Arsenal_RULES Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke helt om folk forstod den da men... Skal kjøpe meg en trance cd med masse ferdig mikset musikk sammen, hva bør jeg satse på? Har kjøpt en del Trancemaster, men pleier å bli relativt skuffet... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er det 'Trance-album' du mener? De albumene som det reklameres for på TV er ofte veldig kommersielle, i retning av dance. Selv synes jeg Deep Trance-serien er god. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Trancemaster CD'ene er faktisk ganske gode. I alle fall har dem innslag av geniale sanger. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva mener du egentlig? Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hard dance mania serien er bra, nå er jo nr.6 kommet ut men det er nr 4 og 5 som er de beste! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hva mener du egentlig? 5501263[/snapback] Tror faktisk han mener hvilke trancealbum som er bra, som man bør "satse" på å kjøpe. Dance Mania suger forresten. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Dance Mania suger forresten. 5501476[/snapback] Ja, i alle fall om det er trance man er ute etter. Liker det ikke som dance heller. Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Goliath CD'ene er kanonbra Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Finnes jo utrolig mange undersjangere av trance, så å bare spørre etter trance-album vil kunne gi alle mulige svar. Personlig kan jeg ikke fordra kommersiell trance, men innen melodiøs/uplifting/progressiv trance er bl.a. disse albumene verdt å kikke etter. Det er de jeg kommer på akkurat nå, men det er jo bare en dråpe i havet. (Artist/mikset av i parantes) Monsterseries 001 (Ronski Speed) (1 CD) Antwerp '05 (M.I.K.E.) (2 CD) Without You Near (Markus Schulz) (1 CD) Inwardgaze (Miika Kuisma) (1 CD) The Politics Of Dancing 2 (Paul Van Dyk) (2 CD) Atmosphere 2 (Alexander Polyakov) (1 CD) Five AM Sessions Volume 1 (Gareth Emery) (1 CD) A Place Called Happiness (DJ Orkidea) Destinations Volume 1 (Solarstone) (2 CD) Creamfields (Ferry Corsten) (2 CD) Nightmusic Volume 1 (The Thrillseekers) (2 CD) Lost Language's Exhibition 3 (Serge Devant & John Bryan) (3 CD) Trance Nation 21 (Tillman Uhrmacher / Heller & Enkie) (3 CD) In Search Of Sunrise 4 (DJ Tiesto) (2 CD) A New Beginning (Fire & Ice) (1 CD) Trance Republic 3 (Agnelli & Nelson / Darren Tate / John Askew) (3 CD) Anjunabeats Volume 3 (Above & Beyond) (1 CD) Passport, Kingdom Of The Netherlands (Ferry Corsten) (2 CD) Pure Power Volume 2 (DJ Koris) (1 CD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå