Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor lang tid det tar før en vare som er på bestilling kommer inn til playx.no?

 

Bestilte meg den Mummy boksen for 79,- kroner for en tid tilbake. Tydeligvis var jeg litt for sent ute så de hadde den ikke på lager enda, så i ordrestatusen min står det dette: "Ikke på lager.

173832 Varen er under bestilling fra leverandør."

 

Slik har det stått utrolig lenge nå. Begynner å bli veldig utålmodig.

Lenke til kommentar
Det var dyrt.

 

Det er uansett kor mykje du kjøper då, ikkje pr film/spel/etc.

 

Noen som vet hvor lang tid det tar før en vare som er på bestilling kommer inn til playx.no?

 

Det varierer veldig... Eg betilte dei HD DVDane til 5,-, og det tok frå ei veke til ein månad. Ein vanleg DVD har eg framleis ikkje fått, to-tre månader med venting no trur eg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kanskje feil sted å spørre, men siden det tidligere har vært snakk om feilinformasjon på Play.com angående undertekster, så lurer jeg på om noen kan konstatere om det er riktig på denne versjonen av Planet Earth?

Jeg er smått avhengig av norske undertekster så hadde vært kjekt å vite før jeg kjøper den.

 

edit: Doh. Ett eneste søk til, så fant jeg ut at det kun var engelsk untertekst for hørselshemmede.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med HMV.Com? Ser de har tilbud på alle rambo filmene på BD til 17.99£! :p

 

Kanskje ikke rette plassen og spørre siden dette er Guide for DVD da men.

 

hmv.com er heilt greie dei, kan ha litt "romsleg" innpakking, litt treige. Men eg har ingen problem med dei, bortsett frå at det var kjipt å betala £2.5 for ein film til £2.99.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...