Jellyfisk Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Gah. Jeg har endelig fått studielån, og har brukt det på nye Ikeamøbler, Ny skjerm, Tegneserier, GF4Ti4600 og ett par gode middager. Problemet er bare at det er penger igjen. Masse penger igjen, faktisk. Så om noen har noen forslag til spill jeg kunne kjøpe meg, helst noen som utnytter det fine nye grafikkkortet mitt. Jeg har tenkt på både GTA3 og Mafia, men klarer ikke å bestemme meg, og har, ganske utypisk til meg å være, latt være å kjøpe noen av dem istedet for å kjøpe begge. Jeg ville satt pris på om noen kunne drøfte +/- med begge spillene og gjærne også komme med andre forslag til spill som har kommet ut i nyere tid. Spillene jeg HAR kjøpt i det siste er: JK2:JO Morrowind RtCW Neverwinter Nights (Så de trenger jeg ikke å bli tipset om...) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 starcraft og battlefield1942 anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 det er vel kanskje ikke så veldig nytt, men tiger woods 2002 er et utrolig bra spill. har spillt det ganske mye i det siste, ikke i lengre perioder av gangen, men ei runde nå og da... det kan ikke slå feil til slåing ihjel av tid! Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Å velge mellom gta3 og mafia er som å velge mellom et halvfult og et halvtomt glass med øl. (kom ikke på noe bedre i farten)... Har sett på begge to, og jeg vil si at gta3 er mer fartsfylt. Mafia på en annen side fokuerer IMHO mer på historien i spillet. Det er jo masse likhetstrekk, begge dreier seg om å tøffe rundt og drepe diverse folk mens en unngår snuten. Men siden mafia har satt handlingen til 1930-40 perioden får en straks en litt større atmosfære i spillet. Overdreven bruk av cut-scenes er også med å hjelpe på atmosfæren. For å gjøre en lang post kort: Gta3 har raskere action og mer adrenalinfylt kjøring, og en futuristisk setting. Mafia har større atmosfære, mere skyting og mer varierte oppdrag. Min favoritt er mafia.. Det er spesielt atmosfæren jeg er opptatt av når jeg spiller, og dessuten er det to ting jeg bare digger med spillet: 1. Muligheten for å skyte dekka på biler. Ingenting er mer tilfredsstillende enn å skyte begge forhjulene på en forfølgende politibil. 2. Det "ingen vitner, ingen bevis"-prinsippet. Ble du sett mens du gjorde noe ulovlig? Plaff ned samtlige politifolk som så ugjerningen og forlat årstedet som en uskyldig mann. Forsøk å skyte en snut i gta3 derimot... Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 sjekk ut gta 3. d r hvert en titt...d som drar ned på gameplayet er skytinga..warcraft 3 er helt rått!!i hvertfall singelplayer delen! dungeon siege burde prøves på nett eller LAN på co-op!! battlefield 1942 er så klart med på lista men har u spillt MOH:AA blir d en nedtur på gameplayet! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Battlefield 1942 og GTA3 Lenke til kommentar
Sargent Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Synes mafia er klart best av alternativene, det er et veldig realistisk spill i motsetning til gta3 i alle fall. Viss du er ute etter action er nok gta3 et litt bedre spill, men på gameplay og spill følelse er mafia et must. PS!! har spillt begge spillene, så ikke noe og uroe seg over.. Lenke til kommentar
sara Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 industy giant II demoen er sinsikt bra hvis du liker transport tycon er dette definitivt spillet for deg Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Allerede nevnt, men Mafia og GTA3. Holder på med Mafia nå. Helt sinnsykt, aldri hatt en sånn spillefølelse i noe spill før. Cutscenene er helt rå, grafikken fantastisk bra. Man føler virkelig man er en mafioso på 30-tallet. Spillet får en 10'er av meg! Ellers håper jeg RaceDriver kommer snart. Tror det blir bra om du liker bilspill. Battlefield 1942 er også bra, men har bare spilt demoen... Lenke til kommentar
Nikodemus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Never winther nights, dersom du liker den typen spill. Veldig mange vakre detaljer. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 11:07, skrev Nikodemus:Never winther nights, dersom du liker den typen spill.Veldig mange vakre detaljer. Kanskje du burde ha lest hele innlegget til Jellyfisk? Helt på slutten skriver han dette: Quote: Spillene jeg HAR kjøpt i det siste er: JK2:JO Morrowind RtCW Neverwinter Nights(Så de trenger jeg ikke å bli tipset om...) Noen andre tips: -The Thing -MOH:AA (ikke helt nytt, men siden du har kjøpt RtCW så burde jo MOH være perfekt...hvis du ikke allerede har spilt det da) -Battlefield 1942 - kommer på torsdag, og jeg nevner det selv om alle andre her har nevnt det. Kommer til å bli et kongespill! -SOFII (er et meget bra spill, hvis du liker FPS-spill) Når det gjelder diskusjonen Mafia-GTA3 så råder jeg deg til å kjøpe begge. Er 2 ganske forskjellige spill, og på hver sin måte er de veldig bra! (Nå skal det nevnes at jeg ikke har spilt Mafia mer en såvidt over en uke da men...er utrolig bra iallefall!) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ok. Mafia... Gta3 battlefield 1942 unreal tournament 2003 Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 -TOCA Race Driver... genialt bil spill MED story :smile: (Har ikke prøvd det enda men har allerede blitt hekta :smile:) Kikk på det ihvertfall... Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 kjøp mafia eller bf du :wink: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Takk for mange svar! UT2003 kommer jeg definitivt til å plukke opp når det kommer i butikkene, men i først omgang får jeg løpe å kjøpe mafia. Rett etter at jeg har lasta ned og testa bf1942 edit: 243 KB/s. :smile: _________________ http://www.stud.ntnu.no/~omland - Signaturer er for pyser [ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-09-18 09:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå