B4stian Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sikkert et dumt spørsmål, men angående Sone 2: Hvilke land går under Midt-Østen? Så vidt jeg vet er det enda ingen klar definisjon på hvilke land det er. Soneinndelingskart Ser ut som midtøsten faktisk er sone 2. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Thanks, var akkurat det jeg lette etter. ^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 For de som måtte lure, var også min pakka fra amazon.co.uk merket med riktig verdi. Da er BD-salget dere rimelig gunstig. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet hva frakta fra playx.no koster? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Noen som vet hva frakta fra playx.no koster? 39,- trur eg det var. Endret 31. mars 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar før en vare som er på bestilling kommer inn til playx.no? Bestilte meg den Mummy boksen for 79,- kroner for en tid tilbake. Tydeligvis var jeg litt for sent ute så de hadde den ikke på lager enda, så i ordrestatusen min står det dette: "Ikke på lager. 173832 Varen er under bestilling fra leverandør." Slik har det stått utrolig lenge nå. Begynner å bli veldig utålmodig. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det var dyrt. Det er uansett kor mykje du kjøper då, ikkje pr film/spel/etc. Noen som vet hvor lang tid det tar før en vare som er på bestilling kommer inn til playx.no? Det varierer veldig... Eg betilte dei HD DVDane til 5,-, og det tok frå ei veke til ein månad. Ein vanleg DVD har eg framleis ikkje fått, to-tre månader med venting no trur eg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tenkte jeg skulle bestille 2001 for 99 siden det var forholdsvis billig, men når det blir 140 til sammen så blir det dyrt i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet leveringstiden til dvdstrax og zailor? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis DVDStrax har varen på lager får du filmen 3-4 dager etter bestillingen. Jeg har opplevd et par måneders leveringstid på filmer de ikke har inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Kanskje feil sted å spørre, men siden det tidligere har vært snakk om feilinformasjon på Play.com angående undertekster, så lurer jeg på om noen kan konstatere om det er riktig på denne versjonen av Planet Earth? Jeg er smått avhengig av norske undertekster så hadde vært kjekt å vite før jeg kjøper den. edit: Doh. Ett eneste søk til, så fant jeg ut at det kun var engelsk untertekst for hørselshemmede. Endret 3. april 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen so, vet om det går ann å "Sort by price" etter man har søkt etter produkt på play? F.eks om man søker etter filmer med Norsk subs, og vil sortere etter pris. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 tror desverre ikke det er mulig. Det er kun i spesialkategorier som tilbud og diverse at sort-alternativene virker. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som har erfaringer med HMV.Com? Ser de har tilbud på alle rambo filmene på BD til 17.99£! Kanskje ikke rette plassen og spørre siden dette er Guide for DVD da men. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som har erfaringer med HMV.Com? Ser de har tilbud på alle rambo filmene på BD til 17.99£! Kanskje ikke rette plassen og spørre siden dette er Guide for DVD da men. hmv.com er heilt greie dei, kan ha litt "romsleg" innpakking, litt treige. Men eg har ingen problem med dei, bortsett frå at det var kjipt å betala £2.5 for ein film til £2.99. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Noen som klarer å fiske opp Bloodsport (1988) på sone 2 for meg? Endret 13. april 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Klar over den, men hvis du hadde sett litt nøyere så hadde du kanskje sett at det var fra PlayTrade dvs. at de ikke sender til Norge. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eller trykke du på auro og alt ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå