Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er det forresten noen som veit om Judgement at Nuremberg fra Play.com leveres med engelske undertekster? Står kun disse: "English for the hearing impaired ; Dutch ; French ; German ; Romanian", men vet av erfaring at de ofte glemmer å nevne tekster.

 

Er jo engelsk tekst på den, du får bare med litt ekstra på kjøpet...

 

Er det? Jeg har flere ganger opplevd at filmer leveres uten engelsk tekst, kun med "English for the hearing impaired", noe som er uaktuelt å ha på..

Lenke til kommentar
English for the hearing impaired er jo engelsk tekst, at det følger med ting som "person ler", "det knirker i døren" osv er jo bare noe man må leve med.

 

Men nå er jo dette en film som jeg ikke hadde brukt tekst på uannsett, så jeg ser vel egentlig ikke problemt.

 

Jeg vet igrunn ikke hvordan språket er i denne filmen, bare at filmen stort sett består av dialog. Hver gang jeg ser en film uten engelsk undertekst, er det enkelte småord her og der jeg ikke får med meg.

Lenke til kommentar

Det vil ikke jeg si er så kult da. Sånn hørselshemma-opplegg hender det at jeg må se, for jeg er ikke i stand til å skjønne en dritt, hvis jeg hører dem snakke engelsk. Jeg må lese det, så da får jeg heller tåle at det står at de ler. Legger ikke merk til det etter 5. min uansett.

Lenke til kommentar

Under registrering av konto på play.com, står det:

The name and address must match the name and address on the card statement. The phone number must correspond to the landline at the cardholder address.

 

Betyr det at jeg må registrere konto på min folkeregistrerte adresse og få varene sendt dit? Kan jeg da eventuelt endre adressen senere for å sende bestillingen min til en annen adresse. Eller kan jeg registrere en annen mottakeradresse en den jeg er registrert på med det samme?

 

Oppdatering:

Glemt det; Man kan velge leveringsadresse til en annen en fakturaadressen.

Endret av Βlur
Lenke til kommentar

Det her gjelder en t-skjorte, men tar det her likevel. Har fått lapp fra posten, med krav om at jeg betaler toll for en t-skjorte jeg har bestilt. Poenget er at t-skjorta går så langt under tollgrensa at det er skremmende, så det er uaktuelt at jeg betaler toll. Holder det å printe ut ordrebekreftelsen og rusle ned på posten, eller må jeg ta kontakt med tollvesenet?

Lenke til kommentar

hei! Amazon sendte min Bourne Trilogy BD, Onsdag forrige uke.

 

koster jo over 200 og jeg brukte Expedited Int'l Shipping. det pleier å ta en uke med varer under 200 spenn.

 

så, to spørsmål: kommer den snart, eller? må jeg på posten å hente? pakka skulle passe i postkassen.

 

 

hadde virkelig håpet å få sett denne helgen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...