veos Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Heisann hoppsann! Fikk litt for mye i lønn i dag, og valgte da å legge til et par kroner til mitt gavekort hos Elkjøp, noe som resulterte i en herlig PSP med forsikring og GTA! Uansett.. Tenkte jeg skulle legge meg på sengekanten og surfe litt rundt omkring på nettet, men det gikk jo ikke. Jeg søker etter nettverket vi har her hjemme (ja, det er selvsagt tråløst), men får bare opp feilmeldingen, A connection error has occurred. The WLAN switch is not turned on. Man må vel ikke ha noe egen PSP switch eller noe slikt? Gidder noen av dere PSP'ere å gi meg en kjapp gjennomgang om hvordan det gjøres? Er evig gira på internett på den! Med beste hilsener, Vegard Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er veldig enkelt en bryter (lik av og på bryterenn) nede på venstre side. Test denne du ^^ Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Tror nok du får svar her: http://www.us.playstation.com/PSP.aspx?id=...astructure.html EDIT: Forøvrig så står det også i manualen Endret 25. januar 2006 av Nicklas Lenke til kommentar
veos Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Åå.. Takk så mye. Skal teste det ut med en gang. Jo, jo, manualen ja. Men mye enklere å spørre dere! Hehe, takk for flotte, kjappe tilbakemeldinger. Beklager for en teit post! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hehe, gratulerer med ny spillkonsoll da Jeg er ganske fornøyd med den, bruker den ikke mye, men er fremdeles verdt pengene. Jeg må skaffe meg noen nye spill ... Lenke til kommentar
veos Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Takk så mye! Greit. Jeg møtte på enda et problem. Jeg fikk satt opp nettverket, men og det står at nettverket fungerer med 100 % signalstyrke når jeg er ferdig. Men når jeg prøver å gå på nett får jeg en feilmelding angående DNS. Communication with the server failed.A DNS error has occurred. (80410416) Unnskyld maset, men dere har peiling, og det går tusen ganger fortere enn å lese manualen. Endret 25. januar 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du har vel ikke noe sånn MAC filter, eller WEP nøkkel på nettverket ditT? Lenke til kommentar
veos Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Jeg har nok WEP nøkkel, men det passordet har jeg tastet inn. Får bare opp noe problemer med DNS. MAC filteret er ikke aktivert. Endret 26. januar 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
veos Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 *bump* Dårlig tolmodighet. Ingen som vet hva som er gale? Står forøvrig ingenting (som jeg ser..) om dette i manualen. Beklager maset. Takk så mye for svar. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 prøv og prøv, får samme problemet noen ganger jeg å. Men du må bare prøve og prøve, så funker det etterhvert. Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Mulig du må legge inn ip-adressen manuellt istedenfor å la psp'en søke etter den. Da jeg satte opp psp'en gjorde jeg dette samtidig som pc'en var på med det resultat at psp'en søkte etter en alternativ ip-adresse for ikke å komme i konflikt med pc'en sin adresse. Når jeg satte ip-adressen manuellt fungerte det imidlertid. Husk også at den støtter kun 802.11b standarden, så ruteren må støtte dette, noe jeg antar de fleste gjør. Var óg noe greier med en open standard som enkelte rutere støttet og andre ikke som gjorde at psp'en fungerte bedre med enkelte rutere enn andre. Lenke til kommentar
veos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Har testet litt frem og tilbake nå. Jeg skiftet ut DNS adressen som PSP'en hadde lagret med den jeg finner når jeg går "inn" på routeren. Jeg får fortsatt opp den samme feilmeldingen.. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå