ReVolvolution Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Dette går vel under kategorien "Web-design, HTML og CSS" håper jeg. "Sticky" = Ligger øverst på siden Har et problem med AJ-Fork. Etter en liten oppdatering av AJ, har jeg en nyhet som ligger sticky i toppen på siden, datert 01 januar 1970, og får ikke slettet den.. Har laget ny news.txt med samme innhold i, og prøvd å slette den som er sticky, men da kommer en ny nyhet som blir sticky.. Det går heller ikke å slette den via administrasjon, ettersom det bare kommer feilmelding om at den ikke kan finne nyheten. Noen tips? Haster litt.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi mener denne hører bedre hjemme i PHP, så flyttes fra webdesign og dit. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg ville laget en helt ny news.txt og heller kopiert nyhetene fra sia og lagt dem inn om dem betyr noe. Er jo litt rart at den havner der, har den som CN ei side som viser nyheter og så includer du den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå