Gå til innhold

Problemer med PSP og internett.


veos

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!

 

 

Fikk litt for mye i lønn i dag, og valgte da å legge til et par kroner til mitt gavekort hos Elkjøp, noe som resulterte i en herlig PSP med forsikring og GTA! :cool:

Uansett.. Tenkte jeg skulle legge meg på sengekanten og surfe litt rundt omkring på nettet, men det gikk jo ikke.

 

Jeg søker etter nettverket vi har her hjemme (ja, det er selvsagt tråløst), men får bare opp feilmeldingen,

A connection error has occurred. The WLAN switch is not turned on.

 

Man må vel ikke ha noe egen PSP switch eller noe slikt?

 

Gidder noen av dere PSP'ere å gi meg en kjapp gjennomgang om hvordan det gjøres? Er evig gira på internett på den! :)

 

Med beste hilsener,

Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk så mye!

 

Greit. Jeg møtte på enda et problem.

Jeg fikk satt opp nettverket, men og det står at nettverket fungerer med 100 % signalstyrke når jeg er ferdig.

Men når jeg prøver å gå på nett får jeg en feilmelding angående DNS.

Communication with the server failed.

A DNS error has occurred.

(80410416)

 

Unnskyld maset, men dere har peiling, og det går tusen ganger fortere enn å lese manualen.

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar

Mulig du må legge inn ip-adressen manuellt istedenfor å la psp'en søke etter den. Da jeg satte opp psp'en gjorde jeg dette samtidig som pc'en var på med det resultat at psp'en søkte etter en alternativ ip-adresse for ikke å komme i konflikt med pc'en sin adresse. Når jeg satte ip-adressen manuellt fungerte det imidlertid. Husk også at den støtter kun 802.11b standarden, så ruteren må støtte dette, noe jeg antar de fleste gjør. Var óg noe greier med en open standard som enkelte rutere støttet og andre ikke som gjorde at psp'en fungerte bedre med enkelte rutere enn andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...