Maxila Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hey lurte på om hvilket lydkort som er bra ? har lenge tenkt og kjøpe HDA Digital X-Mystique på grunn av dolby digital live men lurte på hva dere mener? bruker mange ganger headsett når jeg linker(analog) og hvor god lyd er det på analog i forhold til mitt intrigerte Azalia lydkort ? Lenke til kommentar
enema Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 jeg har erfaring med litt skurring av og til med integrerte kort, og lite bass i integrerte kort, men jeg bruker pcen til spilling... så det er ikke no problem... det kommer helt an på hva du skal bruke pcen til, da... trenger ikke ekstra lydkort... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 bruker pceen til alt mulig: spilling, musikk osv. og så har jeg logitech z 5500 med optisk inngang og tenkte jeg kunne være greit med et lydkort med dolby digital live. er ikke det sånn at jeg kan få all lyd fra datan i surround mode? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 bump....................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå