FenrisC0de Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jo, nå har jeg vel hatt min K750i i 4 måneder (noe sånt), og begynner å merke at Joysticken sliter litt med å navigere til venstre. Må ofte forsøke flere ganger før den egentlig "flytter" seg i menyene og slikt.. En venn av meg har akkurat samme problem, og jeg lurte på om det er flere der ute? Dekkes dette evnt av noen garanti? (kjøpt hos Telenor) Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg hadde samme problem med min k750. Den begynte å feile etter ca 8-9 måneder. Leverte telefonen inn på service og fikk dekket reparasjonen på garanti. Jeg passet på å spørre om det ble dekket før jeg leverte den fra meg. De byttet joysticken, og nå er den helt fin... Så du bør nok levere den inn på service. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har også det samme problemet. Joysticken har problemer når jeg tar den oppover. Det merket første gang for fire dager siden. Får vel ta meg en tur til elkjøp. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har samme problem jeg, men gidder ikke levere den inn ennå Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er dessverre mange K750i'er som har dette problemet. Reparasjon dekkes av garanti så lenge feilen skyldes normal bruk og ikke f.eks. fuktighet eller slagskade på joysticken. Gå til butikken der du kjøpte telefonen, husk kvittering! -snubbel Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Takk for svar.. men det er jo litt irriterende at det skjer med så mange da.. Da vil det jo antakeligvis bety at etter et par måneder blir den nye joysticken dårlig igjen.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Nei, de bytter til en annen type som varer. -snubbel Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har samme problem jeg, men gidder ikke levere den inn ennå 5500142[/snapback] Fikk det etter 3-4 uker, men har ikke hatt mulighet til å levere den ennå... Kanskje det er på tide Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Nei, de bytter til en annen type som varer. -snubbel 5501752[/snapback] Er du sikker? Har de en annen type joystick nå eller noe? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg leverte telefonen min direkte til et verksted forrige fredag for akkurat samme problem. Tirsdag fikk jeg en sms om at telefonen var klar til henting. De byttet ut joysticken. Gikk på garantien. Problemer med joysticken er et kjent problem på de fleste SE telefoner. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg bare lurte, siden snubbel sa Nei, de bytter til en annen type som varer om de da har laget en ny joystick for k750i eller noe i den dur? Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 De byttet ut min til en perfekt joystick! Den er fantastisk myk og god, og har på en måte en liten pute på tuppen. Som om den inneholder litt gele eller noe. Utrolig deilig.. Kompisen min fikk tilbake en rosa en.. Det var også utrolig fett! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Min joy på K508 er også veldig slitt, har hatt den i ca 4-5 mnd jeg og. Hatt Har spilt endel da :!: Også kjøpte jeg den på bensinstasjon, så da er det vel ikke så stort håp for å få service Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Min joy på K508 er også veldig slitt, har hatt den i ca 4-5 mnd jeg og. Hatt Har spilt endel da :!: Også kjøpte jeg den på bensinstasjon, så da er det vel ikke så stort håp for å få service 5507236[/snapback] Du kan ringe 1881, og snakke md reperatører har jeg hørt.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 De byttet ut min til en perfekt joystick! Den er fantastisk myk og god, og har på en måte en liten pute på tuppen. Som om den inneholder litt gele eller noe. Utrolig deilig.. 5507216[/snapback] Du er sikker på du ikke snakker om w800i nå? Den har en slik gelè-klump på toppen. Etter det jeg kjenner har ikke K750i dette. Hvis det du sier stemmer skal jeg stikke å bytte med en gang! Min joy på K508 er også veldig slitt, har hatt den i ca 4-5 mnd jeg og. Hatt Har spilt endel da :!: Også kjøpte jeg den på bensinstasjon, så da er det vel ikke så stort håp for å få service 5507236[/snapback] Joda. SE har verksted trygt plassert rundt i landet. I Stavanger er det Nordialog, hva som er der du bor kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Ja, jeg fikk den på min K750. Men den er ikke lik den på w800. Den er bedre! Endret 27. januar 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 må sende inn min og, jeg fikk av den første batchen som kom til norge, 24 mai fikk jeg den, og nå er joysticken ganske så shabby. noen ganger må jeg trykke ned mange ganger før noe skjer. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 min også har problemer med det der, og har bestemt meg for at jeg må levere den inn. kjøpte den av mpx i sommer, og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det når jeg har kjøpt den av en nettbutikk... skal jeg sende den direkte til verksted? hvordan finner jeg dette og hvordan skal jeg pakke inn telefonen? eller er det mulig å gå til en eller annen forhandler i nærheten å få de til å sende den inn? koster det noe i såfall? vet det har vært et verksted i hamar (hvor jeg bor) tidligere, men vet ikke om dette fortsatt er "up and running". noen som vet? på forhånd takk Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 min også har problemer med det der, og har bestemt meg for at jeg må levere den inn. kjøpte den av mpx i sommer, og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det når jeg har kjøpt den av en nettbutikk... skal jeg sende den direkte til verksted? hvordan finner jeg dette og hvordan skal jeg pakke inn telefonen? eller er det mulig å gå til en eller annen forhandler i nærheten å få de til å sende den inn? koster det noe i såfall? vet det har vært et verksted i hamar (hvor jeg bor) tidligere, men vet ikke om dette fortsatt er "up and running". noen som vet? på forhånd takk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) jeg bor og på hamar faktisk... bare lever den inn på nordialog du.. du vet sikkert hvor det er, men det ligger hvertfall i furnesvegen rett ved hydro texaco.. men du må ta med kvitteringen da. det koster ingenting siden det går på garanti. du trenger ikke pakke inn telefonen, det tar de seg av. men du bør nok passe på å kopiere nummerne dine inn på sim kortet, og ta kopi av bilder osv du vil ta vare på for når du får den igjen kan den være helt tom. og du kan nok få lånetelefon da det fort kan ta en måned eller noe. tok vel 6 uker forrige gang jeg sendte inn min. da var det riktignok kameraet som slutta å virke da men. Endret 11. mars 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå