Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST] får ikke start på ny pc!

Anbefalte innlegg

ok, kan gjøre det imorgen. ja er samme ramtype var netshop som anbefalte meg rammen.

men jeg sleit mye med cpu kjøleren tror ikke det går ann å få den ut, låsen sitter fast og psu blinker litt når det har stått på over 5-10 min

jeg finner ikke speakeren!  :no:

5499683[/snapback]

Kan du ta noen bilder inni pc'en for oss ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å prike men hva slags oppsett er det du har kjøpt deg? Den speekeren er ikke viktig. Man trenger ikke å ha denne tilkoblet for at PC`en skal starte. Mange kabiser som ikke har denne ledningen en gang, så jeg forstår ikke hysteriet rundt dette. Men har du sjekket at du har koblet ledningen fra AV/PÅ knappet fra kabbiset til HK`et til riktig pin da?

Lenke til kommentar

Ja, kjølere er ikke det letteste å få av og på.

Hvilket kabinett har du?

Det var kanskje en mulighet å finne noen specs på internettet om front-diodene.

Har ofte opplevd det kan være litt av et problem netopp med frontdiodene. Man får ikke mange oplysninger fra produsent herom.

Hilsen tukols

Endret av tukols
Lenke til kommentar
Ikke for å prike men hva slags oppsett er det du har kjøpt deg? Den speekeren er ikke viktig. Man trenger ikke å ha denne tilkoblet for at PC`en skal starte. Mange kabiser som ikke har denne ledningen en gang, så jeg forstår ikke hysteriet rundt dette. Men har du sjekket at du har koblet ledningen fra AV/PÅ knappet fra kabbiset til HK`et til riktig pin da?

5500093[/snapback]

Prøvde å kommentere det litt lengre framme men det så ut som han valgte å ignorere det.

Lenke til kommentar
wooho:

Det hjelper å lese tråden før man kommer med innlegg.

Hilsen tukols

5500616[/snapback]

My bad, ang hva slags system han hadde, var vist litt tidlig om morningen dette, men at han skal ha i speekeren for at PC`en skal starte opp er bare tull. :roll:

Lenke til kommentar
wooho:

Det hjelper å lese tråden før man kommer med innlegg.

Hilsen tukols

5500616[/snapback]

My bad, ang hva slags system han hadde, var vist litt tidlig om morningen dette, men at han skal ha i speekeren for at PC`en skal starte opp er bare tull. :roll:

5500784[/snapback]

Hvor leser du dette i tråden?

Det er da for at han kan få beep-koder.

Hilsen tukols

Lenke til kommentar

Det syntes jeg faktisk. Så kan de komme med råd om hvad du skal gjøre. Men.........de kommer nok til å spørge om beep-koder.

Du har ikke en overskytende 4pin hunstikk fra frontdiodene? skal sitte i de orange.......

Dette ut i fra den manual jeg har på systemet. Du må si hvis det ikke passer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...