CoolDuckie Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 theck1 skrev: Ja, mente det innlegget over. Beklager!Jeg var interessert i å høre hvor mye jeg kunne ta for maskinen før jeg la den ut, hva er så fælt med det? 5505931[/snapback] Bare det at det ikke virket helt seriøst, men beklager dersom det var det. CD Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Det var ikke meninge å virke useriøs. Gidder ikke legge ut post uten mening, da Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Noen som har sett denne pc'en på QXL? Folk er gale! :!: Ble litt OT dette,men måtte bare vise dere den. Pc'en til trådstarter er jo ganske lik den på QXL sånn prismessig. Endret 30. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Steike! Det var rimelig drøyt. Ja har ser man forskjellen på qxl og bruktmarkedet! Var ikke sikker på om jeg så rett med engang, men joda, det stod 45 tusen! haha. *legge ut på qxl* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå