Gå til innhold

Opteron 148 eller AMD64 3500+?

AkselJ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor folk på liv og død absolutt skal ha Opteron, når det finnes alternativer som klokker like bra (er vel derfor man kjøper Opteron).

5504079[/snapback]

jeg synest den er meget flott pga at den går så utrolig langt på stock Vcore. derfor mindre varme, mere hastighet og mindre vifte hastighet. OSV men skal være sagt at 3700+ har vist seg som en høyst akseptabel cpu

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk på liv og død absolutt skal ha Opteron, når det finnes alternativer som klokker like bra (er vel derfor man kjøper Opteron).

5504079[/snapback]

jeg synest den er meget flott pga at den går så utrolig langt på stock Vcore. derfor mindre varme, mere hastighet og mindre vifte hastighet. OSV men skal være sagt at 3700+ har vist seg som en høyst akseptabel cpu

5504099[/snapback]

Jo, men som sagt så stiger nå prisene samt at ingen har dem på lager. Og de nyeste 3700+ ser ut til å være omtrent like gode som Opteron.

Lenke til kommentar

enig her du kan godt gå for 3700+ opteron er bra men ikke værd og sitte og vente på. skjønner ikke hvordan AMD gir all krediten til opteron får de bra resultatene når den ike er og oppdrive.... ihvertfall i norge.

sorry trådstarter litt OT her men hør på ManagHead og gå for 3700+. om det blir 1 sec mere eller mindre i superPI eller et par FPS mindre blir du uansett ikke merke det :thumbup:

Lenke til kommentar
Mshop har 1 opteron 148 igjen og den koster til og med mindre enn 3700.

5504491[/snapback]

hvis det er på lager og du har lyst på kjøper du NÅ eller så fort du leser dette :p opty har en stygg tendens til og stoppe fortere i nettbutikkene enn på omlastnigs sentralene.

Lenke til kommentar
Jeg har netopp avbestilt min Opty 146 og heller bestilt en 3700+ San Diego fra shg.no

Bestilte bulk da jeg har hørtat de skal ha en bra stepping der (leste det her på forumet en plass).

5505866[/snapback]

Ja, stemmer det. Var vel noen som fikk en KAB7E derfra ;)

5506725[/snapback]

Har du klokka din opty 146 Managhead?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...