GZ~ Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Etter å ha lånt en annens xp pro fikk jeg melding om at windows ikke ville validere mitt eksemplar. Derfor tenkte jeg å installere på nytt med min gode gamle original cd, som jeg har brukt mange ganger på min maskin tidligere. Men nå synes microsoft at nok er nok og gir meg følgende feilmelding: "I henhold til våre opplysninger har du oversteget antall ganger du kan starte Windows med denne produktnøkkelen. Angi en annen produktnøkkel, og klikk deretter prøv på nytt" (meldingsnummer 45092) Dette er min cd, og det er bare jeg som har brukt den. Den er riktig nok noen år gammel.. Når de lager et så ustabilt operativsystem, så må jeg da få lov til å legge den inn flere ganger? Er det noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du kan ringe og få aktivert, skal få en opsjon om det, dette er noe som skjer de fleste som installerer på nytt innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå