eskarls Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Død? Hva mener du?... Har bestillt meg opteron 146 selv....tror du den kan nå høyt? har samme hovedkort som deg Hadde jeg vært tråd starter, hadde jeg venta litt på opteron Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Død = fungerer ikke lengre. Du kommer nok til å få til en respektabel oc, men min var en CABYE 0540, en av de aller beste her i Norge vertfall.. Hva slags kjøling skal du bruke? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har du ikke kjøpt Opteron enda, er det vel egentlig nesten for sent å få tak i. Hvertfall nye CPUer. Gå heller for 3700+, den er nærmest like god som Opteron. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Død as how? :S Edit: Hvordan daua den? i OC action? Endret 27. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Les her Patrick, snakket du til meg? edit: vet ikke helt hvorfor den døde, mest sannsynlig var det hk som klusset med spenninger elns. Den 148 jeg har i profilen døde på samme måte Endret 27. januar 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Død = fungerer ikke lengre. Du kommer nok til å få til en respektabel oc, men min var en CABYE 0540, en av de aller beste her i Norge vertfall.. Hva slags kjøling skal du bruke? 5508261[/snapback] Skal bruke en bra luft kjøler! Men som du leser i det andre inlegget så blir det ingen opteron på meg. Men litt usikker på hvilken jeg skal velge med tanke på overklokking. San diego eller x2? Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Endte med en 3700+ tho litt usikker på dette med steppings, hvor kan man evnt sjekke det i software? orker ikke skru av CPU kjølern og vaske pasta:P Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Du må nok av med kjøleren.. edit: eskarls; Ville satset på en X2, om du har råd Endret 27. januar 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå