Gå til innhold

Tid for å bli slem. Noen tips?


Christian86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, bare gi faen i henne da! Ikke se på henne, ikke si hei til henne. Hun er sikkert en slik: "Åhhh jeg er så pen og mye bedre enn alle andre" jente.

 

Det er folk i min klasse som jeg ikke har sagt hei til eller snakket med engang i løpet av ett og et halvt år, og andre på skolen som også bare overser meg. Men dette kommer av at jeg er en person som folk ikke vil ha med å gjøre :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt problemet her. Er dere bare 3 gutter i klassen eller? Virker litt som du kanskje er litt forelska, siden dette er en så stor sak for deg. ;) Bare drit i det. Syns ikke du skal bli slem fordi hun ikke sier hei til deg. Man kan faktisk ikke like alle, selv om man går i klasse, men man kan jo si hei. Si hei til henne da vel, så får du kanskje et hei tilbake en dag. :D

Lenke til kommentar

 

Sier ikke den fine jenta hei til deg?

5501891[/snapback]

 

 

Jeg skjønner ikke helt problemet her. Er dere bare 3 gutter i klassen eller? Virker litt som du kanskje er litt forelska, siden dette er en så stor sak for deg. ;) Bare drit i det. Syns ikke du skal bli slem fordi hun ikke sier hei til deg. Man kan faktisk ikke like alle, selv om man går i klasse, men man kan jo si hei. Si hei til henne da vel, så får du kanskje et hei tilbake en dag. :D

5501925[/snapback]

 

har sagt hvorfor jeg blir irritert. Hadde hun ikke snakke med meg, så greit. Men problemet mitt er at jeg føler at hun gjør en del for å fryse meg ut fra gjengen. (vi er en del som er sammen hele tiden i klassen, men etter hun begynte så føles det som jeg er uønsket)

 

Hadde hun bare vært overlegen så greit, men syns dette er litt mer plagsomt.

Lenke til kommentar
For å bli slem må du først slutte å sippe som en unge. Slemme mennesker trenger ikke venner og hyggelige ting, de trenger kvinner i lenker og hauger av fiendelik.

5502576[/snapback]

 

kan du komme med noe konstruktivt fremfor å rakke ned på meg?

5502642[/snapback]

Innimellom er det konstruktivt å rakke ned på mennesker. Ryggrad trengs helt klart.

Lenke til kommentar
Har du gym med henne?

 

 

Du får ta litt igjen i gymtimene, vær SLEM!

Skyt ballen i ansiktet hennes, løp fra henne, vis at du er "bedre" enn hu :lol:

5505142[/snapback]

 

går på høgskole :p ah, fant ut at det beste bare var å overse rett og slett. Hun er spesielt gretten på morningen, så unskyldningen er jo grei; hvorfor omgås noen som biter hånden av meg :p

Lenke til kommentar

Leser at du er syk her, hehe. Det er bra

 

Vil du være slem mot en som er slem mot deg?!

 

Greit!

 

Hvis hu har et snev av samvittighet, vær snill mot a!

Det vil drepe henne innvendig. Og når a vil gjøre opp med deg å bli venner.

Det er da du totalt avblåser a.. helst offentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...