan du hive på $2,49 for hver ekstra film/cd.

Det er fordi grunnprisen er 3,99 og tilleggspris pr enhet er 2,49. 3,99+2,49=6,48 Så da blir startprisen 6,48 og prisen pr tilleggsenhet 2,49. ;)

Lenke til kommentar
For en stund siden bestilte jeg denne filmen fra playx.no. I dag kom pakken i posten, men i pakken lå det bare en helt vanlig utgave av filmen.

 

Er det flere som har opplevd dette? Og hva må jeg gjøre for å få det jeg har bestilt. Bare å sende de en mail?

 

Jeg har opplevd ganske mange ganger at playx og zailor (som er samme firma, mer eller mindre) roter kraftig dessverre...

 

Både spill og filmer har de sendt feil utgaver av (tipper at det har skjedd meg 4-5 ganger de siste par årene).

 

Sender bare en mail og forklarer saken, og de sender riktig utgave med en gang uten noe mer om og men i alle fall.

Lenke til kommentar

Veldig merkelig at det har skjedd med flere på akkurat samme dag. Mistenker litt at de ikke har Limited Edition utgaven altså. Vi får bare vente å se.

 

Litt OT tilslutt her. Er det flere som sliter med at den oransje knappen forran trådtittelen ikke forsvinner etter at man har lest siste innlegg i denne tråden? Har hatt det slik veldig lenge og det er fryktelig irriterende når jeg skjekker mine innlegg. Tror hele tiden at det har kommet et nytt innlegg.

Lenke til kommentar

Når jeg legger inn en ordre på amazon, og jeg tar ''Ship my items as they become available (at extra shipping cost)''

 

Blir det sånn at de sender filmene som er på lager og venter med de som ikke er på lager?

Og på ''Group my items into as few shipments as possible (currently selected)'' Venter de til alle filmene er på lager?

 

Eller har jeg missforstått? :)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...