Torjus Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Heisann, driver å mekker på en ny hjemmeside, så langt har jeg kommet: http://home.no.net/fuzzy2/qlan/ (Se vekk ifra teksten) Som dere ser på logoen så ser det ikke pent ut at den ene nettverkskabelen forsvinnet ned der, noen som greier å redigere den slik at det ikke ser så rart ut? Logo/headeren/bildet: Endret 25. januar 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Unnskyld, men klarer du ikke å lage noe nytt? Det der er jo den gamle siden din bare... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Unnskyld, men klarer du ikke å lage noe nytt? Det der er jo den gamle siden din bare... 5500827[/snapback] Jepp, men jeg synes den var grei nok og jeg bruker ikke den lengre så jeg gjorde bare litt om på den. Men det var ikke det vi skulle diskutere i denne tråden, noen som kan hjelpe meg med å få redigert den nederste TP kabelen slik at den ikke går ned ut av headeren, ser så rart ut. Endret 26. januar 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hæ? skal du ha den nederste som stikker oppover vekk fra bildet eller?? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Altså jeg vil ha den fadet ut på bunnen eller hvis det er mulig å få den til å svinge opp til høyre eller noe... Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 den med masse ledninger på? det er to stykker, en med sånn tupp og en med masse ledninger. hvilken skal svinge opp til høyre? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 den med masse ledninger på? det er to stykker, en med sånn tupp og en med masse ledninger. hvilken skal svinge opp til høyre? 5503655[/snapback] Kanskje noe som på bildet eller at på enden (i bunn altså) så kan den bare bli fadet bort eller noe... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 ...noen som kan hjelpe meg med å få redigert den nederste TP kabelen slik at den ikke går ned ut av headeren, ser så rart ut.Bedre nå? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Bedre det ja, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå