Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvilken frekkhet å spørre om du ville ha pengene tilbake eller en annen vare. :)

 

Jeg kommer nok ikke til å holde meg borte fra den butikken på grunn av din erfaring. Jeg har kun gode erfaringer med Zailor, gode priser, rask levering og god service.

 

Edit: Mangla en bokstav...

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Det at de har trukket penger fra kontoen hans, uten å ha varen på lager er frekt ja. Kanskje til og med ulovlig? De kan reservere beløpet, men de kan ikke trekke summen fra kontoen, uten at de har levert fra seg varen, eller i det minste har en garanti for at varen er/kommer på lager.

Lenke til kommentar
Hun, Mojo Pin :)

 

Men ja, det var det jeg reagerte på, og du andre- JEG kontaktet de, og da spurte de. De hadde jo ikke gjort noe med det!

 

Platekompaniet, CDON, Play, ingen av de trekker uten at de sender varen.

 

Hehe, beklager. Er vel vant til at det er en litt for stor overvekt av gutter her på forumet :)

 

Skriv det du sier her på mail til kundeserviceavdelingen dems. Kanskje du får en ekstra "unnskyldning" fra dem!

Lenke til kommentar

Orginalt har denne engelsk lydspor (japanske skuespillere men engelsk tale). Jeg er utsikker men jeg tror det kun er den amerikanske utgaven som kommer med kun den amerikanske redubbinga. Siden det ikke står noe annet kan man anta at denne er en R2 og da er det eneste spørsmålet om den er Japansk R2 med engelsk tale og japanske subs, eller fransk utgave der franske subs er default på alt annet enn fransk lydpor. Man kan vel bare håpe at det ikke er den franske utgaven (?).

Lenke til kommentar

Jeg slo til på det tilbudet uten å tenke da det var så ekstremt billig. Etter at orderen var bekreftet skrev jeg et innlegg i denne tråden og spurte om det samme som du lurer på, og svaret var dessverre slik jeg fryktet. Har enda ikke fått filmene (12 dager siden jeg bestilte) så om de er stoppet i tollen vet jeg ikke, men rundt 370,- (sånn cirka) for tre blu-rays inkludert frakt er jo fremdeles ganske billig :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Kanskje jeg er heldig, at .co.uk-leveransene er riktig merka? :whistle:

Hvis du er like heldig som meg er de i hvertfall merka med riktig verdi. Fikk blu-ray-filmene i dag og på pakken står det: Value (UK £): 19,74. Akkurat det jeg betalte med andre ord (ikke medregnet frakt), så det er bare å slå til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...