ViperOz Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 døds tempen på en athlon xp er ca 90 c ikkesant men er tempen målt i kjerna eller bak cpuen!? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 dette kommer ann på hvilket hk du har, de fleste måler bak. og bak er det kaldere enn i kjernen. Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 det var derfor jeg lurte (har ett msi hk akkurat nå det måler bak 36c også har jeg ett epox 8k3a+ som er på reperasjon og det måler inni 56c = 20c forskjell så da blir døds tempen 110c når jeg bruker epox ? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 nei, dødstemperaturen blir fotsatt 90 grader( kanskje noe lavere), men epox kortet ditt måler nøyaktig temperatur, og da er det (antageligvis) det du skal stole på. får du cpuen på 110 grader, kommer du til å kjenne en fin svilukt fra kassa di. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 ikke bry dem om temp bare oc til det begynner å komme røyk og brannvarsler går det er måten jeg bruker på å finne ut om jeg har overklokket litt mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå