Dragen Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Alle 15 er fra samme kampanje? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ja. Fant de på samme liste. EDIT: Funket når jeg la inn en annen film. La inn X-Men 2 først, men det funket ikke. Prøvde så med Flyboys og da gikk det greit. Endret 5. januar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Mulig, du kan også prøve å kontakte de og få det gjordt om. Jeg synes at tilbudene på cdon ofte feiler. Stadig vekk jeg her "ubenyttede tilbud" i handlekurven som jeg ikke gidder å bruke fordi det ikke kommer som tilbud hvis jeg prøver å legge til noe som skulle gjelde. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Fant en annen film jeg hadde lyst på så det ordnet seg. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Har noen av dere noen erfaring med den PLayTrade-greia på play.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er veldig få av de som sender til Norge. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er veldig få av de som sender til Norge. OK! Vurderte å bestille enf ilm derfra, da den ikke er på lageret akkurat nå. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er veldig få av de som sender til Norge. OK! Vurderte å bestille enf ilm derfra, da den ikke er på lageret akkurat nå. Har bestilt en film, en cd og en bok gjennom PlayTrade ved 3 forskjellige anledninger. Har fungert veldig fint, og det er vanligvis også raskere levering en rett fra Play. Bare sjekk om butikken du kjøper fra har mange positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Har noen av dere noen erfaring med den PLayTrade-greia på play.com Funker utrolig bra det. har bestilt et par ganger fra Tyskland, og noen England. Gikk sykt fort fra Tyskland, mens fra England tok det sånn vanlig play.com tid. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Det er veldig få av de som sender til Norge. OK! Vurderte å bestille enf ilm derfra, da den ikke er på lageret akkurat nå. Du kan jo sjekke ebay. Der er det mange som shipper til Norge Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Linken i signaturen min kan godt legges inn på info for play.com Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Er det tollavgift på filmer på over 200 kr på play.com? Pleier jo ikke å være tollavgift på DVD-er, men er det noen som har peiling på det? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Er ikke noen tollavgift nei, men moms må du nok betale på filmer over 200,-. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Er ikke noen tollavgift nei, men moms må du nok betale på filmer over 200,-. Og hvor mye ligger momsen på? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) 25% av prisen inkludert frakt + 99,- i et teit gebyr av no slag. Endret 9. januar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Faen! Bestilte meg noen filmer fra play igår og glemte å dele opp bestillingen for å unngå toll. visste ikke om det var toll på den sida. cdon har jo ikke toll, selv om det kommer fra utlandet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Play separat, så no need to worry, little fella'. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Bob_3: nå skjønte jeg ikke en jævla dritt av hva du mente. Hvis du forklarer alt på 100 % norsk hadde det vært lettere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Uansett om du bestiller 1 eller 8 i en bestilling hos Play så deler de den opp og sender en og en (altså hver for seg). Sålenge ingen av varenes verdi var over £19.53 (basert på neste ukes "tollvaluta") slipper du mva. Endret 9. januar 2009 av datating Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Play.com deler opp orderen sånn at hvis du bestiller 15 filmer så vil du få 15 pakker. Så du trenger ikke å tenke på 200 grensen så lenge ingen av filmene går over 200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå