Gå til innhold

Kontantkort – hvilke muligheter?

Abnorm

Anbefalte innlegg

Etter noen høye telefonregninger gikk jeg over til kontantkort for å kunne begrense meg litt, men hvilke muligheter har jeg med et kontantkort fremfor abonnement?

Jeg som mange andre går og venter på P990i, men vil jeg få noen begrensninger med denne, pga jeg bruker kontantkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter noen høye telefonregninger gikk jeg over til kontantkort for å kunne begrense meg litt, men hvilke muligheter har jeg med et kontantkort fremfor abonnement?

Jeg som mange andre går og venter på P990i, men vil jeg få noen begrensninger med denne, pga jeg bruker kontantkort?

5499974[/snapback]

Har kun kjennskap til Netcoms kontantkort, men her får man iallefall tilnærmet alle tjenester. Litt usikker på om 3G er tilgjengelig, men vet det i såfall er rett rundt hjørnet. Ellers fungerer wap, mms, gprs, IM, emailklient og opera webleser, sync mot outlook server etc. aldeles fint.

Den største ulempen kontra ab. er i mine øyne at man ikke har muligheten til å justere ringetid før den kobler over på svarer. Denne er fastsatt til ca 15 sek hvilket jeg synes er lite.

Prisen er også noe høyere på bruk, men det kommer igjen an på bruken. SMS mania er et greit tilbud om man sender en del sms.

Forøvrig finner du all informasjon på Netcoms sider, om du fremdeles skulle ha ubesvarte spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...