P0nduz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Etter at jeg overklokka maskina litt i går så har det trådløse pci nettverkskorte blitt litt ustabilt. det som har skjedd er at det er skjelden jeg kan laste flere nettsider samtidig. og det gikk fint før. Noen som vet hva dette kan komme av? Kortet er et belkin et eller anna hvis det har noe å si. Er vel snart 2 år gammalt. Endret 27. januar 2006 av elronx Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hvis du hever fsb i bios og ikke låser pci frekvensen så skjer dette. Har ikke bios mulighet for å øke fsb uavhengig av pci-e/agp/pci frekvensen, burde du bare overklokke multiplier om den er ulåst. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 pci frekvensen kjøre på 33,3 mhz. er ikke det riktig? Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er jo endel instillinger som angår hastighet på pci bussen i BIOS. Delayed transaction. 0 WS osv osv. Prøv å slakke på disse Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Har samme problemet jeg også.. Lurer påveldig hvordan jeg kan få stilt på PCI-frekvensen. Har et PCI-skjermkort uheldigvis.. Bruker et MSI Diamond KN8-kort. Endret 26. januar 2006 av nollie Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 korte har både pci-e lock og pci lock. det er samme mhz på de uansett hvor langt jeg klokker cpu... multiplier er låst. ingen som har noen andre ideer?? kan dt hjelpe med kjøp av nytt nettverkskort? Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 dt kan hjelpe å lese posten jeg skrev Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) har lest den og testa på dt jeg fant av instillinger til det men det var ikke mye.. det hjalp ikke noe. edit: fikk låne et trådløst usb "kort" så tester dt Endret 26. januar 2006 av elronx Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 du fant med andre ord delayed transaction og/eller pci delayed transaction. prøvde kombinasjoner av disse? Har hjulpet meg i akkurat samme problemstilingen før. kanskje du og fant pci (+etellerannet) 0 WS : disabled? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 fant ikke noe om det nei. men forandra på alle instillinger jeg fant med pci og ingen av de funka noe bedre Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 det SKAL finnes noe med delayed transaction der. kanskje inne på en annen meny?= Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 leita rundt en stund uten og finne det men testa korte i en anna maskin og det var ødelagt. så kjøpt nytt kort og dt funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå