Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med å skaffe en DVD film med norsk tekst: Åndenes hus (The House of spirits) med bl.a Meryl Streep, Glenn Close, Jeremy Irons, Winona Ryder, Antonio Banderas

 

Jeg finner den på Platekompaniet, men da Import og uten tekst, samme gjør jeg på Amazon.co.uk, men er det noen som vet om denne filmen finnes på DVD med norsk tekst?

Har en kopi kjøpt på ebay med asiatisk tekst og dårlig bilde (sikkert kopi fra VHS til DVD).

Det kom en ny versjon av filmen i 2008, men fortsatt uten norsk tekst, og utenom platekompaniet er det ingen andre som har den.

 

Trenger litt hjelp her!!

Lenke til kommentar
Anbefales The Hut? Grei leveringstid osv?

Jeg har bare gode erfaring med thehut, de har vært flinke til å følge opp og gi beskjed hvis filmene ikke er på lager. Jeg har ingen betenkligheter med å bestille fra thehut. Helt grei leveringstid på det jeg har fått.

Lenke til kommentar
Mottok filmene fra play.com idag. Er ganske fornøyd med leveringstiden. bestilte den Hitchcock-boksen og tre andre filmer. Den første filmen kom etter 9 dager. Den andre filmen og boksen kom i dag, altså 11 dager, så da er det bare en igjen.

Nåja, bruker da ikke ta lang tid. Variere jo selvfølgelig, men 9-11 dager er heller litt sent her i gården.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...