vitamin2 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 ok, kan gjøre det imorgen. ja er samme ramtype var netshop som anbefalte meg rammen. men jeg sleit mye med cpu kjøleren tror ikke det går ann å få den ut, låsen sitter fast og psu blinker litt når det har stått på over 5-10 min jeg finner ikke speakeren! 5499683[/snapback] Kan du ta noen bilder inni pc'en for oss ? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ikke for å prike men hva slags oppsett er det du har kjøpt deg? Den speekeren er ikke viktig. Man trenger ikke å ha denne tilkoblet for at PC`en skal starte. Mange kabiser som ikke har denne ledningen en gang, så jeg forstår ikke hysteriet rundt dette. Men har du sjekket at du har koblet ledningen fra AV/PÅ knappet fra kabbiset til HK`et til riktig pin da? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 wooho: Det hjelper å lese tråden før man kommer med innlegg. Hilsen tukols Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Ja, kjølere er ikke det letteste å få av og på. Hvilket kabinett har du? Det var kanskje en mulighet å finne noen specs på internettet om front-diodene. Har ofte opplevd det kan være litt av et problem netopp med frontdiodene. Man får ikke mange oplysninger fra produsent herom. Hilsen tukols Endret 26. januar 2006 av tukols Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ikke for å prike men hva slags oppsett er det du har kjøpt deg? Den speekeren er ikke viktig. Man trenger ikke å ha denne tilkoblet for at PC`en skal starte. Mange kabiser som ikke har denne ledningen en gang, så jeg forstår ikke hysteriet rundt dette. Men har du sjekket at du har koblet ledningen fra AV/PÅ knappet fra kabbiset til HK`et til riktig pin da? 5500093[/snapback] Prøvde å kommentere det litt lengre framme men det så ut som han valgte å ignorere det. Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 jeg har Thermaltake Tsunami jeg skal teste rammen på den pcen jeg sitter på nå Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 wooho:Det hjelper å lese tråden før man kommer med innlegg. Hilsen tukols 5500616[/snapback] My bad, ang hva slags system han hadde, var vist litt tidlig om morningen dette, men at han skal ha i speekeren for at PC`en skal starte opp er bare tull. Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) jeg har kobla power sw og reset sw riktig ifølge manulen, og jeg tror ikke jeg har speaker rammen passa ikke på den gamle pcen Endret 26. januar 2006 av omglol Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 wooho:Det hjelper å lese tråden før man kommer med innlegg. Hilsen tukols 5500616[/snapback] My bad, ang hva slags system han hadde, var vist litt tidlig om morningen dette, men at han skal ha i speekeren for at PC`en skal starte opp er bare tull. 5500784[/snapback] Hvor leser du dette i tråden? Det er da for at han kan få beep-koder. Hilsen tukols Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 hva skal jeg gjøre? skal jeg ringe netshop? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det syntes jeg faktisk. Så kan de komme med råd om hvad du skal gjøre. Men.........de kommer nok til å spørge om beep-koder. Du har ikke en overskytende 4pin hunstikk fra frontdiodene? skal sitte i de orange....... Dette ut i fra den manual jeg har på systemet. Du må si hvis det ikke passer Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har du koblet til 12V stikket? Kan ikke helt huske om det har vært nevnt før. Unnskyld i så fald Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 netshop skulle ringe opp i igjen senere, ja har gjort det, men jeg tror ikke jeg har speaker ledningen. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du har ihvertfall gjort ditt for å få det opp å stå. Du har også prøvd en masse, så grunnlaget for en snakk med dem skulle være i orden. Hell og lykke med det. Vil da gjerne ha en tilbakemelling på det. Hilsen tukols Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Fandt manualen på kabinettet dit. INGEN SPEAKER! Første gang jeg har vært utsatt for det. Rare greier. Vel, ikke rart du ikke fandt den da............. Hilsen tukols Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 takk, hehe jeg visste det leta lenge nå . men venter på tlf fra netshop skal gi tilbakemelding senere Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke om det er til hjelp, men Jeg har TT Tsunami, og jeg har BARE pw sw(power switch) tilkobla mitt hk. Kan du prøve bare med pw sw? Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 har prøvd det før Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har du satt hk sånn at den lille "pinnen" som stikker ut fra hk-brettet er gjennom et av hullene på hk?(denne sørger for at det ikke skjer kortslutninger ) Lenke til kommentar
omglol Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 den som satt på kabinettet? var en gull farget dings på kabinettet som jeg måtte fjerne før jeg monterte hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå