Stupedama Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Bestilte fra Zailor.no for en mnd siden og fikk ikke noe, så sendte mail. Da var varen utgått og de lurte på om jeg ville ha noe annet eller pengene tilbake. Fy faen så _jævlig_frekt. Hadde jeg ikke spurt, så hadde jeg aldri fått noe.. Hold dere unna de.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ja, hvilken frekkhet å spørre om du ville ha pengene tilbake eller en annen vare. Jeg kommer nok ikke til å holde meg borte fra den butikken på grunn av din erfaring. Jeg har kun gode erfaringer med Zailor, gode priser, rask levering og god service. Edit: Mangla en bokstav... Endret 12. mars 2009 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det at de har trukket penger fra kontoen hans, uten å ha varen på lager er frekt ja. Kanskje til og med ulovlig? De kan reservere beløpet, men de kan ikke trekke summen fra kontoen, uten at de har levert fra seg varen, eller i det minste har en garanti for at varen er/kommer på lager. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hun, Mojo Pin Men ja, det var det jeg reagerte på, og du andre- JEG kontaktet de, og da spurte de. De hadde jo ikke gjort noe med det! Platekompaniet, CDON, Play, ingen av de trekker uten at de sender varen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Okei, skjønner at det er litt frustrerende. Overrasker meg litt at de gjør slik. Men du finner jo aldri ut om de egentlig hadde kommet til å returnert pengene eller ikke da. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hun, Mojo Pin Men ja, det var det jeg reagerte på, og du andre- JEG kontaktet de, og da spurte de. De hadde jo ikke gjort noe med det! Platekompaniet, CDON, Play, ingen av de trekker uten at de sender varen. Hehe, beklager. Er vel vant til at det er en litt for stor overvekt av gutter her på forumet Skriv det du sier her på mail til kundeserviceavdelingen dems. Kanskje du får en ekstra "unnskyldning" fra dem! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hehe;) Ja, må gjøre det! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som kan si meg om denne utgaven av Vampire Hunter D: Bloodlust også har original tale? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Orginalt har denne engelsk lydspor (japanske skuespillere men engelsk tale). Jeg er utsikker men jeg tror det kun er den amerikanske utgaven som kommer med kun den amerikanske redubbinga. Siden det ikke står noe annet kan man anta at denne er en R2 og da er det eneste spørsmålet om den er Japansk R2 med engelsk tale og japanske subs, eller fransk utgave der franske subs er default på alt annet enn fransk lydpor. Man kan vel bare håpe at det ikke er den franske utgaven (?). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mener å huske at jeg leste i denne tråden at Posten var vriene når det gjaldt BOGO-salgene til Amazon. Liten vits i å benytte seg av 3 for 2 BD-tilbudet til amazon.co.uk, med andre ord? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mener å huske at jeg leste i denne tråden at Posten var vriene når det gjaldt BOGO-salgene til Amazon. Liten vits i å benytte seg av 3 for 2 BD-tilbudet til amazon.co.uk, med andre ord? Det er vel Amazon som er vriene, og ikkje set den prisen dei tek for filmane på eska. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jaja, spørs på øyet som ser. Poenget var at jeg ikke burde benytte meg av tilbudet? Trist, for da kunne jeg fått 3 BD's for under 200. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg slo til på det tilbudet uten å tenke da det var så ekstremt billig. Etter at orderen var bekreftet skrev jeg et innlegg i denne tråden og spurte om det samme som du lurer på, og svaret var dessverre slik jeg fryktet. Har enda ikke fått filmene (12 dager siden jeg bestilte) så om de er stoppet i tollen vet jeg ikke, men rundt 370,- (sånn cirka) for tre blu-rays inkludert frakt er jo fremdeles ganske billig Endret 16. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dersom du får et faktura på fortolling fra tollvesenet kan du bare ringe de og forklare situasjonen. Det ordner seg som oftest. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Gjorde det for et par uker siden med en bestilling fra spreadshirt, det gikk knirkefritt. Men posten har visst slutta med dette når det gjelder BOGO-salgene til Amazon, fordi de er drittlei av at amazon ikke merker riktig verdi. Kanskje jeg er heldig, at .co.uk-leveransene er riktig merka? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Cirka hvor lang leveringstid har playx.no ? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje jeg er heldig, at .co.uk-leveransene er riktig merka? Hvis du er like heldig som meg er de i hvertfall merka med riktig verdi. Fikk blu-ray-filmene i dag og på pakken står det: Value (UK £): 19,74. Akkurat det jeg betalte med andre ord (ikke medregnet frakt), så det er bare å slå til Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da prøver jeg, absolutt. Fikk forøvrig svar fra posten, hvor de skrev at amazon kan skylde seg selv når de ikke merker med riktig verdi. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sikkert et dumt spørsmål, men angående Sone 2: Hvilke land går under Midt-Østen? Så vidt jeg vet er det enda ingen klar definisjon på hvilke land det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå