Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg bestilte en stor DVD-ordre hos amazon.co.uk (som jeg har bare gode erfaringer med tidligere) men to av DVD-ene var ikke på lager og ville bli sent for seg selv litt senere. Pakke nr 1 ble sendt 31. Mars, mens pakke nr 2 (de to dvd-ene som ikke var på lager) ble sendt 7. April. I dag kom endelig pakke nr 2 i postkassa, men hvor er det blitt av pakke nr 1 som har vært i postgangen en hel uke lengre?

Lenke til kommentar

Var den første pakke over toll-grensa? I så fall kan den bruke lenger tid pga toll-klarering.

 

Men det er alltids slik at noen ganger så tar enkelte pakker uforklarlig lang tid og innimellom hender det faktisk også at pakker blir borte. De fleste nettbutikker har en tid, gjerne 3 uker til en måned, hvor man, dersom man ikke har mottat forsendelse, kan melde fra om tapt pakke. Da vil de sende tingene på nytt.

 

Når det gjelder at ting har tatt lang tid, så må du også huske at det har vært påske i mellomtiden og enkelte ledd i transportkjeden kan ha hatt redusert bemanning og noe backlog. Smør deg med tolmodighet, sjekk ordere statusen din på Amazon om det er noen linker der og beskrivelse om hva man skal gjøre dersom man ikke mottar forsendelsen.

Lenke til kommentar

Får ta og svar her da siden du ikke fikk svar her og la det ut i den andre tråden :p

 

Jeg vet vel bare om en i farten og det blir søster siden til play.com, playusa.com, burde vel ha blitt kalt for playkanada siden det er der de sender i fra :)

 

Bør da være ops på en ting, du vil få Kanadiske covere, det vil kort og godt si at halve coveret vil stort sett være på fransk, fryktelig irriterrende hvis du spør meg.

 

Edit:

 

Er også R1 filmer ikke R2 som vi har i her på berget, så har man ikke sonefri spiller så er det bare å droppe å bestille fra den siden. De er også like flinke til å pakke inn som play.com...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...