tore_v1 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Har noen testet både 1. og 2. genereasjon Zalman Reserator 1 sin cpu-blokk? Jeg lurer på å bytte ut vannblokken fra Res 1, til den fra Res 1 plus, men vil ikke bruke penger på den blokken om det ikke er noe særlig forskjell.. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Merker ikke særlig forskjell, bare at den er halvparten så stor. Endret 26. januar 2006 av Pels Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tror nok du må ha en av superblokkene til Swiftech for at det skal bli noen særlig forbedring. Jeg har ZM-WB3 GOLD, og strukturen i blokken for å overføre varme til vannet er ikke akkurat genial. Det er rekke med buede rader som stikker opp fra bunnen. Jeg hadde trodd det opplagte hadde vært en rekke oppstikkende strømlinjeformede påler som vannet kunne flyte på tvers av, omtrent som på luft. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Hehe.. Med andre ord, siden jeg ikke har et rele som starter den automatisk, og jeg noen ganger glemmer å skru på vannkjølingen, så er det greit med en massiv blokk som samler opp litt varme mens jeg tenker? Den kjøler jo tross alt en FX-55, og et X800xl kort.. Da droppet vi det.. Leker med tanken på å lage en egen blokk, men det kommer ikke med det første, skal lage vannblokk til mosfet'ene på hk først.. De blir litt varme pga resten av maskineriet! Kommer vel en worklog på det etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå