Gå til innhold

Sånn føler jeg det også når jeg bruker Mac...


guardianpegasus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://video.google.com/videoplay?docid=-6553260189868317794

 

hehe... endelig noen som sa det  :!:

5499813[/snapback]

 

 

eeeehhh!

 

Ikke for å lage en Windows vs Mac tråder her.

MEN du har tydeligvis ikke brukt Mac så mye, og denne filmen ble laget en stund før glansdagene til OS X.

5507791[/snapback]

 

Ikke for å blåse ild her, men fyrn i filmen har rett, så rett..

 

Og ja, et år med mac fikk meg til å innse det..

 

Men ja, det klippet er en klassiker! :thumbup:

Lenke til kommentar

Pfft. Følte det akkurat likt da jeg satt og knota med de fordømte Imacene på folkehøgskolen. Hvis en mac kræsjer, noe den gjør ofte, låser den seg totalt. Etterpå nekter den for alt. OSX er om mulig enda mer krampaktig brukervennlig enn WinXp. "Dette er jo ikke standard, du kan da umulig ønske dette?"

Lenke til kommentar

Dere som uttaler dere om Macintosh her, har dere i det hele tatt peiling på hva dere snakker om?

 

Og han pjokken på filmen, jeg håper for hans egen del at han tuller, eller at dette var før OS X kom på markedet.

 

Hvis man hadde byttet ut ordet "Mac" med "PC/Windows" i den filmen, så kunne jeg nok sagt meg enig. Men dagens mac'er er så stabile at du må jobbe for å få den til å klikke.

Lenke til kommentar

Skjønte at denne kom til å komme ;)

Selvfølgelig tuller de.

Men har nå personlig ikke intrykket av at Macer er veldig stabile, skulle redigere en film på en EMac (OS X) på skolen, og den låste seg mye oftere enn det en PC ville gjort (forøvrig er denne helt ny, og har aldri vært koblet opp mot nettet engang).

Men nei, jeg har veldig lite erfaring med Mac, godt mulig de er mer stabile i andre oppgaver.

Lenke til kommentar
Skjønte at denne kom til å komme  ;)

Selvfølgelig tuller de.

Men har nå personlig ikke intrykket av at Macer er veldig stabile, skulle redigere en film på en EMac (OS X) på skolen, og den låste seg mye oftere enn det en PC ville gjort (forøvrig er denne helt ny, og har aldri vært koblet opp mot nettet engang).

Men nei, jeg har veldig lite erfaring med Mac, godt mulig de er mer stabile i andre oppgaver.

5514844[/snapback]

 

 

Har 2 mac'er her i gården, veldig stabile og fine. :) Annbefales egentlig, men desverre, ikke for gamere. :ermm:

Lenke til kommentar
Dere som uttaler dere om Macintosh her, har dere i det hele tatt peiling på hva dere snakker om?

 

Og han pjokken på filmen, jeg håper for hans egen del at han tuller, eller at dette var før OS X kom på markedet.

 

Hvis man hadde byttet ut ordet "Mac" med "PC/Windows" i den filmen, så kunne jeg nok sagt meg enig. Men dagens mac'er er så stabile at du må jobbe for å få den til å klikke.

5514710[/snapback]

Alltid skal det komme en eller annen "saklig og sindig" Mac-fan og prøve å ødelegge sånne tråder som dette... :tease: Jeg må bare si at: jeg HAR opplevd det samme som han på filmen, kanskje verre, og JA, der VAR i OS X! Pc-en jeg har nå er kanskje det mest stabile jeg noensinne har brukt av datautstyr (bygd den selv). Den eneste gangen den har fått blåskjerm var da jeg dreit meg ut og installerte feil driver. Ellers har den i en alder av ett år enda til gode å henge. Bah.

Lenke til kommentar
Dere som uttaler dere om Macintosh her, har dere i det hele tatt peiling på hva dere snakker om?

 

Og han pjokken på filmen, jeg håper for hans egen del at han tuller, eller at dette var før OS X kom på markedet.

 

Hvis man hadde byttet ut ordet "Mac" med "PC/Windows" i den filmen, så kunne jeg nok sagt meg enig. Men dagens mac'er er så stabile at du må jobbe for å få den til å klikke.

5514710[/snapback]

Alltid skal det komme en eller annen "saklig og sindig" Mac-fan og prøve å ødelegge sånne tråder som dette... :tease: Jeg må bare si at: jeg HAR opplevd det samme som han på filmen, kanskje verre, og JA, der VAR i OS X! Pc-en jeg har nå er kanskje det mest stabile jeg noensinne har brukt av datautstyr (bygd den selv). Den eneste gangen den har fått blåskjerm var da jeg dreit meg ut og installerte feil driver. Ellers har den i en alder av ett år enda til gode å henge. Bah.

5515473[/snapback]

 

 

Takk, jeg er egentlig veldig usaklig, så den der tar jeg som et kompliment. :cool: (Skrevet på Mac)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
På et bibliotek i Skien var det Macer istedet for PCer. Jeg måtte be om hjelp, fordi web-browseren ikke ville starte.

 

Mens "personal-maskinene" var vanlige PCer...

5514977[/snapback]

 

Fordi web-browseren ikke ville starte, eller du klarte ikke å starte den? :p

5514998[/snapback]

 

Den ville ikke starte.

 

Musa har bare har en knapp, så det ikke går ann å høyreklikke. Toppen av dette, var at hele "ryggen" var en knapp med dårlig klikkemotstand. Det blir registrert et klikk bare man hviler hånda oppå musa.

Lenke til kommentar
På et bibliotek i Skien var det Macer istedet for PCer. Jeg måtte be om hjelp, fordi web-browseren ikke ville starte.

 

Mens "personal-maskinene" var vanlige PCer...

5514977[/snapback]

Av en eller annen grunn så står det vanlige PC'er der nå i hvertfall. Det vil si Mac'ene står i barneavdelingen :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...