Gå til innhold

Tid for å bli slem. Noen tips?


Christian86

Anbefalte innlegg

Sitter med en uggen følelse for noen i klassen, likevel er jeg usikker på hvordan jeg skal forholde meg ovenfor dem.

Hun ene er en gjenganger, og jeg kan vel si at om hun plutselig ikke dukket opp, så ville jeg neppe savne henne. uansett, hvordan behandler man personer dårlig, men ikke så dårlig at det er sjanse for konfrontasjon?

 

de andre er jeg bare mistenksome på, for det verserer rykter om baksnakking. uansett, så har jeg ikke noe behov for å "hevne" meg på dem, sånn sett. Er hun første jeg vil gjøre opp med, for hun har liten grunn til å leke kjip.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter med en uggen følelse for noen i klassen, likevel er jeg usikker på hvordan jeg skal forholde meg ovenfor dem.

Hun ene er en gjenganger, og jeg kan vel si at om hun plutselig ikke dukket opp, så ville jeg neppe savne henne. uansett, hvordan behandler man personer dårlig, men ikke så dårlig at det er sjanse for konfrontasjon?

 

de andre er jeg bare mistenksome på, for det verserer rykter om baksnakking. uansett, så har jeg ikke noe behov for å "hevne" meg på dem, sånn sett. Er hun første jeg vil gjøre opp med, for hun har liten grunn til å leke kjip.

5499998[/snapback]

 

Det beste for deg er vel kanskje å gi f*** i henne. Bare rett og slett la være å bry deg om henne. Om hun snakker til deg kan du svare kort tilbake. Man trenger ikke å ha noe særlig å gjøre med folk man hater. Det er noe annet om hu er bitchy mot deg eller noe. Er litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet helt hva slags "forhold" dere har til hverandre.

 

Fortell litt mer da :yes:

Lenke til kommentar

kan jo prøve å utdype;

 

med andre gutter er hun flørtete, men mot meg innrømmer hun at hun ikke akkurat liker dem. Ovenfor meg er hun avvisende og fryser meg ut. Personlig føler jeg meg som luft i nærheten av henne (og det er bare henne jeg føler dette hos).

 

altså; feks i dag så var jeg luft. Ikke noe hei, gikk rett forbi meg osv. Personlig bryr jeg meg kanskje for mye om det. For hun er ikke mer enn en som går i klassen, men det som irriterer meg er at jeg ikke vet hvorfor hun er slik.

 

Min oppfatning av henne er vel en falsk jente som ikke føler hun passer inn i klassen, og som aller helst bare vil være med vennene fra ungdomsskolen og er lite tilpasset nye situasjoner.

 

ps! jeg har en jente jeg liker veldig godt, så er ikke noe skjult sjalusi eller noe. Bare missliker sterkt å bli behandlet som dritt uten å ha gjort noe galt (til min viten)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
kan jo prøve å utdype;

 

med andre gutter er hun flørtete, men mot meg innrømmer hun at hun ikke akkurat liker dem. Ovenfor meg er hun avvisende og fryser meg ut. Personlig føler jeg meg som luft i nærheten av henne (og det er bare henne jeg føler dette hos).

 

altså; feks i dag så var jeg luft. Ikke noe hei, gikk rett forbi meg osv. Personlig bryr jeg meg kanskje for mye om det. For hun er ikke mer enn en som går i klassen, men det som irriterer meg er at jeg ikke vet hvorfor hun er slik.

 

Min oppfatning av henne er vel en falsk jente som ikke føler hun passer inn i klassen, og som aller helst bare vil være med vennene fra ungdomsskolen og er lite tilpasset nye situasjoner.

 

ps! jeg har en jente jeg liker veldig godt, så er ikke noe skjult sjalusi eller noe. Bare missliker sterkt å bli behandlet som dritt uten å ha gjort noe galt (til min viten)

5500018[/snapback]

 

Kanskje hu er forelska i deg :love: Hehe, men seriøst, det værste du kan gjøre mot henne dersom det er en bevist handling er faktisk å bry deg minst mulig. Det er sårende det :tease: For om det er som du sier , at du ikke hadde brydd deg stort om hu plutselig ikke dukka opp en dag, så har du vel ingenting å tape :!:

Lenke til kommentar
Høres ut som om du blåser opp en liten sak til noe større enn det den er. Man kan ikke forvente at alle er like glade i alle, eller at alle automagisk er venner.

5500025[/snapback]

 

er ikke det, men jeg forventer at en som krever respekt av meg og aksept for hvem hun er også til en viss grad greier å gi det samme tilbake. Besides, liker ikke å bli behandlet som luft for no good reason.

Lenke til kommentar

Dere går bare i klasse sammen, mann. Det er ingen lover som sier at så lenge dere går i klasse sammen, skal dere ha verdens beste forhold.

 

Noen har bare veldig lett for å dømme folk, og noen har veldig lett for å tro at de er bedre enn andre. Et godt eksempel er noen goth-kjerringer på skolen vår. De tror seg mye bedre enn alle andre, og nekter å en gang snakke med noen andre enn resten av goth-chicksene.

Lenke til kommentar
Dere går bare i klasse sammen, mann. Det er ingen lover som sier at så lenge dere går i klasse sammen, skal dere ha verdens beste forhold.

 

Noen har bare veldig lett for å dømme folk, og noen har veldig lett for å tro at de er bedre enn andre. Et godt eksempel er noen goth-kjerringer på skolen vår. De tror seg mye bedre enn alle andre, og nekter å en gang snakke med noen andre enn resten av goth-chicksene.

5500066[/snapback]

 

og igjen; er ingen lover som sier at jeg ikke har lov til å reagere når jeg fryses ut av personen!

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale at du viser henne litt tålmodighet og er vennlig mot henne. Hvis hun behandler deg som luft som du sier, "går rett forbi", si hei til henne (selv om hun kanskje ikke svarer).

 

Du gir ikke så mange andre scenarioer så ikke så lett å si, men hvis hun ignorer deg, prøv å bli med på en eller annen måte i stedet for å si noe stygt om henne. Sistnevnte vil ikke stille deg i noe godt lys alikevel og skaper bare dårlig miljø.

Lenke til kommentar

er mest disse eksemplene:

 

hun ber andre om å være igjen, men overser meg. Da føles det litt som jeg ikke eksistrerer fordi jeg da ikke annerkjennes som en del av "gruppen". Føles som hun da gjør alt hun kan for å markere at hun ikke vil ha meg der, ergo fryser meg ut. Ettersom de andre guttene er helt "pladask" for henne, så sier de ikke noe.

 

en dag så tror jeg hu presterte å si hei til alle bortsett fra meg, gå rett forbi meg flere ganger og så på meg, men så, så og si rett gjennom meg. Etterpå var det som om det ikke skjedde.

 

andre ganger så smiler hun til meg når vi møtes på bussen, men så når vi går av osv, så fryses jeg ut igjen og snakkes ikke til eller noe.

 

er så mange forskjellige ting. Hva jeg mest lurer på er hvordan jeg skal håndtere det, fordi det gjør at jeg missliker meg mer på skolen ettersom jeg føler meg hengt ut. Hva kan jeg si; føler meg uønsket.

Lenke til kommentar

Hvis det er virkelig plagsomt kan du jo ta det opp med henne, vel og merke ikke på en fiendtlig måte. Bare si at det gjør deg usikker og lurer på om hun mener noe med det.

 

Du fremstiller det forøvrig som om hun er "alpha-female" i flokken, er det tilfelle? Hvis ikke er det vel knapt nok et problem, bare snakk med noen andre når hun ikke vil snakke med deg og snakk med henne når hun vil snakke med deg.

 

Hvis hun bare ikke vil snakke med deg når det er andre folk rundt kan det hende hun, bevisst eller ubevisst, ser ned på deg og da kan det hende en liten samtale med henne angående at hun overser deg vil lønne seg. Igjen, vær vennlig, ikke nedlatende eller .... bah.. hukommelsen min svikter i dag, skulle være et ord her...

 

Oh, en annen ting, en eventuell samtale må være private ikke i plenum.

 

Forøvrig, hvis det interesserer deg, er det ganske interessant å observere hvordan folk oppfører seg, reagerer på ting og hvordan de tar avgjørelser.

Endret av xeon
Lenke til kommentar

hun er fin, det skal hun ha, men personligheten hennes liker jeg ikke. Det henger sammen med måten hun var da jeg sa jeg stilte opp for venner, liker frivillighet osv. Virket nesten som hun mente jeg var dum fordi jeg gadd, og ikke kunne forstå hvorfor jeg brydde meg.

 

uansett; hun er ansett som "digg" av flere av guttene, men i mine øyne er hun falsk ovenfor dem og i virkeligheten mener hun at hun ikke passer inn.

 

Etter den ene episoden tok jeg det opp, men hun bare avviste det. Sa at det var feil osv, andre ganger svarer hun ikke.

 

Du har forsåvidt rett; er ikke noe grunn til å bry seg om henne. problemet er nok ikke mangel på venner i klassen, men jeg føler meg uønsket og det får minner tilbake, kanskje derfor jeg reagerer. Hvem vet :9

Lenke til kommentar

For å bli slem/ond, eller kall det hva du selv vil, her er noen tips:

 

1: Begynn å bli OND på skolen hvis du er student eller ungdomskoleelev

2: Vær spydig og storkjefta.. Dette hjelper som regel

3: Du skal ikke være slem/ond mot jentene :p

4: Ikke opptre som en ond person foran en lærer

5: Du kan rundjule en person som du IKKE liker utenom skoletiden, og HELST ikke inne på skolen sitt område...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...