Skallesei Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Heisann.. Har egentlig et enkelt spm... Kan jeg koble en sunbeam inverter til et 12v bilbatteri istedenfor 12v strømmen i kabinettet mitt? Det vil jo bli det samme det?! Har forresten hatt trøbbel med sunbeam inverter og soundcontrol (i et GODT gjennomluftet kabinett med hovedkort-temperatur på 28 grader) før: Noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Skulle funke det, 12V er 12V. Forklaringen på de svidde områdene kan være at det var for varmt i den delen av kabinettet inverterene og soundcontrolleren var plassert, eller at det rett og slatt har vært dårlige komponenter. En annen mulighet er jo PSU'en, men det tviler jeg på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 28ºC er ikkje så varmt då. Ser ikkje kva komponent som er svidd, men vil tru det er komponentfeil, eventuelt at PSUen trippa litt. Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Har jo en helt flonka ny Hiper 580w psu... Og ikke var det dårlig lufting, for det lå 10 cm etter en 120mm vifte.. Var jo nesten så den blåste vekk... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Merkelige saker Kan den ha vært i kontakt med en varm flate e.l.? Kan du ta et bilde som viser hvor og hvordan den var plassert? Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Orker ikke det akkurat nå, men det er sinnsyjt små hull i den inverteren, så om jeg kjøper ny så kommer jeg til å åpne den å sette den klint inni ei vifte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå